Mazda6 GG L3-VDT MPS '06 by Protoculture A-SPEC

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez mmarcis4 » 2 lut 2015, 21:20

Piękna Madzia,szerokości i bezawaryjności życzę <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez UncleJoe » 3 lut 2015, 11:58

Piękna sprawa <spoko> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lut 2014, 10:32
Posty: 68
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 GY 2.0i 16V 147 KM 2005 FL

Postprzez Protoculture » 3 lut 2015, 20:56

Który z fachowców powie mi ile mocy dodaje taki taki dolot i filtr powietrza firmy INJEN?
Załączniki
sp6071.jpg
System dolotu powietrza zastosowany w moim MPS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez 19Maaarcin89 » 3 lut 2015, 21:31

Sam dolot nic mocy nie da a może nawet pogorszyć osiągi.
Dolot plus odpowiednie strojenie i wtedy mocy przybędzie.
Myślę że około 15KM ;)

U siebie masz takie coś zamontowane?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Protoculture » 3 lut 2015, 21:36

Tak jest już zamontowane w specyfikacji wyczytałem, że 17KM także może się zgadzać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez Mr_Bartek » 3 lut 2015, 21:41

Znając życie to na standardowym dolocie uzyskasz więcej mocy.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez 19Maaarcin89 » 3 lut 2015, 21:45

Mr_Bartek napisał(a):Znając życie to na standardowym dolocie uzyskasz więcej mocy.


No nie był bym tego taki pewien.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Mr_Bartek » 3 lut 2015, 21:50

Wiele razy były sprawdzane sportowe wkładki jak i stożki w innych autach. Zawsze więcej mocy było na oryginalnym dolocie. :)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez WisniaUs » 3 lut 2015, 21:59

Wiecej na ori <spoko> Bartek ma rację
WisniaUs
 

Postprzez buczos » 3 lut 2015, 22:09

Mr_Bartek napisał(a):Zawsze więcej mocy było na oryginalnym dolocie. :)

Nie zawsze i nie w każdym przypadku. Kiedyś przewinął mi się wykres Sciona TC hamowane (w Rzeszowie) przed i po montażu dolotu injen i było coś koło 8ps więcej.
Zależy jaki dolot i jaki silnik... za dużo zmiennych żeby tak generalizować, że w żadnym przypadku korzyści nie będzie :)
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:20
Posty: 3447 (23/40)
Skąd: Rzeszów
Auto: 2019 Mazda 6
2008 Peugeot 107
Było:
Laguna 3 GT
Mazda 3 Sedan BK Top Sport 323F BA

Postprzez Protoculture » 3 lut 2015, 23:01

No nic przy najbliższej okazji będę ją musiał sprawdzić na hamowni, i dać ją do ludzi którzy się na tym znają, sprawdzić program ewentualnie coś zmodyfikować :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez Protoculture » 6 lut 2015, 20:11

Dzisiaj wymieniałem wahacz i okazało się że w mojej maździe kończą się hamulce z przodu [*] . Może ktoś doradzić jakie dobre klocki i tarcze sprawdzą się w MPS ?? <nauka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez rafałmazda » 6 lut 2015, 20:13

Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Mr_Bartek » 6 lut 2015, 20:16

Ja od siebie polecam klocki EBC. Używam zielonych, ale jeśli jeździsz szybciej to kup żółte (chyba, że tor to czerwone). Za to tarcz EBC nie polecam. :)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Protoculture » 6 lut 2015, 20:57

Dlaczego tarcze DBA nie? Przez te nacięcia? Czytałem ,że czuć to jak się hamuje przy niższych prędkościach prawda to? Ma ktoś z was takie tarcze??

http://allegro.pl/tarcze-dba-4000-t3-ma ... 21229.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

PostTen post został usunięty przez Bartg 6 lut 2015, 22:08.
Powód: Brak kultury wypowiedzi

Postprzez matthies » 6 lut 2015, 22:06

no, odezwij się do miśka. Każdy wie kto to i każdy ma namiary. No po prostu super pomogłeś :]
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Mr_Bartek » 6 lut 2015, 22:16

Tarcze nawiercane oprócz wyglądu nic nie dają, a niektóre mogą szumieć podczas jazdy. :)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez leonidas2 » 6 lut 2015, 23:02

matthies napisał(a):no, odezwij się do miśka. Każdy wie kto to i każdy ma namiary


dawno temu był dział mps w którym się działo pewnie nie pamiętasz bo za krótko na forum jesteś ale jak wejdziesz w archiwa to znajdziesz

Dopisano 6 lut 2015, 22:04:

Mr_Bartek napisał(a):Tarcze nawiercane oprócz wyglądu nic nie dają, a niektóre mogą szumieć podczas jazdy.


noo i to potwierdza dlaczego taki ktoś jest moderatorem

Dopisano 6 lut 2015, 22:14:

Stary jak zrobisz remap u miśka pochwal się
leonidas2
 

Postprzez xRafalx » 6 lut 2015, 23:30

Mr_Bartek napisał(a):Tarcze nawiercane oprócz wyglądu nic nie dają, a niektóre mogą szumieć podczas jazdy. :)


Może nie mam racji, ale ja się z tym twierdzeniem nie zgadzam :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy