Mazda6 GG LF 06' 2.0 benzyna 147 koni
czyli jednak rozpórka własnoręcznie? 
rafalmazda6 napisał(a):czyli jednak rozpórka własnoręcznie?
Też to obstawiam

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
rafalmazda6 napisał(a):czyli jednak rozpórka własnoręcznie?
Ehhh kurde za dużo szczegółów
Tak własnoręcznie,jak narazie koszt 6 zł za 2 piwa koledze za wycięcie blach na laserze.
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
mmarcis4 napisał(a):Ehhh kurde za dużo szczegółów
Było same blaszki pokazać, raczej nikt by nie zgadł

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
danmazda napisał(a):Było same blaszki pokazać, raczej nikt by nie zgadł
Tak miałem zrobić,ale pewnie za trudno by było
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
czekamy na końcowy efekt 

mmarcis4 napisał(a):Tak własnoręcznie,jak narazie koszt 6 zł za 2 piwa koledze za wycięcie blach na laserze.
Własnoręcznie

Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
brodaM6 napisał(a):Własnoręcznie ,rekami kolegi
Kolega tylko wyciął kształt na laserze,resztę robię sam
Blacha to właśnie 3mm,nie chciałem grubszej.
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Cała reszta to prostota ,trzeba ciąć albo zdjąć wygłuszenie maski i trójnk od spryskiwaczy przesunąć ,albo wyginać drążek łączący kielichy .
Miłej pracy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
matthies napisał(a):u mnie takich cyrkow nie było , a też samoróba
Też mnie zaskoczył tym co napisał BrodaM6 bo przy przymiarkach nic nieprawidłowego nie zauważyłem,maska się domykała,a nad korkiem od płynu hamulcowego mam jakieś 8-10 mm luzu.
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
matthies napisał(a):patrzyłeś jak to u mnie wygląda?
Tak patrzyłem,ładnie Ci to wyszło
Dopisano 28 lut 2015, 17:33:
Prace powoli idą do przodu,aktualnie graty są pomalowane podkładem.
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Dawaj finalnie w grafit jak u mnie,super to wyglada.Czekam na wrazenie z jazdy po zamontowaniu 
-
WisniaUs
matthies napisał(a):będziesz to gwintował czy spawał?
Sworznie są już przyspawane do rury uciętej na wymiar.Teraz tylko przykręcić te blachy do kielichów i przykręcić rurę poprzeczną na śrubę m10.
Co do koloru to widzę że zdania podzielone
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Tak wszystko jest na sztywno,ale tak jak napisałeś z możliwością odkręcenia rury.Mam pytanie jaj ją zamontować,bo trochę czytałem i zdania są bardzo podzielone,tzn: na podniesionym aucie czy na kołach?
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
mmarcis4 napisał(a):na podniesionym aucie czy na kołach?
Na kołach. U Jaksy nawet tak mówili, że rozpórki powinno się montować na kołach.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości