Wpis co półtora roku
Ale to świadczy tylko o wyższości madzi nad innymi
Auto jezdzi, aktualnie ma nakręcone 236tyś.
Od ostatniego czasu z wymian nieeksploatacyjnych wskoczyła chłodnica z GT-ka od
DARO MAZDA 323, miało być bez inwestycji z racji planu zmiany dupowozu ale wszystko co oglądałem w moim przedziale cenowym do 3,5tyś było gorsze od mojej begietki

więc wczoraj zakupiłem:
-olej (GM)
-filtry (Filtron)
-kopułke (...?)
-palec (bosch)
-czujnik temp. cieczy ( Fae – profilaktycznie)
i popylam dalej

Ale żeby nie było że jest tak wspaniale bo nie jest – ma też wady z racji wieku
– klar zlazł z prawie całego dachu (farba już chyba z rok albo lepiej leży)
– wykwity na lewym tylnym nadkolu
– mała dziurka lewy tylny dolny próg
– lekki wykwit na prawym tylnym nadkolu (okolice progu)
– rdza pod lewa łapa silnika
nie jest zle aukto u mnie od hmm 2009 roku pod chmórka, spawał raczej nie będę, wytnę parchy do zdrowej blachy przesmaruje brunoxem i albo wkleję łaty blaszane albo żywica – oczywiscie mowa o nadkolach

Nadal borykam się z problemem dławienia podczas przyśpieszania na niskich obrotach , przed chwila sprawdziłem kable WN psikając wodą nie świeca ani nie kopią

może zaglądnę do tps'a albo kupie cewkę i aparat bo przepływkę/przpustnice/krokowca wykluczam