Mazda6 GG LF 2003 by swirek

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez AACX-7 » 13 sty 2015, 14:00

Możliwe że i ja się skuszę do szóstki.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2010, 11:52
Posty: 33
Skąd: Białystok
Auto: CX-7EU

Postprzez MIRAS M6 » 13 sty 2015, 15:18

Mogę się podpiąć na trzecią sztukę ? Jak tak to daj tylko namiar na wykonanie przelewu dla Ciebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez WisniaUs » 13 sty 2015, 17:01

Gratulacje,zobaczycie jak bedzie sie fajowo prowadzic.Ja jestem bardzo zadowolony <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez matthies » 13 sty 2015, 17:23

a ja wam powtarzam, że to twardsze sprężyny dają dużo lepszy efekt aniżeli rozpórka na seryjnym zawieszeniu...
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez MIRAS M6 » 13 sty 2015, 17:39

Dzisiaj dzwoniłem do Eibach.pl i zamawiam 30/30 tylko muszę dojechać do Bad Wimpfen żeby odczytać z tabliczki znamionowej nacisk na przednią oś bo do mojej występują 2 rodzaje sprężyn. matthies Ty masz na ori amorach czy wymienione na wersję sport ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez WisniaUs » 13 sty 2015, 18:46

matthies napisał(a):a ja wam powtarzam, że to twardsze sprężyny dają dużo lepszy efekt aniżeli rozpórka na seryjnym zawieszeniu...

A rozporka plus sprezyny????
WisniaUs
 

Postprzez MIRAS M6 » 13 sty 2015, 18:50

Tak,tak tylko taka kompilacja wchodzi w grę ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez makmarc » 13 sty 2015, 19:54

Miras, czyli piszesz się na to? Ja bede brał z regulacją. A Ty Świrek jak na to patrzysz? Odezwę się do gościa i zapytam o cenę :–)

Miras, w Pl będziesz brał te eibachy? Patrzyłeś ceny tam w Deu?
makmarc
 

Postprzez MIRAS M6 » 13 sty 2015, 20:19

makmarc napisał(a):Miras, czyli piszesz się na to? Ja bede brał z regulacją. A Ty Świrek jak na to patrzysz? Odezwę się do gościa i zapytam o cenę :–)

Miras, w Pl będziesz brał te eibachy? Patrzyłeś ceny tam w Deu?

Ja piszę się jak najbardziej na tą rozpórkę dlatego Ci napisałem żebyś mi dał dane do przelewu bo w sobotę wieczorem będę już w PL i machnąłbym Ci kaskę na konto.Raczej też wziąłbym z regulacją. matthies ma ją już od dłuższego czasu i chwali więc na pewno jest ok chociaż trochę wiader zimnej wody wylano na niego w kilku postach ale ja również popieram jego teorię połączoną z praktyką w jego M6 i dlatego też taka jest ostateczna moja decyzja odnośnie rozpórki. Co do Eibacha samych sprężyn w D to od 200 euro w górę a w Eibach.pl w okolicach 600 zeta więc 50 euro mniej i dlatego zamawiam w PL. Czas oczekiwania do 4 dni roboczych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez matthies » 13 sty 2015, 20:53

Wisniaus napisał(a):A rozporka plus sprezyny????

zdecydowanie najlepsze rozwiązanie, wręcz wskazane, bowiem srodek ciężkości auta się obniża i są już zupełnie inne naprężenia na budę, niż wyliczył producent, a wtedy przednia szyba lubi pęknąć.
Mi chodziło tylko o zaznaczenie, że sprężyny powinny być pierwszym krokiem ku poprawie właściwości jezdnych, bo są one dużo bardziej zauważalne, niż sama rozpórka na serii.
Aby jeszcze zamknąć temat rozpórki stała a regulowana, u mnie ona idzie nad pojemnikiem na płyn do wspomagania. Jak będę musiał tam zajrzeć, to tylko odkręcam jedną śrubę i mam tam dostęp, a w przypadku stałej raczej tak nie będize, chyba że ten co zaprojektował nie poprowadzi jej na wprost, tylko pod kątem. Kwestia ustalenia i indywidualnych preferencji.
Ktoś rzucił hasło luzów... całe auto ma luzy bo nie jest to nowe auto tylko przynajmniej 10-cio letnie, więc nawet jeśli na rozpórce coś się pojawi to niewiele to zmieni w porównaniu do całej reszty.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez makmarc » 13 sty 2015, 21:14

Ok to poczekamy na Świrka i zacznę nagrywać temat
makmarc
 

Postprzez MIRAS M6 » 13 sty 2015, 21:17

makmarc napisał(a):Ok to poczekamy na Świrka i zacznę nagrywać temat

<spoko> Dopytaj tylko dokładnie odnośnie mojego diesla RF-5C bo Wy macie Pb.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez makmarc » 13 sty 2015, 23:12

AACX-7, Ty również chcesz? Chciałbym wiedzieć, o ile pytać, a potem, żeby nie robić z gęby szmaty :)
makmarc
 

Postprzez Pawko_6 » 13 sty 2015, 23:16

makmarc to ja pisałem z ojca konta na kompie firmowym, myślę że bym wziął, tylko nie wiem czy gwintu starczy bo mam pod jedna z śrub przykręcony reduktor od LPG.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 15:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez makmarc » 13 sty 2015, 23:21

Myślę, że spokojnie, w razie czego nad reduktorem się poduma :)
makmarc
 

Postprzez swirek » 13 sty 2015, 23:49

Właśnie wróciłem z pracy, a tu tak burza w temacie :) . W takim razie ja też się piszę na tą rozpórkę, sprężyny w tym momencie są poza moim zasięgiem :( . Czeka mnie jeszcze remont tego nieszczęsnego silnika i każdy grosz się liczy w tym momencie :(
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 20:45
Posty: 687 (77/16)
Skąd: Białystok

Postprzez makmarc » 13 sty 2015, 23:54

Ok, w takim razie spróbuję się zorientować co i jak przy zakupie 4szt :)
makmarc
 

Postprzez rafałmazda » 13 sty 2015, 23:58

swirek napisał(a):Czeka mnie jeszcze remont tego nieszczęsnego silnika

ciekawi mnie co popsułeś, bo to przecież nie klekot :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez swirek » 13 sty 2015, 23:59

makmarc jak już się zorientujesz to wyślij na pw swój numer konta i jeśli byłaby taka możliwość to na montaż przyjechałbym do Ciebie :P
matthies napisał(a):a wtedy przednia szyba lubi pęknąć

To potwierdzone info? Czyli nie można założyć samej rozpórki?

rafalmazda6 a tak sobie olej lubi przepalić co już powoli zaczyna mnie do szału doprowadzać :(
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 20:45
Posty: 687 (77/16)
Skąd: Białystok

Postprzez makmarc » 14 sty 2015, 00:10

Z tą szybą to lekka przesada, jakby tak było nikt by tego nie montował, nie kupował i nie sprzedawał, bierzemy te regulowane, dobrze ustawione nie sprawią kłopotu.

A ja zapraszam do siebie w każdej chwili :)
makmarc
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron