Mazda 323f BA GT Z5 '95 kremowa bra str. 58
Panie szrot i tyle
Szczęśliwej drogi do Polski i szybkiej naprawy bo nie jest ciekawie, pilnuj i wskazówki i rób częste postoje bo może się okazać że będziesz szukał silnika. Chłodzenie powietrzem w BA nie jest tak cudowne ponieważ tam nie ma grilla więc za dużo to go też tam nie wlatuje zderzakiem. Trzymam kciuki za szybką reanimację 
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):Chłodzenie powietrzem w BA nie jest tak cudowne ponieważ tam nie ma grilla więc za dużo to go też tam nie wlatuje zderzakiem. Trzymam kciuki za szybką reanimację
Oj zdziwilbys sie jak calkiem duzo powietrza ta dziurą wlatuje
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Mam dokladnie to samo. Jak jest zimno to po autostradzie cholernie ciezko mu sie rozgrzac.
Mam natomiast inna ciekawostke. Zajrzalem dzisiaj pod mache, dolalem płynu bo było na minimum (pomimo, ze dostał sie tam olej). Ponaciskalem wężami zeby ten syf z wierzchu wypłynął i z tego co widziałem to płyn jest czyty. W zbiorniku trochę w sumie zostalo stad pytanie: czy inna droga mógł sie tam dostać olej? Nie mam uszczelki przy aparacie zaplonowym i tamtędy ucieka olej.
Zacząłem sie po prostu zastanawiać czy to faktycznie uszczelka





Mam natomiast inna ciekawostke. Zajrzalem dzisiaj pod mache, dolalem płynu bo było na minimum (pomimo, ze dostał sie tam olej). Ponaciskalem wężami zeby ten syf z wierzchu wypłynął i z tego co widziałem to płyn jest czyty. W zbiorniku trochę w sumie zostalo stad pytanie: czy inna droga mógł sie tam dostać olej? Nie mam uszczelki przy aparacie zaplonowym i tamtędy ucieka olej.
Zacząłem sie po prostu zastanawiać czy to faktycznie uszczelka






-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
bedzie kapalo bo uszczelki nie ma...

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Aż dziwne, że jeszcze wąż (górny) od chłodnicy cały
Ja w aparacie zapłonowym miałem oring sparciały i wąż do wymiany. W pierwszej kolejności uszczelnij aparat, uszczelkę pod głowicą jeśli objawy dalej będą się pokazywać, to czeka Ciebie remont.
A jeździłeś ostatnio od tego czasu co dolałeś oleju?
Mieczyslaw napisał(a):z tego co widziałem to płyn jest czyty.
A jeździłeś ostatnio od tego czasu co dolałeś oleju?
Czemu dziwne? Z plasteliny nie jest zeby sie rozpuscil
Wlasnie pytanie czy to nadal uszczelka. Nie jezdzilem i narazie nie ebde ale chodzi mi o to, ze troche tego syfu wylecialo i dalej nic, jakby go doslownie troche bylo
Wlasnie pytanie czy to nadal uszczelka. Nie jezdzilem i narazie nie ebde ale chodzi mi o to, ze troche tego syfu wylecialo i dalej nic, jakby go doslownie troche bylo

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Raczej że to uszczelka i nie kombinuj. Płyn będziesz miał czysty do póki nie odpalisz samochodu i nim nie pojeździsz z prostej przyczyny, brak ciśnienia oleju jak i cieczy, samą ciecz to masz 0,9 Bara... Ręką to wiesz co se można pościskać...
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, obejrzeć kanały olejowe i wszystkie inne pierdoły, co trzeba to zrobić i jeździć. Do remontu to daleko, bo albo by musiał przegrzać silnik, a wnioskuję że się nie przegrzewa albo musiało by wpływać sporo płynu do tłoków aby bo przytarło...
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, obejrzeć kanały olejowe i wszystkie inne pierdoły, co trzeba to zrobić i jeździć. Do remontu to daleko, bo albo by musiał przegrzać silnik, a wnioskuję że się nie przegrzewa albo musiało by wpływać sporo płynu do tłoków aby bo przytarło...
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Ej ja tylko mowie, ze oleju nie jest duzo w srodku, a nie, ze jestem zadowolony, ze dolalem na postoju i nic sie nie dzieje. Wiadomo, ze nie ma cisnienia i wszystko stoi, a olej czeka w misce. Nie rob ze mnie łofiary losu Panie
a reka naciskalem weza, zeby sie pozbyc syfu...
Tak czy inaczej jest to dopiero paczatek takze mysle, ze bez problemu dojade. olej zalany, plyn zalany. Teraz tylko jechac i kontrolowac poziom. Jade juz w czwartek takze jesli auto do czwartku postoi nie powinienem miec zadnych problemow z dojechaniem
Tak czy inaczej jest to dopiero paczatek takze mysle, ze bez problemu dojade. olej zalany, plyn zalany. Teraz tylko jechac i kontrolowac poziom. Jade juz w czwartek takze jesli auto do czwartku postoi nie powinienem miec zadnych problemow z dojechaniem

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Mieczyslaw napisał(a):Czemu dziwne? Z plasteliny nie jest zeby sie rozpuscil![]()
Olej rozpuszcza te gumowe węże. Najpierw puchną a potem pękają
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Nie no wszystko sie zgadza ale widac przeciez, ze to dopiero poczatek wiec waz dziala
o wlasciwosciach oleju dowiedzialem sie apropo mojego znaleziska. Kolezka z roboty mial podobnie, wzystkie gumowe elementy szlag trafil. W czwartek pojdzie uszczelka do aparatu i bedzie mid malina, przynamniej mam taka nadzieje 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Nie ma co się bać, u mnie od ponad roku jest olej w zbiorniczku, płynu ubywa więc dolewam i tyle, przy zmianie płynu poprosiłem o płukanie układu, niby było git ale przez chwilę i dalej tam ten olej pływa, ale na remont narazie mnie nie stać więc poprostu dolewam i jeżdżę i nic się nie dzieje póki co. Rozważam w sumie swap na BP więc też remont Z5 jest średnią opcją w tym wypadku
luki_92_92 napisał(a): u mnie od ponad roku jest olej w zbiorniczku, płynu ubywa więc dolewam i tyle, Rozważam w sumie swap na BP więc też remont Z5 jest średnią opcją w tym wypadku
Wlasnie tego nie rozumiem, olej jest w zbiorniczku czyli ubywa w silniku, a poziom plynu w zbiorniku powinien sie podneisc, a nie spadac. Cos pominalem? Gdzie ten plyn w takim razie ucieka?
No to faktycznie remont tego silnika mija sie z celem
adidom napisał(a):Mietek trzymam kciuki za udaną akcję z przywróceniem auta do pełnej sprawności.
Wszystko będzie dobrze
aj daj spokoj. Juz sie cieszylem, ze wszystko jest ok, a tu takie kwiatki :/

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Mieczyslaw napisał(a):luki_92_92 napisał(a): u mnie od ponad roku jest olej w zbiorniczku, płynu ubywa więc dolewam i tyle, Rozważam w sumie swap na BP więc też remont Z5 jest średnią opcją w tym wypadku
Wlasnie tego nie rozumiem, olej jest w zbiorniczku czyli ubywa w silniku, a poziom plynu w zbiorniku powinien sie podneisc, a nie spadac. Cos pominalem? Gdzie ten plyn w takim razie ucieka?
Pewnie olej miesza sie z plynem w obie strony, do tego moze sie wszystko przedostawac do komory spalania. Wiec nie dosc, ze bedziesz mial olej w ukladzie chlodzenia to na dodatek jednego i drugiego moze Ci ubywac. A wszystko najprawdopodobniej wina uszczelki glowicy
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Mieczyslaw napisał(a):aj daj spokoj. Juz sie cieszylem, ze wszystko jest ok, a tu takie kwiatki :/
Już sporo kasy zainwestowałeś w to auto a tu taki zonk
honda2911 napisał(a):szukaj 1,8 z bg i swapuj
Mieczysławie, kilkanascie postow wczesniej szukales nowych pomyslow na mazde. Daj sie namowic
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości