Mazda6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej – SPRZEDANA

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez zemoj » 5 lut 2015, 16:20

To nie jest żaden KIT tylko zwykłe amory + Eibachy.

A co do tego, czy sprężyny są do przedlifta czy to polifta, to bym się nie sugerował, różnice są raczej nie zauważalne wg mnie można je stosować zamiennie i nic się nie stanie. Tylne sprężyny to na bank będą te same do przedliftów i poliftów, a co do przednich, to różnice polegają na tym, że w czasie liftingu mogło się minimalnie zmienić wyposażenie czy osprzęt silnika i przybyło przez to kilka kg nacisku na przednią oś, ale w obniżeniu to będzie różnica może ze 2mm albo i nie.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez WisniaUs » 5 lut 2015, 16:24

zemoj napisał(a):To nie jest żaden KIT tylko zwykłe amory + Eibachy.

A co do tego, czy sprężyny są do przedlifta czy to polifta, to bym się nie sugerował, różnice są raczej nie zauważalne wg mnie można je stosować zamiennie i nic się nie stanie. Tylne sprężyny to na bank będą te same do przedliftów i poliftów, a co do przednich, to różnice polegają na tym, że w czasie liftingu mogło się minimalnie zmienić wyposażenie czy osprzęt silnika i przybyło przez to kilka kg nacisku na przednią oś, ale w obniżeniu to będzie różnica może ze 2mm albo i nie.


No wlasnie ,bo nie moglem zakumac dlaczego mialyby byc inne u mnie jak w poprzednikach.Skoro 90% to ten sam SHIT!!
WisniaUs
 

Postprzez em_dzej » 5 lut 2015, 16:32

To jak mam je brać ?? Bo juz nie wiem czy to do klekota czy nie <oczy> :oops:

Tapniete z Jeziowego HTC
Ostatnio edytowano 5 lut 2015, 20:47 przez em_dzej, łącznie edytowano 1 raz
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Danmazda » 5 lut 2015, 20:21

zemoj napisał(a):liftingu mogło się minimalnie zmienić wyposażenie czy osprzęt silnika i przybyło przez to kilka kg nacisku na przednią oś,

Różnice są w przedziale 10 kg. Więc nawet nie wiem czy siądzie 2mm :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez em_dzej » 5 lut 2015, 20:37

AloHa

Nie dają mi spokoju te sprężyny wiec zadzwoniłem raz jeszcz :|
Mazda 6 GY kupiona od niemca na tym zawiasie , gość wozi nią towar i wymienił całość sprężynę i amor na normalny.
Eibach 11-55-00-40-2-HA tak jest napisane na sprężynie , amor mi sprawdzi jutro bo nie miał na miejscu.
Co myślicie to możliwe że sprężyna z benzyny siedziała w klekocie ?? ??
Ciekawe czy to nie cały KIT do klekota przed liftem
Co myślicie Panowie <co?>

Dopisano 5 lut 2015, 20:46:

Jeszcze jedna myśl:
Gość może spisał jedną sprężynę tylną , a dwie maja inny symbol i są na przód ?? ??
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Mr_Bartek » 5 lut 2015, 20:53

E11-55-004-02 nie odpowiada żadnym sprężynom. Zbliżony jest E10-55-004-02, który jest przeznaczony na GY benzyna. Bardzo możliwe, że benzynowa siedziała w dieslu, wtedy przód bardziej opada (100 kilo robi swoje). :)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Nightfall » 5 lut 2015, 20:56

No jak za taką cenę to bym się nawet nie zastanawiał. Ja miałem o tyle ulatwiona sprawę ze moje springi były z tego samego silnika i rocznika.
Ale te felgi z tej szarej furki klasa <spoko>
No i ta Hawajska Gejsza. Cudeńko <serduszka>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez em_dzej » 5 lut 2015, 22:22

Mr_Bartek napisał(a):E11-55-004-02 nie odpowiada żadnym sprężynom.

A ten wpis z forum kolegi:
matthies napisał(a):Zawieszenie:
Niestety nie wiem dokładnie co to za model zawieszenia EIBACH, ale prowadzi się rewelacyjnie. Owszem nierówności czuć, ale są one wybierane bardzo subtelnie więc nie wybija zębów. W porównaniu do poprzedniego auta, które było zawieszone przynajmniej 3-4 cm wyżej, w Mazdzie nie słyszę obcierania kołem o nadkola w miejscach, gdzie w Corolli obcierało nawet przy mniejszych prędkościach. Z pełną odpowiedzialnością mogę tą modyfikację polecić każdemu, albowiem poprawia prowadzenie dość znacznie (miałem przyjemność przejechać się nie glebioną M6 w dieslu), nie obniża komfortu podróży w jakiś mocno znaczący sposób, a o walorach estetycznych to chyba pisać nie trzeba
wyczytałem z dowodu szwajcarskiego:

Eibach Czarne
przód: 11 5500.401 VA
tył: 11 5500.402 HA


Mr_Bartek napisał(a):wtedy przód bardziej opada (100 kilo robi swoje).

Ile na oko niżej 10-15 mm ??

Jutro o 14 mam mieć dokładne info od gościa co do tego zestawu, oczywiście co mu się uda odpisać.

Nightfall napisał(a):Ale te felgi z tej szarej furki klasa


No nie inaczej , nazywam je śnieżynki , przypominają mi o zimie latem <glupek2>
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Nightfall » 5 lut 2015, 22:32

hahaha hahaha hahaha
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Mr_Bartek » 5 lut 2015, 22:50

em_dzej napisał(a):Ile na oko niżej 10-15 mm ??


Max pół centymetra niżej niż zwykły Eibach. Siądź na masce i niech ktoś zmierzy ile niżej jest na oryginalnych sprężynach. Nie są to ogromne różnice. :D
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez em_dzej » 6 lut 2015, 17:03

AloHa

Sprawa się nieco wyjaśniła , gościu sprawdził i tak
2x 11-55-004-03VA
2x 11-55-004-02HA
Więc z katalogu wychodzi że to zestaw do Mazdy 6 GY, klekot , przed lift <jupi>
KATALOG EIBACH patrz szczegóły

A na Amorach jest symbol CD23GJ5A28700D , to może być wszystko <co?> <co?> <co?>

tak czy siak biorę <faja>
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Nightfall » 6 lut 2015, 17:17

Ciesze się <jupi>
Będzie jeszcze piekniejsza <serduszka>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Yoki » 6 lut 2015, 17:37

Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez em_dzej » 6 lut 2015, 17:56

Yoki napisał(a):To są Kayaby


A to dobry amorek , siądzie do mojego polifta ?? chyba nie ma różnicy <co?>
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Yoki » 6 lut 2015, 19:29

Kiedyś to była jedna z lepszych firm dziś siadła jak wiele za które kiedyś mogło się sprzedać rodzinę a samo posiadanie +5 do szacunku <lol> (Brembo, Ferodo, EBC, Remus itp.). Dziś to są zwykłe porządne firmy. Na szczęście te amorki jeżeli nie są zużyte pochodzą z tej lepszej epoki.
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez em_dzej » 6 lut 2015, 19:57

Założę na próbę i pojadę na trzepaki. Gość twierdzi że były Ok , tyle że on wkladał komplet.Zobaczę. Dzięki za info

Tapniete z Jeziowego HTC
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez syczka133 » 11 lut 2015, 11:41

Gratulacje za zajęcie pierwszego miejsca . <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2011, 18:57
Posty: 344 (50/3)
Skąd: ŻYWIEC, dokładniej to Juszczyna :)
Auto: (Mazda 6SportKombi 2.0
cdti 121 2003r )dobrze sie spisywała zastapiona Mazda 6sportKombi 2.0 Bp 104 kw :)

Postprzez em_dzej » 11 lut 2015, 12:20

AloHa

Dzięki <spoko>
Czekamy na lepszą pogodę i zrobimy coś wspólnie z chłopakami
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez dejneks » 11 lut 2015, 14:14

jeszcze raz gratuluję wygranej ;) widzę ciekawe ujęcia Gejszy i równie ciekawe miejsca na zdjęcia :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez pablo33 » 11 lut 2015, 15:52

Gratulacje wygranej sesji <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 01:16
Posty: 658 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy