
Mazda6 GG LF-DE '06 Sport Exclusive 147KM. Bilstein B8 Sport
Tylko, że to ja tym razem upolowałem w wielkiej promocji i do tego nówki sztuki
Ja się raczej nie wybieram na żaden ogólnopolski zlot (może Ryki).
Przód już zamontowany, reszta jutro.
P.S. Nightfall wielkie dzięki za wskazówki
xRafalx napisał(a):Widzę wszyscy się ładnie szykują na lato
Ja się raczej nie wybieram na żaden ogólnopolski zlot (może Ryki).
Przód już zamontowany, reszta jutro.
P.S. Nightfall wielkie dzięki za wskazówki
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
xRafalx napisał(a):Widzę wszyscy się ładnie szykują na lato
Tak.. dojdzie do tego, że na zlot wystarczy przyjechać seryjną mazdą i będzie się najbardziej unikatową mazdą wśród przybyłych.

-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Przemysław napisał(a):Tylko, że to ja tym razem upolowałem w wielkiej promocji i do tego nówki sztuki![]()
Pochwalisz się?
macvas napisał(a):Tak.. dojdzie do tego, że na zlot wystarczy przyjechać seryjną mazdą i będzie się najbardziej unikatową mazdą wśród przybyłych.
Albo mi się wydaje, albo rok temu nie było takiego parcia na mody wśród wszystkich
-
makmarc
O ile kojarzę, to niemal rok temu na forum pojawił się i stale rośnie w wymyślne mody pewien wątek, który mocno podkręcił innym apetyty na zmiany


-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Nie ma za co
ciesze się ze mogłem pomoc
No od tego roku ludziska zaczęli modzic na potęgę.
Rexy i eibachy wiodą prym
Na zlotach będzie co podziwiać
Rexy i eibachy wiodą prym

Na zlotach będzie co podziwiać

Nightfallówna
makmarc napisał(a):Pochwalisz się?
Czysta złotych
Sprężyny założone i kilometrów trochę na nich zrobione. Ależ auto się świetnie prowadzi na łukach, ło jesuuu, aż się nie chce po prostej jeździć
Montaż nie jest niczym skomplikowanym. Wystarczy posiadać komplet kluczy, ściągacz do sprężyn i można działać. Jeszcze będzie potrzebna kątówka bo łączniki stabilizatora trzeba będzie ciąć ( Crenshaw pisał o tym w wątku Nightfall'a i miał rację).
Poniżej zamieściłem zdjęcia robione na szybko (i tylko 3 bo niektórzy nie lubią zielonego

Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Przemysław napisał(a):Crenshaw pisał o tym w wątku Nightfall'a i miał rację
to chyba standard
Przemysław napisał(a):niektórzy nie lubią zielonego
powybijam tych, którzy tak twierdzą




Przemysław napisał(a):Co o tym sądzicie?
tył siedzi dobrze, a przód moim zdaniem jeszcze powinien się ułożyć – pójdzie troszkę w dół

rafalmazda6 napisał(a):tył siedzi dobrze, a przód moim zdaniem jeszcze powinien się ułożyć – pójdzie troszkę w dół![]()
W takim razie będę obserwował co się będzie działo. Jeżeli springi mają się ułożyć to nie będę się martwić na zapas...
rafalmazda6 napisał(a):ale ten niepasujący zielony mi trochę przeszkadza
Dobra, już wystarczy

Na następny sezon jak nie założę alu, to stal pomaluję w inny niepasujący kolor
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Przemysław napisał(a):nie będę się martwić na zapas
daj im trochę czasu
Przemysław napisał(a):inny niepasujący kolor
to może ruszoffy?

Przód wiele nie siądzie. Problem w tym, że w M6 nadkole z przodu jest wyżej niż tył. Też mi się to nie podoba. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):Przód wiele nie siądzie. Problem w tym, że w M6 nadkole z przodu jest wyżej niż tył. Też mi się to nie podoba.
+1, nadkola z przodu są wycięte wyżej i stąd ten efekt, na zdjęciach wydaje się, że siadło równo z przodu i z tyłu a nawet może z przodu siadł odrobinę mocniej
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1179 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Super na tych springach wyglada
U mnie przód siadł 2.5 cm a tył 4.5.
Potrzeba parę dni żeby już się tak finalnie ulozyly
Ale przyznaj ze z komfortu nie stracił prawie nic

U mnie przód siadł 2.5 cm a tył 4.5.
Potrzeba parę dni żeby już się tak finalnie ulozyly
Ale przyznaj ze z komfortu nie stracił prawie nic
Nightfallówna
Nightfall napisał(a):Potrzeba parę dni żeby już się tak finalnie ulozyly
Moje się ułożyły prawie po dwóch miesiącach.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
em_dzej napisał(a):A jak wsiądzie kierowca to przód się nie wyrówna z tyłem
Nie sprawdzałem ale wątpię w to.
Nightfall napisał(a):Ale przyznaj ze z komfortu nie stracił prawie nic
Przyznaję
Na chwilę obecną prześwit między kołem a nadkolem wynosi (przy połowie zbiornika):
– przód 33 mm
– tył 16 mm.
A danmazda po ułożeniu sprężyn ma takie wartości (przy pół zbiorniku benzyny i mniejszej połowie gazu):
– przód 31 mm
– tył 19 mm.
Przed wymianą sprężyn sprawdzane było zawieszenie i amortyzatory i wszystko było ok. Podczas samej wymiany wszystko przebiegało bezproblemowo. Wszystko złożyłem jak trzeba.
Poczekam jeszcze aż się springi ułożą a potem będę coś kombinować. Jak będzie trzeba to zmienię tylne na oryginał i wrzucę do bagażnika 3 worki cementu
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości