I mamy 4k a dźwiek nadal r4 . wiec za 4k wolał bym kl-de i tam troszkę pobawić się
Mazda MX-6 GE FS '93 Szumki44
No jak robisz swap dla dźwięku...Zreszta Valka brzmi miodnie,ale swist turbiny i sapy z blow offa tez niczego sobie
Poza tym podejrzewam ze FSt objedzie KL,a nawet ZE bez problemu.Co do kosztów to swap z R4 na V6 raczej tani nie będzie.No i kwestia dalszego rozwoju silnika.Z K seria dużo nie podzialasz ,chyba ze masz gruuiuby portfel ;–)
Poza tym podejrzewam ze FSt objedzie KL,a nawet ZE bez problemu.Co do kosztów to swap z R4 na V6 raczej tani nie będzie.No i kwestia dalszego rozwoju silnika.Z K seria dużo nie podzialasz ,chyba ze masz gruuiuby portfel ;–)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
wydech mam 70
i przelot pelen
dolot i inne bajery w fs wyplul 131 koni to max ile mozna tanim kosztem
(4000zl ) dlatego jak bym mial turbo to kto mi to wystroi
? Jak Pan Modelator Bo_Lo wystroi mi to za 1500 zl to turbo wrzuce 
szumki44 napisał(a):Pan Modelator Bo_Lo
szumki44 napisał(a):tanim kosztem (4000zl )
Dziwne podejście- dolot i wydech za 4k to jest ''tanim kosztem''? kompletny wydech z kwasu na komponentach RM Motors do KLZE,plus porządny dolot to max 1800zł.
Chodzi o to że kupisz ZE za powiedzmy 3k-4k Do tego nowy rozrząd,pompa wody,uszczelki itp ,do tego uj wie ile za pozostałe elementy w celu konwersji auta z R4 na V6(co innego swap z V6 na V6 gdzie wszystko pasuje) i będziesz miał w porywach 180-190hp i praktycznie zero perspektywy na dalsze podniesienie mocy w rozsądnych pieniądzach,plus ciężkiego kloca pod maską który nie wiadomo kiedy zacznie łoić litry oliwy
Masz zdrowy motor FSa,po remoncie i myślę że jakieś soft turbo pozwoli Ci osiągnąć parametry KLa,z możliwością dalszych modów w przyszłości o wiele mniejszym kosztem niż N/A.A co do strojenia to dzisiaj nie jest to już taki problem jak kiedyś,choćby Przemo (ten od RX8 z K20 pod maską) ogarnia spoko tekie tematy za rozsądną kasę.(kiedys z nim gadałem to koszt twojego dolotu i wydechu plus to co napisałeś na strojenie starczyłby na kompresor do ZLa w mojej BJocie)
Ale to tylko moje zdanie

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Masz wiele racji mowa o 4k za wydech dolot i drobny remont
ot to mi chodziło ...
Co do V to wydawało mi się że lepsza sprawa bo można mieć zawsze v6 turbo . Pozatym V6 wkręca się do 7500 a Fs tylko 6300 (tak wiem że przy 6000 traci).. Fs-a można do 190 koni maxx z czego do jazdy na co dzień nie nadał by się Fs-t przy czym V by bylo bardziej ekonomiczne .
Racja co do brania Oliwy ale coś za coś. Jak ktoś nie dbał to zaczęło brać . Rozmyślałem FS-T ale dopóki się nie przejadę to ciężko określić kulturę pracy w cyklu mieszanym.
Zestaw Turbo zakupić można tanio , zamontować też, wystroić to jak powiedziałeś za drobne pieniądze .
Kompresor to jedyne Eaton m64 . Turbo T3.
Ja osobiście z chęcią wstawił bym stary mój silnik
C32A5
i obskoczył bym każdego KL-Ze . Ale nie ma tak łatwo
...
szkoda ze mazda miała tak małe silniki w mx-6 .. Powinni wsadzić z 3.0 DOHC z ostrymi wałkami Generując 250 koni i 300 NM
Co do V to wydawało mi się że lepsza sprawa bo można mieć zawsze v6 turbo . Pozatym V6 wkręca się do 7500 a Fs tylko 6300 (tak wiem że przy 6000 traci).. Fs-a można do 190 koni maxx z czego do jazdy na co dzień nie nadał by się Fs-t przy czym V by bylo bardziej ekonomiczne .
Racja co do brania Oliwy ale coś za coś. Jak ktoś nie dbał to zaczęło brać . Rozmyślałem FS-T ale dopóki się nie przejadę to ciężko określić kulturę pracy w cyklu mieszanym.
Zestaw Turbo zakupić można tanio , zamontować też, wystroić to jak powiedziałeś za drobne pieniądze .
Kompresor to jedyne Eaton m64 . Turbo T3.
Ja osobiście z chęcią wstawił bym stary mój silnik
szkoda ze mazda miała tak małe silniki w mx-6 .. Powinni wsadzić z 3.0 DOHC z ostrymi wałkami Generując 250 koni i 300 NM
Mimo wszystko wolałbym FST. Po pierwsze seria K nie trzyma mocy,spalanie minimum 15miasto a wykorzystując potencjał silnika to 17 i w górę.W razie [tiiit] upu silnika remont nieopłacalny/trudny( w sensie ogarniętego mechanika który się podejmie) i dużo droższy od remontu R4.no i przede wszystkim ciężko rozwojowy-popatrz na projekty doładowanych Vałek na forum jak się ciągną.Skoro już byś robił T o zawsze można zrobić dwie mapy- miejska ekonomiczna i torowa pełen ogień
Na korzyść Kl to że to seryjny(w zamyśle trwały) silniik,ale tu ten atut słabnie w Twoim przypadku(seryjnie R4)
Na korzyść Kl to że to seryjny(w zamyśle trwały) silniik,ale tu ten atut słabnie w Twoim przypadku(seryjnie R4)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Pewnie tak,tylko że FSa ma już pod maską(po remoncie) ,a do KLa jeszcze długa droga 
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
jak pytam sie ile takie V6 pije oleju to mnie krew zalewa
oto przykłady urzytkowników XXXX ponumeruje ich
: Kl-de v6
1- 150ml na 1000km – 1.5l 10k
2- 850ml na 1000km 8.5 l 10k
3- 300ml na 1000km 3l 10k
4- 50ml na 1000km 0.5l 10k
5-160ml na 1000km 1.6l 10k
6 70ml na 1000km 0.7l 10k
---------------------------------
Moj Fs na 8000km spala 250ml czyli 32ml na 1000km
wiec wniosek jeden
. Ale po zalozeniu Turbo napewno wzrosnie o jakies 1-2l
Nie wiem pogubiłem się ... Kl-De bezpieczniej przed pożarem
Turbo fajnie brzmi też .. Koszta zbliżone
Najlepiej Zrobię Sondę na forum
Co powinien wsadzic szumki44
Turbo
Kl-de

1- 150ml na 1000km – 1.5l 10k
2- 850ml na 1000km 8.5 l 10k
3- 300ml na 1000km 3l 10k
4- 50ml na 1000km 0.5l 10k
5-160ml na 1000km 1.6l 10k
6 70ml na 1000km 0.7l 10k
---------------------------------
Moj Fs na 8000km spala 250ml czyli 32ml na 1000km
wiec wniosek jeden
Najlepiej Zrobię Sondę na forum
Co powinien wsadzic szumki44
Turbo
Kl-de
szumki44 napisał(a):oto przykłady urzytkowników XXXX ponumeruje ich
Tylko wiesz.. dużo zależy od stylu jazdy, nie ma co opisywać ile oleju bierze widlak a ile rzędówka bo to tylko sugestie.
szumki44 napisał(a):Co powinien wsadzic szumki44
szumki44 napisał(a):Turbo
Like it

Bo_Lo napisał(a):Po pierwsze seria K nie trzyma mocy,spalanie minimum 15miasto
Aż tak źle nie jest, mi udało się zejść do 11,1 na dystrybutorze po mieście, skrzynia A/T. Ale to był jednorazowy "wybryk", tak to trzeba liczyć z 13l po mieście, 15L to jak już ktoś butuje a 17 to bez opamiętania
Ja bym był za FS+T i KL-ZE + T

- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
dobra zobaczę jak wrócę z Usa
Zamontować turbo od strony technicznej nie problem jak mówiłem. Poszukamy jakiegoś czarodzieja co mi to wystroi ?
.
Mi zależy na przyspieszeniu o -1 s do 100 ale najbardziej w granicy 100-160 km tu ma pupę urywać ! bo często wyprzedza się i to jest prędkość dynamicznego wyprzedzania .
Moje oczekiwanie to 170 koni MAXXX 190
!
Mi zależy na przyspieszeniu o -1 s do 100 ale najbardziej w granicy 100-160 km tu ma pupę urywać ! bo często wyprzedza się i to jest prędkość dynamicznego wyprzedzania .
Moje oczekiwanie to 170 koni MAXXX 190

szumki44 napisał(a):Poszukamy jakiegoś czarodzieja co mi to wystroi ? .
Przema ?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Ja mam bardzo stary silnik małego dymka puści
Ale uszczelki powymieniane więc wycieków nie ma i nawet nic oleju nie dolewałem od wymiany do wymiany
stan lekko z max zszedł więc pali myślę w moim przypadku gdzieś 0.5-0.8 l / 10k km 
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
dicon napisał(a):W zeszłym roku w sierpniu byłem w Ustce i zauważyłem fajną czerwoną MX-6
Trzeba bylo dac kartke z nr telefonu i napisac ze z Mazdaspeed to bysmy sie spotkali na browakra
pozatym lepszy niz google street view
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości