No to pora na noworoczny update.
W zeszłym roku kupiłem kilka fantów:
Chłodnica – tym razem Koyo zamiast chińczyka, a co za tym idzie grubszy i wydajniejszy (w teorii) rdzeń:

Wentylator SPAL:

Nowy aku (mniejszy i lżejszy)

i dla porównania stary aku:

Plan był przeniesienia aku na drugą stronę i przed przednią oś więc przymiarka:

ale niestety jest klops bo aku jest za wysoki:

Tak więc dupa z lepszego rozłożenia masy i przeniesienia jej części przed przednią oś
Nowy ICek:

Porównanie ICków – Stary 450x227x65 Vs Nowy 600x300x76


Powinno to pozwolić na niższe problemy w dolocie po kilku przejazdach.
Dodatkowo wpadnie nowe orurowanie w 3", a stary aku powędruje do Parchatego

Dzisiaj już się wziąłem za przymiarki ICka:

Niestety nie obędzie się bez cięcia zderzaka.
Tak więc jak widać plan na ten sezon to:
– ogarnięcie elektryki + nowe cewki (co mam nadzieje pozwoli wyeliminować problemy z wcześniejszą odcinką)
– zawieszka –> podniesienie i usztywnienie tylu
– lepsza izolacja cieplna dolotu
– wywalenie ori pompy wspomagania i wstawienie elektro-hydraulicznej
– może nowy DP (w 3" na V-bandzie)
– redukcja masy
– drag slicki

– modlitwy co by napędy wytrzymały hehe
Co do redukcji masy to w planach jest:
– wywalenie elektryki i przejście na korbki w szybach
– lekki aku (jak już można było zauważyć)
– wywalenie stabilizatorow (dużo się nie ugra bo przód waży 3,7kg, a tył 2,8kg no ale to zawsze 6,5 kg mniej

)

– lekkie felgi
bla bla bla.