Witam
Kupiłem Mazde MX-3 1.8i V6 z 92 roku. Przed zakupem wszystko było dobrze, silnik chodził idealnie, ale wracając już nią do domu jak stałem na światłach obroty silnika zaczęły skakać od 800 do 1500. Kolejne światła i stanie w korku spowodowały, że silnik zaczął się ksztusić, 600, 500 obrotów i zgasł. Kolejny problem to, że potrafi się dławić na 2 czy 3 biegu tak pomiędzy 2 a 3 tysiącami i jest mały problem by przeskoczyć wyżej, ale jak już się to uda to autko pokazuje klasę.
Zauważyłem, że dzieje się to chyba jak silnk złapie temperaturę, bo na początku raczej nie ma problemów.
Piszcie proszę co to waszym zdaniem może być i jeśli ktoś będzie znał warsztat godny polecenia w Warszawie to będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
Silnik dławi się, obroty szaleją, silnik gaśnie.
Strona 1 z 1
Na zimnym motorze wszystko płynnie działa?Darecki napisał(a):Zauważyłem, że dzieje się to chyba jak silnk złapie temperaturę
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Zacznij od:
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Później upewnij się, że to nie paliwo! Dodatkowo świece i przewody WN.dzambi napisał(a):sprawdz poziom płynu chłodzącego
oraz przepływomierz.zwi napisał(a):sprawdź gume czy nie masz pękniętą.
Jeżeli to nie pomoże, to może to być uszczelka pod głowicą!Amber napisał(a):proponuje sprawdzic aparat zaplonowy
Darecki napisał(a):ktoś będzie znał warsztat godny polecenia w Warszawie
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Witam,
Jeżdząc i obserwując doszedłem do pewnych wniosków. Wydaje mi się, że to coś z elektryką. Wygląda to tak, że silnik pięknie działa jak są wyłączone światła, dmuchawa, nie bawię się szybami itp. Jeśli tylko np.włączę światła (i to wystarczy) to silnik zaczyna się dławić, obroty szaleją itp.
Nie ma to jednak wiekszego znaczenia czy silnik jest ciepły czy nie, bo po rozruchu pracuje jeszcze na ssaniu i ma wyższe obroty i włączenie np. świateł nic nie powoduje, ale poźniej coś właczyć to już koniec.
Muszę chyba pojechać do elektromechanika, ale nie chcę by coś tam nawywijał i jak macie jakieś pomysły to proszę piszcie.
Pozdrawiam
Jeżdząc i obserwując doszedłem do pewnych wniosków. Wydaje mi się, że to coś z elektryką. Wygląda to tak, że silnik pięknie działa jak są wyłączone światła, dmuchawa, nie bawię się szybami itp. Jeśli tylko np.włączę światła (i to wystarczy) to silnik zaczyna się dławić, obroty szaleją itp.
Nie ma to jednak wiekszego znaczenia czy silnik jest ciepły czy nie, bo po rozruchu pracuje jeszcze na ssaniu i ma wyższe obroty i włączenie np. świateł nic nie powoduje, ale poźniej coś właczyć to już koniec.
Muszę chyba pojechać do elektromechanika, ale nie chcę by coś tam nawywijał i jak macie jakieś pomysły to proszę piszcie.
Pozdrawiam
-
Darecki
Witam,
Problem usunięty
!!!!
Pomogła wymiana kabli wysokiego napięcia i swiec.
Pozdrawiam
Problem usunięty

Pomogła wymiana kabli wysokiego napięcia i swiec.
Pozdrawiam
-
Darecki
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości