Jakie kolory to Ci powiem jutro bo dzis juz ciemno. Jakiej marki masz te silniczki? Valeo?
Dopisano Pn, 5 stycznia 2015, 17:08:
Sprawa wygląda następujaco. Wiazka ta obcieta to na pewno jest od regulacji swiat. el. Adapterek ciagnacy dalejdo silniczka ma natomiast nastepujace kolory przewodow
Czarny ktory pokrywa sie z czarnym od instalacji i laczy ze stykiem Minus na silniczku
Zielony ktory pokrywa sie z zielonym od instalacji i laczy ze stykiem Cde na silniczku
Niebieski ktory pokrywa sie z czarno-zoltym od instalacji i laczy ze stykiem Plus na silniczku
Uwaga polaczenie i kolory kabli w adapterze laczacym silniczek z instalacja dotycza silniczka marki Valeo.
Elektryczna regulacja wysokości świateł
Ok a jak wyglada to z drugiej strony (prawej) czy jakies inne kolory wystepuja i czy ewentualnie moglbym podlaczyć lewą i dodatkowo jak bym nie znalazł z drugiej strony to tez prawa stronę
- Od: 17 gru 2014, 21:33
- Posty: 34
- Skąd: Przemyśl
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95r
No niestety nie mozesz podlaczyc obu pod jeden obwod dlatego ze napiecie bedzie za male by je uciagnac. A poza tym jeden przewod jest do sygnalu polozenia lampy i przy przejsciu z pozycji 0,1,2,3 zajda problemy dlatego ze lampy nigdy nie ida jednoczesnie tak samo szybo z pozycji na pozycje a to dlatego ze dochodzi jeszcze reczna regulacja wysokosci reflektora.
A bedziesz mogl opisac jakie kolory masz z prawej strony i jak prawidłowo maja byc wpięte w kostke od pokrętła?
- Od: 17 gru 2014, 21:33
- Posty: 34
- Skąd: Przemyśl
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95r
Z obu stron kolory sa te same. Jesli chodzi o kostke to kolory i piny masz na zdjeciach pare stron wczesniej w tym temacie, ktory obecnie opisujemy.
Panwie wszystko się kręci o dodanie jednego zielonego przewodu do wiązki od regulatora do gniazda nad bezpiecznikami po dodaniu tego kabelka poziomowanie elektryczne działa, ja nie miałem tego poziomowania rozprułem wiązkę z dawcy i po kabelku leciałem i właśnie brakuje tego kabelka około 60cm, wpina się w kostkę przy regulatorze i przy głównej złączu i działa,
- Od: 9 maja 2010, 13:29
- Posty: 129
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BA 1.8 i BG 1.6
Dzisiaj znalazlem troche czasu i sprawdzalem te kabelki co byly uciete miernikiem i nic nie pokazywalo wiec rozebralem kokpit i okazało sie ze nic nie bylo wpiete do regulatora wiesz zaczalem szukac wtyczki i znalazlem ale ze radiem pasuje jak ulał do regulatora lecz same kolory i miejsca ponów sie nie zgadzają ale sprawdzilem regulator i jest w porzadku i jak podpiąłem tą wtyczkę to dalej nie było zadnego odzewu wiec prosze zebyscie powiedzieli czy ta wtyczka jest od regulacji a moze od czegoś innego a jeśli nie to jak powinienem podlączyć od zera wszystkie kable zeby było wszystko tak jak ma być w załaczniku wejscie do regulatora o wtyczka którą znalazłem
- Od: 17 gru 2014, 21:33
- Posty: 34
- Skąd: Przemyśl
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95r
To nie jest ta wtyczka. Wez zdekoduj swoj VIN ruskim dekoderem i sprawdz czy seryjnie w twoim modelu byly elektrycznie regulowane reflektory. Jesli nie to byc moze wcale nie ma tej wtyczki lub ktos tez ja obcial.
A więc tak sprawdziłem vin na stronie http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mazda
i z mojego vin-u wynika że regulator był fabrycznie montowany w załączniku zdjęcie które pokazuje ze jest a jeśli chcesz sam sprawdzić to mój vin to : JMZBA145201159342
i z mojego vin-u wynika że regulator był fabrycznie montowany w załączniku zdjęcie które pokazuje ze jest a jeśli chcesz sam sprawdzić to mój vin to : JMZBA145201159342
- Od: 17 gru 2014, 21:33
- Posty: 34
- Skąd: Przemyśl
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95r
No to w takim razie szukaj tej kostki ktora jest na zdjeciach pare stron wczesniej w tym temacie. Jesli jej nie znajdziesz to bedzie trzeba ja pociagnac wg schematu.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość