Mazda6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej – SPRZEDANA
To nie jest żaden KIT tylko zwykłe amory + Eibachy.
A co do tego, czy sprężyny są do przedlifta czy to polifta, to bym się nie sugerował, różnice są raczej nie zauważalne wg mnie można je stosować zamiennie i nic się nie stanie. Tylne sprężyny to na bank będą te same do przedliftów i poliftów, a co do przednich, to różnice polegają na tym, że w czasie liftingu mogło się minimalnie zmienić wyposażenie czy osprzęt silnika i przybyło przez to kilka kg nacisku na przednią oś, ale w obniżeniu to będzie różnica może ze 2mm albo i nie.
A co do tego, czy sprężyny są do przedlifta czy to polifta, to bym się nie sugerował, różnice są raczej nie zauważalne wg mnie można je stosować zamiennie i nic się nie stanie. Tylne sprężyny to na bank będą te same do przedliftów i poliftów, a co do przednich, to różnice polegają na tym, że w czasie liftingu mogło się minimalnie zmienić wyposażenie czy osprzęt silnika i przybyło przez to kilka kg nacisku na przednią oś, ale w obniżeniu to będzie różnica może ze 2mm albo i nie.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):To nie jest żaden KIT tylko zwykłe amory + Eibachy.
A co do tego, czy sprężyny są do przedlifta czy to polifta, to bym się nie sugerował, różnice są raczej nie zauważalne wg mnie można je stosować zamiennie i nic się nie stanie. Tylne sprężyny to na bank będą te same do przedliftów i poliftów, a co do przednich, to różnice polegają na tym, że w czasie liftingu mogło się minimalnie zmienić wyposażenie czy osprzęt silnika i przybyło przez to kilka kg nacisku na przednią oś, ale w obniżeniu to będzie różnica może ze 2mm albo i nie.
No wlasnie ,bo nie moglem zakumac dlaczego mialyby byc inne u mnie jak w poprzednikach.Skoro 90% to ten sam SHIT!!
-
WisniaUs
zemoj napisał(a):liftingu mogło się minimalnie zmienić wyposażenie czy osprzęt silnika i przybyło przez to kilka kg nacisku na przednią oś,
Różnice są w przedziale 10 kg. Więc nawet nie wiem czy siądzie 2mm

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
AloHa
Nie dają mi spokoju te sprężyny wiec zadzwoniłem raz jeszcz
Mazda 6 GY kupiona od niemca na tym zawiasie , gość wozi nią towar i wymienił całość sprężynę i amor na normalny.
Eibach 11-55-00-40-2-HA tak jest napisane na sprężynie , amor mi sprawdzi jutro bo nie miał na miejscu.
Co myślicie to możliwe że sprężyna z benzyny siedziała w klekocie

Ciekawe czy to nie cały KIT do klekota przed liftem
Co myślicie Panowie
Dopisano 5 lut 2015, 20:46:
Jeszcze jedna myśl:
Gość może spisał jedną sprężynę tylną , a dwie maja inny symbol i są na przód

Nie dają mi spokoju te sprężyny wiec zadzwoniłem raz jeszcz
Mazda 6 GY kupiona od niemca na tym zawiasie , gość wozi nią towar i wymienił całość sprężynę i amor na normalny.
Eibach 11-55-00-40-2-HA tak jest napisane na sprężynie , amor mi sprawdzi jutro bo nie miał na miejscu.
Co myślicie to możliwe że sprężyna z benzyny siedziała w klekocie
Ciekawe czy to nie cały KIT do klekota przed liftem
Co myślicie Panowie

Dopisano 5 lut 2015, 20:46:
Jeszcze jedna myśl:
Gość może spisał jedną sprężynę tylną , a dwie maja inny symbol i są na przód
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
E11-55-004-02 nie odpowiada żadnym sprężynom. Zbliżony jest E10-55-004-02, który jest przeznaczony na GY benzyna. Bardzo możliwe, że benzynowa siedziała w dieslu, wtedy przód bardziej opada (100 kilo robi swoje). 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
No jak za taką cenę to bym się nawet nie zastanawiał. Ja miałem o tyle ulatwiona sprawę ze moje springi były z tego samego silnika i rocznika.
Ale te felgi z tej szarej furki klasa
No i ta Hawajska Gejsza. Cudeńko
Ale te felgi z tej szarej furki klasa

No i ta Hawajska Gejsza. Cudeńko

Nightfallówna
Mr_Bartek napisał(a):E11-55-004-02 nie odpowiada żadnym sprężynom.
A ten wpis z forum kolegi:
matthies napisał(a):Zawieszenie:
Niestety nie wiem dokładnie co to za model zawieszenia EIBACH, ale prowadzi się rewelacyjnie. Owszem nierówności czuć, ale są one wybierane bardzo subtelnie więc nie wybija zębów. W porównaniu do poprzedniego auta, które było zawieszone przynajmniej 3-4 cm wyżej, w Mazdzie nie słyszę obcierania kołem o nadkola w miejscach, gdzie w Corolli obcierało nawet przy mniejszych prędkościach. Z pełną odpowiedzialnością mogę tą modyfikację polecić każdemu, albowiem poprawia prowadzenie dość znacznie (miałem przyjemność przejechać się nie glebioną M6 w dieslu), nie obniża komfortu podróży w jakiś mocno znaczący sposób, a o walorach estetycznych to chyba pisać nie trzeba
wyczytałem z dowodu szwajcarskiego:
Eibach Czarne
przód: 11 5500.401 VA
tył: 11 5500.402 HA
Mr_Bartek napisał(a):wtedy przód bardziej opada (100 kilo robi swoje).
Ile na oko niżej 10-15 mm
Jutro o 14 mam mieć dokładne info od gościa co do tego zestawu, oczywiście co mu się uda odpisać.
Nightfall napisał(a):Ale te felgi z tej szarej furki klasa
No nie inaczej , nazywam je śnieżynki , przypominają mi o zimie latem

-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
em_dzej napisał(a):Ile na oko niżej 10-15 mm
Max pół centymetra niżej niż zwykły Eibach. Siądź na masce i niech ktoś zmierzy ile niżej jest na oryginalnych sprężynach. Nie są to ogromne różnice.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
AloHa
Sprawa się nieco wyjaśniła , gościu sprawdził i tak
2x 11-55-004-03VA
2x 11-55-004-02HA
Więc z katalogu wychodzi że to zestaw do Mazdy 6 GY, klekot , przed lift
KATALOG EIBACH patrz szczegóły
A na Amorach jest symbol CD23GJ5A28700D , to może być wszystko
tak czy siak biorę
Sprawa się nieco wyjaśniła , gościu sprawdził i tak
2x 11-55-004-03VA
2x 11-55-004-02HA
Więc z katalogu wychodzi że to zestaw do Mazdy 6 GY, klekot , przed lift

KATALOG EIBACH patrz szczegóły
A na Amorach jest symbol CD23GJ5A28700D , to może być wszystko



tak czy siak biorę
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Kiedyś to była jedna z lepszych firm dziś siadła jak wiele za które kiedyś mogło się sprzedać rodzinę a samo posiadanie +5 do szacunku
(Brembo, Ferodo, EBC, Remus itp.). Dziś to są zwykłe porządne firmy. Na szczęście te amorki jeżeli nie są zużyte pochodzą z tej lepszej epoki.

-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości