Źle działający VOL na kierownicy
Strona 1 z 1
U mnie działa normalnie,wydaje mi sie że musiało być coś kombinowane i jest źle poskładane 

Mały edit. Konsola z tymi przaciskania jest mocowana do ramienia na wciska i jedną śrubę.potem jest złącze na kabelki. W zasadzie to można by podmienić konsole by sprawdzić czy to jej wina czy też problem jest już wcześniej
Tempomat ma osobną wiązkę. Ale fakt – musi być coś namieszane.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3821 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Konrad, tak tempomat ma osobną wiązkę, ale ... w zestawie montażowym dokładanego tempomatu jest konsola z przyciskami Vol +/–. zasadniczo jest ona niepotrzebna do niczego w tym zestawie i ja np dostałem ją do schowania do domu, bo identyczną miałem przecież na kierownicy.
Ale w wypadku kolegi może być coś namotane albo po naprawie powypadkowej/zalaniu auta lub właśnie po nieudolnym dołożeniu tempomatu
Ale w wypadku kolegi może być coś namotane albo po naprawie powypadkowej/zalaniu auta lub właśnie po nieudolnym dołożeniu tempomatu
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
tu masz fotki jak wygląda ta konsola zdemontowana. Jak się do niej dobrać to nie mam pomysłu bo na pewno trzeba lekko podważyć osłonę airbagu by dostać się do śruby mocującej
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
Sonykemot,
Wygląda na to, że uszkodzony masz lewy zespół przycisków, tzn, ten sterujący, m.in. głośnością/zmianą stacji – wykorzystuje on coś w rodzaju drabinki rezystorowej (pewne zakresy rezystancji przyporządkowane są określonym przyciskom/przełącznikom). Aby dostać się do niego, sprawdzić i ewentualnie wymienić, musisz zdemontować poduszkę powietrzną, zdjąć kierownicę a następnie jej plastikową, tylną osłonę, po czym dopiero od tyłu odkręcasz wkręty mocujące (po 2 na zespół przycisków).
Wygląda na to, że uszkodzony masz lewy zespół przycisków, tzn, ten sterujący, m.in. głośnością/zmianą stacji – wykorzystuje on coś w rodzaju drabinki rezystorowej (pewne zakresy rezystancji przyporządkowane są określonym przyciskom/przełącznikom). Aby dostać się do niego, sprawdzić i ewentualnie wymienić, musisz zdemontować poduszkę powietrzną, zdjąć kierownicę a następnie jej plastikową, tylną osłonę, po czym dopiero od tyłu odkręcasz wkręty mocujące (po 2 na zespół przycisków).

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości