Silnik dławi się, obroty szaleją, silnik gaśnie.

Postprzez Darecki » 10 maja 2006, 21:06

Witam

Kupiłem Mazde MX-3 1.8i V6 z 92 roku. Przed zakupem wszystko było dobrze, silnik chodził idealnie, ale wracając już nią do domu jak stałem na światłach obroty silnika zaczęły skakać od 800 do 1500. Kolejne światła i stanie w korku spowodowały, że silnik zaczął się ksztusić, 600, 500 obrotów i zgasł. Kolejny problem to, że potrafi się dławić na 2 czy 3 biegu tak pomiędzy 2 a 3 tysiącami i jest mały problem by przeskoczyć wyżej, ale jak już się to uda to autko pokazuje klasę.
Zauważyłem, że dzieje się to chyba jak silnk złapie temperaturę, bo na początku raczej nie ma problemów.
Piszcie proszę co to waszym zdaniem może być i jeśli ktoś będzie znał warsztat godny polecenia w Warszawie to będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam
Darecki
 

Postprzez zwi » 10 maja 2006, 21:20

Nie jestem fachowiec ale sprawdź gume czy nie masz pękniętą.
Chodzi mi o tą obok akumulatora, taka karbowan, to co idzie do filtra powietrza.
Często pękają i kuzyn miał podony obiaw.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2006, 10:30
Posty: 78
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda MX-3 V6

Postprzez dzambi » 11 maja 2006, 12:16

sprawdz poziom płynu chłodzącego – moze ci gdzieś go ubyło i to moze być powód takich objawów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2006, 15:44
Posty: 34
Skąd: Hrubieszów
Auto: MAZDA MX-3 1.8 V6 24V 1993r

Postprzez Jaksa » 11 maja 2006, 20:05

Darecki napisał(a):Zauważyłem, że dzieje się to chyba jak silnk złapie temperaturę
Na zimnym motorze wszystko płynnie działa?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Amber » 11 maja 2006, 20:49

ja proponuje sprawdzic aparat zaplonowy,mialem bardzo podobne objawy,pozdro...
Amber
 

Postprzez GofNet » 11 maja 2006, 22:26

Zacznij od:
dzambi napisał(a):sprawdz poziom płynu chłodzącego
Później upewnij się, że to nie paliwo! Dodatkowo świece i przewody WN.
zwi napisał(a):sprawdź gume czy nie masz pękniętą.
oraz przepływomierz.
Amber napisał(a):proponuje sprawdzic aparat zaplonowy
Jeżeli to nie pomoże, to może to być uszczelka pod głowicą!
Darecki napisał(a):ktoś będzie znał warsztat godny polecenia w Warszawie
Jaksa napisał(a):(Nie)Autoryzowany Serwis Mazdy
www.autojaksa.com.pl
Pozdrawiam Jarek

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Darecki » 12 maja 2006, 20:56

Witam,

Jeżdząc i obserwując doszedłem do pewnych wniosków. Wydaje mi się, że to coś z elektryką. Wygląda to tak, że silnik pięknie działa jak są wyłączone światła, dmuchawa, nie bawię się szybami itp. Jeśli tylko np.włączę światła (i to wystarczy) to silnik zaczyna się dławić, obroty szaleją itp.
Nie ma to jednak wiekszego znaczenia czy silnik jest ciepły czy nie, bo po rozruchu pracuje jeszcze na ssaniu i ma wyższe obroty i włączenie np. świateł nic nie powoduje, ale poźniej coś właczyć to już koniec.

Muszę chyba pojechać do elektromechanika, ale nie chcę by coś tam nawywijał i jak macie jakieś pomysły to proszę piszcie.

Pozdrawiam
Darecki
 

Postprzez Darecki » 19 maja 2006, 12:46

Witam,

Problem usunięty !!!!!!
Pomogła wymiana kabli wysokiego napięcia i swiec.

Pozdrawiam
Darecki
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323