Mazda MX-6 GE FS '93 Szumki44

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez szumki44 » 22 sty 2015, 09:27

Ciekawi mnie kto by to wystroił :D turbo koszt 2500 :D z chin :D a strojenie z 1500 :}
I mamy 4k a dźwiek nadal r4 . wiec za 4k wolał bym kl-de i tam troszkę pobawić się
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Bo_Lo » 22 sty 2015, 09:37

No jak robisz swap dla dźwięku...Zreszta Valka brzmi miodnie,ale swist turbiny i sapy z blow offa tez niczego sobie :D
Poza tym podejrzewam ze FSt objedzie KL,a nawet ZE bez problemu.Co do kosztów to swap z R4 na V6 raczej tani nie będzie.No i kwestia dalszego rozwoju silnika.Z K seria dużo nie podzialasz ,chyba ze masz gruuiuby portfel ;–)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez wilusjdm » 22 sty 2015, 11:40

szumki44 napisał(a):i tam troszkę pobawić się

Wrzucisz przelot, zrobisz dolot i nic więcej :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez szumki44 » 22 sty 2015, 18:20

wydech mam 70 :) i przelot pelen :) dolot i inne bajery w fs wyplul 131 koni to max ile mozna tanim kosztem :D (4000zl ) dlatego jak bym mial turbo to kto mi to wystroi ??? Jak Pan Modelator Bo_Lo wystroi mi to za 1500 zl to turbo wrzuce :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Bo_Lo » 22 sty 2015, 22:21

szumki44 napisał(a):Pan Modelator Bo_Lo
:|
szumki44 napisał(a):tanim kosztem (4000zl )

Dziwne podejście- dolot i wydech za 4k to jest ''tanim kosztem''? kompletny wydech z kwasu na komponentach RM Motors do KLZE,plus porządny dolot to max 1800zł.
Chodzi o to że kupisz ZE za powiedzmy 3k-4k Do tego nowy rozrząd,pompa wody,uszczelki itp ,do tego uj wie ile za pozostałe elementy w celu konwersji auta z R4 na V6(co innego swap z V6 na V6 gdzie wszystko pasuje) i będziesz miał w porywach 180-190hp i praktycznie zero perspektywy na dalsze podniesienie mocy w rozsądnych pieniądzach,plus ciężkiego kloca pod maską który nie wiadomo kiedy zacznie łoić litry oliwy ;) a remont w Vałce jest nieopłacalny totalnie plus nie tak łatwo znależć kogoś ogarniętego kto się podejmie(nie ,mówię że Vałki są be,bo jaram się słysząc KLa na lekkim kole i nie raz miałem przyjemność przejechać się na prawym w ZE) ale to wszystko ma sens jak jest P&P np z K8 na KL cyz KLZE.
Masz zdrowy motor FSa,po remoncie i myślę że jakieś soft turbo pozwoli Ci osiągnąć parametry KLa,z możliwością dalszych modów w przyszłości o wiele mniejszym kosztem niż N/A.A co do strojenia to dzisiaj nie jest to już taki problem jak kiedyś,choćby Przemo (ten od RX8 z K20 pod maską) ogarnia spoko tekie tematy za rozsądną kasę.(kiedys z nim gadałem to koszt twojego dolotu i wydechu plus to co napisałeś na strojenie starczyłby na kompresor do ZLa w mojej BJocie)
Ale to tylko moje zdanie ;) Rób jak uważasz,dobry KL nie jest zły <spoko>
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez szumki44 » 22 sty 2015, 23:58

Masz wiele racji mowa o 4k za wydech dolot i drobny remont :) ot to mi chodziło ...
Co do V to wydawało mi się że lepsza sprawa bo można mieć zawsze v6 turbo . Pozatym V6 wkręca się do 7500 a Fs tylko 6300 (tak wiem że przy 6000 traci).. Fs-a można do 190 koni maxx z czego do jazdy na co dzień nie nadał by się Fs-t przy czym V by bylo bardziej ekonomiczne .

Racja co do brania Oliwy ale coś za coś. Jak ktoś nie dbał to zaczęło brać . Rozmyślałem FS-T ale dopóki się nie przejadę to ciężko określić kulturę pracy w cyklu mieszanym.

Zestaw Turbo zakupić można tanio , zamontować też, wystroić to jak powiedziałeś za drobne pieniądze .
Kompresor to jedyne Eaton m64 . Turbo T3.
Ja osobiście z chęcią wstawił bym stary mój silnik :D C32A5 :D i obskoczył bym każdego KL-Ze . Ale nie ma tak łatwo :( ...

szkoda ze mazda miała tak małe silniki w mx-6 .. Powinni wsadzić z 3.0 DOHC z ostrymi wałkami Generując 250 koni i 300 NM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Bo_Lo » 23 sty 2015, 00:19

Mimo wszystko wolałbym FST. Po pierwsze seria K nie trzyma mocy,spalanie minimum 15miasto a wykorzystując potencjał silnika to 17 i w górę.W razie [tiiit] upu silnika remont nieopłacalny/trudny( w sensie ogarniętego mechanika który się podejmie) i dużo droższy od remontu R4.no i przede wszystkim ciężko rozwojowy-popatrz na projekty doładowanych Vałek na forum jak się ciągną.Skoro już byś robił T o zawsze można zrobić dwie mapy- miejska ekonomiczna i torowa pełen ogień <oczko>
Na korzyść Kl to że to seryjny(w zamyśle trwały) silniik,ale tu ten atut słabnie w Twoim przypadku(seryjnie R4)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez witek » 23 sty 2015, 01:13

V6 + T to jest słuszny wybór :D a koszt turbienia będzie podobny ;) tylko frajdy więcej :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Bo_Lo » 23 sty 2015, 01:23

Pewnie tak,tylko że FSa ma już pod maską(po remoncie) ,a do KLa jeszcze długa droga ;)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez szumki44 » 23 sty 2015, 03:05

jak pytam sie ile takie V6 pije oleju to mnie krew zalewa :D oto przykłady urzytkowników XXXX ponumeruje ich :P : Kl-de v6
1- 150ml na 1000km – 1.5l 10k
2- 850ml na 1000km 8.5 l 10k
3- 300ml na 1000km 3l 10k
4- 50ml na 1000km 0.5l 10k
5-160ml na 1000km 1.6l 10k
6 70ml na 1000km 0.7l 10k

---------------------------------
Moj Fs na 8000km spala 250ml czyli 32ml na 1000km

wiec wniosek jeden :P . Ale po zalozeniu Turbo napewno wzrosnie o jakies 1-2l :D Nie wiem pogubiłem się ... Kl-De bezpieczniej przed pożarem :D Turbo fajnie brzmi też .. Koszta zbliżone :D
Najlepiej Zrobię Sondę na forum

Co powinien wsadzic szumki44
Turbo
Kl-de

:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez wilusjdm » 23 sty 2015, 11:31

szumki44 napisał(a):oto przykłady urzytkowników XXXX ponumeruje ich

Tylko wiesz.. dużo zależy od stylu jazdy, nie ma co opisywać ile oleju bierze widlak a ile rzędówka bo to tylko sugestie.
szumki44 napisał(a):Co powinien wsadzic szumki44

szumki44 napisał(a):Turbo

Like it <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez zibi626 » 23 sty 2015, 13:32

Bo_Lo napisał(a):Po pierwsze seria K nie trzyma mocy,spalanie minimum 15miasto


Aż tak źle nie jest, mi udało się zejść do 11,1 na dystrybutorze po mieście, skrzynia A/T. Ale to był jednorazowy "wybryk", tak to trzeba liczyć z 13l po mieście, 15L to jak już ktoś butuje a 17 to bez opamiętania :)

Ja bym był za FS+T i KL-ZE + T <tazz>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez szumki44 » 23 sty 2015, 19:14

dobra zobaczę jak wrócę z Usa :P Zamontować turbo od strony technicznej nie problem jak mówiłem. Poszukamy jakiegoś czarodzieja co mi to wystroi ? :D .

Mi zależy na przyspieszeniu o -1 s do 100 ale najbardziej w granicy 100-160 km tu ma pupę urywać ! bo często wyprzedza się i to jest prędkość dynamicznego wyprzedzania .

Moje oczekiwanie to 170 koni MAXXX 190 !!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Bo_Lo » 23 sty 2015, 19:18

szumki44 napisał(a):Poszukamy jakiegoś czarodzieja co mi to wystroi ? .

Przema ?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez szumki44 » 23 sty 2015, 21:34

:) to się trzeba będzie odezwać :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez witek » 25 sty 2015, 12:40

Ja mam bardzo stary silnik małego dymka puści :) Ale uszczelki powymieniane więc wycieków nie ma i nawet nic oleju nie dolewałem od wymiany do wymiany :) stan lekko z max zszedł więc pali myślę w moim przypadku gdzieś 0.5-0.8 l / 10k km :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez szumki44 » 25 sty 2015, 16:30

i taki bym potrzebował :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 29 sty 2015, 20:56

Tuning Piwnicy :D
Zdjęcie2046.jpg
Zdjęcie2047.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez dicon » 31 sty 2015, 16:38

W zeszłym roku w sierpniu byłem w Ustce i zauważyłem fajną czerwoną MX-6 :)
ustka.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2014, 20:57
Posty: 209 (4/6)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)

Fiat Punto 55 SX, 96'

Postprzez szumki44 » 31 sty 2015, 23:53

dicon napisał(a):W zeszłym roku w sierpniu byłem w Ustce i zauważyłem fajną czerwoną MX-6

Trzeba bylo dac kartke z nr telefonu i napisac ze z Mazdaspeed to bysmy sie spotkali na browakra :D

pozatym lepszy niz google street view :D jestes hahhaa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy