Mazda 1.6 diesel cieżko pali,łapie i gaśnie
1, 2
Witam.Tak jak w temacie Mazda nie pali z rana odpala dopiero za 20 razem.Albo wcale nie łapie albo lekko łapie i gaśnie,na rozgrzanym bardzo silniku tego nie ma ale postoi z godzinę nawet nie i znowu jest to samo.Stało to się chyba ale nie jestem pewny po jeździe autostrada z prędkością okolo 170.Próba przelewowa wychodzi dobrze ,Wtryski OK filtr paliwa OK.Na dolotach bark strat powietrza przy wtryskach ropa nie ucieka(na nakrętkach przewodów ciśnieniowych).Macie może jakiś pomysł co należy jeszcze sprawdzić ?
Dopisano 3 lut 2015, 20:36:
Chciałbym szybkie odpowiedzi bo bardzo potrzrzebe mi auto a jestem unieruchomiony
Dopisano 3 lut 2015, 20:36:
Chciałbym szybkie odpowiedzi bo bardzo potrzrzebe mi auto a jestem unieruchomiony
- Od: 27 gru 2013, 18:47
- Posty: 58
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 3 1.6 MZ-CD
Sprawdzałeś pod kompem masz jakieś błędy?
Może to coś z czujnikami
Jesteś w 100% pewien że to nie masz gdzieś nieszczelności na przewodach paliwowych objawy by na to wskazywały
Może to coś z czujnikami
Jesteś w 100% pewien że to nie masz gdzieś nieszczelności na przewodach paliwowych objawy by na to wskazywały
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Ztego co się orientuję nie ma pompy w baku więc jak się układ zapowietrzy są ogromne problemy aby auto odpaliło.
Spróbuj wypiąć filtr paliwa połącz kawałek węża z bańka z ropą i tak próbuj odpalać auto zobaczysz czy zadziała.
Spróbuj wypiąć filtr paliwa połącz kawałek węża z bańka z ropą i tak próbuj odpalać auto zobaczysz czy zadziała.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
W zbiorniku paliwa jest tylko czujnik wskaźnika paliwa pompa paliwa jest razem z pompą wysokiego ciśnienia :
http://allegro.pl/pompka-paliwa-mazda-3 ... 25992.html
W załączonym linku jest zły opis jest to tylko cały czujnik poziomu paliwa (nawet widać że dochodzą dwa przewody sterujące wskaźnikiem) ale coś takiego jak zawór zwrotny jest właśnie w tym beżowym jak by kubku i gdzieś czytałem że tam potrafi się wytworzyć podciśnienie i pompa mając jednak spory kawałek nie daje rady pociągnąć (stąd te objawy że momentami daje radę jak do niego dostanie się paliwo).
Nawiercają wiec w nim 2-3 otwory 8 mm i to pomaga nie wiem jak w Maździe w Volvo brak klapki pod tylnymi siedzeniami aby się do niego dostać i trzeba ściągać cały zbiornik.
Miałem identyczny problem ale działo się to przy niskim poziomie paliwa tak 10 l wystarczyło dolać 5 l i wszystko OK przez następne powiedzmy 100 km wymieniłem cały element jak w linku i spokój.

W załączonym linku jest zły opis jest to tylko cały czujnik poziomu paliwa (nawet widać że dochodzą dwa przewody sterujące wskaźnikiem) ale coś takiego jak zawór zwrotny jest właśnie w tym beżowym jak by kubku i gdzieś czytałem że tam potrafi się wytworzyć podciśnienie i pompa mając jednak spory kawałek nie daje rady pociągnąć (stąd te objawy że momentami daje radę jak do niego dostanie się paliwo).
Nawiercają wiec w nim 2-3 otwory 8 mm i to pomaga nie wiem jak w Maździe w Volvo brak klapki pod tylnymi siedzeniami aby się do niego dostać i trzeba ściągać cały zbiornik.
Miałem identyczny problem ale działo się to przy niskim poziomie paliwa tak 10 l wystarczyło dolać 5 l i wszystko OK przez następne powiedzmy 100 km wymieniłem cały element jak w linku i spokój.
O zaworku nie słyszałem. Może inni tak. Z tego co pamiętam z wątków na tym forum to prawie zawsze gdy układ się zapowietrzał winny był filtr paliwa a dokładnie nieszczelność na złączkach przewodów.
Nie widziałem żadnego kolanka na dolocie paliwa
Nie widziałem żadnego kolanka na dolocie paliwa
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Napisałem jak by zaworek zwrotny gdyby obrócić drugie zdjęcie o 180" to było by widać to wejście gdy poziom paliwa jest poniżej wysokości tego kubka to paliwo nie ma jak się dostać do środka(a wytworzyło się w nim podciśnienie) aby pompa zaciągła a wejście od dołu jest zablokowane przy wyższym po prostu wleje się do niego.
Zawsze możesz spróbować odpalić na Plaka zobaczyć co się będzie działo.
Zawsze możesz spróbować odpalić na Plaka zobaczyć co się będzie działo.
Ostatnio edytowano 3 lut 2015, 22:52 przez bartosh80, łącznie edytowano 1 raz
teraz po zdjęciu to wiem o co ci chodzi takie coś to mam. ale co to nie było potrzeby sprawdzać
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
kolego ona odpala np za 15 razem i chodzi normalnie moc tez jest ok tylko zawsze poczekam z 1 godz nawet nie i juz jest to samo
Dopisano 3 lut 2015, 23:03:
W peugeotach w tym miejscu jest gruszka do pompowania paliwa,a moze u nas jest to tylko jakis zaworek zwrotny własnie? jest na nim narysowana strzałka kierunkowa
Dopisano 3 lut 2015, 23:03:
W peugeotach w tym miejscu jest gruszka do pompowania paliwa,a moze u nas jest to tylko jakis zaworek zwrotny własnie? jest na nim narysowana strzałka kierunkowa
- Od: 27 gru 2013, 18:47
- Posty: 58
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 3 1.6 MZ-CD
Teraz napiszę prozaiczną rzecz a jak wygląda sprawa samego filtra paliwa mógł go też szlag trafić i do wymiany.
Jak masz aluminiowy możesz spuścić nieczystości – wodę.
Jak masz aluminiowy możesz spuścić nieczystości – wodę.
Ostatnio edytowano 3 lut 2015, 23:13 przez bartosh80, łącznie edytowano 1 raz
Plastikowy też ma odwadniacz.
Na początek bym wykluczył możliwość nieszczelności przy filtrze.
Na początek bym wykluczył możliwość nieszczelności przy filtrze.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Możesz wyjąć filtr paliwa i będziesz wiedział czy w nim jest ropa ja przy wymianie filtra zawsze strzykawką na wejściu wlewam paliwo może sposób dziwny ale skuteczny. Spróbuj go zalać w ten sposób i zobaczyć czy odpali będziesz wiedział w którą stronę skierować poszukiwania.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości