Mazda6 GG LF-DE '07 2,0 163 KM/191Nm/4511rpm Lampy MPS+A-spec,stacja multimedialna[Sedan Rules]
W zyciu bym nie dal 1500 zeta za sonde. Moze da sie jakos ta sonde wyobejsciowac
co by jej np fizycznie nie bylo a była z nami duchowo 
-
WisniaUs
Użyj elektronicznego emulatora lub jakiegoś zamiennika.
Coś takiego:
http://allegro.pl/uniwersalny-emulator- ... 93525.html
Coś takiego:

- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Te sondy z linków są dobre, ale jest ona jako 1 a mi pada 2, dwupinowa.
Czyli taka jak na zdjęciu
Nic nie jest napisane czy ten emulator do sobie rade z sondą dwupinową. Będzie trzeba się dowiedzieć u dobrego elektryka.
Mocy nic nie ubyło, zbiera się bardzo ładnie. Jedynie co zauważyłem to to że dziwnie nisko spadają obroty, gdy stoję na światłach potrafią falować aż silnikiem trzęsie. Po wykasowaniu błędu sondy, obroty się normują i jest dobrze. Ostatnio dziwne spalanie, ten sam styl jazdy, praktycznie ta sama droga a na zbiorniku gazu robię 250 raz 285. Zamienników sond dwupinowych nie ma.
zainstalowałem dziś Torque, to jest odczyt P0138: O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2).
Czyli taka jak na zdjęciu
Mr_Bartek napisał(a):Użyj elektronicznego emulatora
Nic nie jest napisane czy ten emulator do sobie rade z sondą dwupinową. Będzie trzeba się dowiedzieć u dobrego elektryka.
arafal21 napisał(a):bardzo czuc przy przyspieszaniu zmuly? Ile zamiennniki??
Mocy nic nie ubyło, zbiera się bardzo ładnie. Jedynie co zauważyłem to to że dziwnie nisko spadają obroty, gdy stoję na światłach potrafią falować aż silnikiem trzęsie. Po wykasowaniu błędu sondy, obroty się normują i jest dobrze. Ostatnio dziwne spalanie, ten sam styl jazdy, praktycznie ta sama droga a na zbiorniku gazu robię 250 raz 285. Zamienników sond dwupinowych nie ma.
zainstalowałem dziś Torque, to jest odczyt P0138: O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2).

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Też nie będzie pasowała.
Ale znalazłem używaną, chyba ją zamówię. Może ktoś z Was wie coś na temat tego sprzedającego
http://allegro.pl/mazda-6-2006-2010-son ... 61111.html
Ale znalazłem używaną, chyba ją zamówię. Może ktoś z Was wie coś na temat tego sprzedającego



-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ja proponuję ci wykręcić swoją ( raczej nie będzie łatwo ) i podjedź z nią do InterCarsu i zapytaj o zamiennik z NGK. Swego czasu miałem ten sam problem w wieśwagenie ( passat b4 syncro ) i dopasowałem właśnie z NGK i do końca jak był u mnie błąd sondy nie wyskoczył a zrobiłem na niej 70kkm,
MIRAS M6 napisał(a):podjedź z nią do InterCarsu i zapytaj o zamiennik z NGK
Odesłali mnie z kwitkiem, nie ma i nie zapowiada się by mieli kiedyś takie sondy które by pasowały do Mazdy 6 polifcie

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
No to brzydko mówiąc
. Spróbuje odnaleźć wizytówkę gościa w Kodersdorff koło Gorlitz to jest polak i zapytasz jego czy ma taką na stanie bo ma bardzo dużo rozbitków na placu i rozbiera je na części.

Trochę się zamotałem z tymi sondami
Błąd który miałem to jest 2 sondy, czyli nie szerokopasmowej. Ale od kilku dni check się nie zapala, zobaczymy jak popada deszcz, wydaje mi się że w przewody dostało się wody i stąd ten błąd. Koszt takiej sondy to 100 zł.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
brodaM6 napisał(a):A jaki kod błędu
P0138: O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2)

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
https://m.youtube.com/watch?v=AHfWxNIuruA znalazłem cos takiego 
Przyczyny
Możliwe przyczyny kodu OBD P0138
Kod P0138 może oznaczać, że jeden lub więcej z następujących działo się: Uszkodzony czujnik O2 zwarty do napięcia akumulatora w obwodzie sygnału czujnika O2 Wysokie ciśnienie paliwa (nie częściej)
Przyczyny
Możliwe przyczyny kodu OBD P0138
Kod P0138 może oznaczać, że jeden lub więcej z następujących działo się: Uszkodzony czujnik O2 zwarty do napięcia akumulatora w obwodzie sygnału czujnika O2 Wysokie ciśnienie paliwa (nie częściej)
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Jeżeli jedyny błąd to high voltage to spróbuj założyć dystans na sondę. Koszt to jakieś 8zł.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Dzięki za pomoc
Pisałem parę dni temu z kolegą bananmin, wspominał o tym dystansie na sondę. Jak się błąd pojawi to to zamontuje.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
w M6 sensor1 czyli sonda 1
spotkamy dwa rodzaje sond lambda
w pierwszych rocznikach Mazdy 6 były montowane napięciowe (chyba do 2005r)
potem od 2006 weszły szerokopasmowe uego, i te aż do dziś są montowane
znak rozpoznawczy podwójna wtyka i 5 kabli
sensor2 to sonda lambda druga ta za katem napięciowa zakres działania 0-1V zawsze
ta sonda sprawdza katalizator
ilości kabli nie pamiętam , jak będę miał 6ki na warsztacie sprawdzę i opiszę
spotkamy dwa rodzaje sond lambda
w pierwszych rocznikach Mazdy 6 były montowane napięciowe (chyba do 2005r)
potem od 2006 weszły szerokopasmowe uego, i te aż do dziś są montowane
znak rozpoznawczy podwójna wtyka i 5 kabli
sensor2 to sonda lambda druga ta za katem napięciowa zakres działania 0-1V zawsze
ta sonda sprawdza katalizator
ilości kabli nie pamiętam , jak będę miał 6ki na warsztacie sprawdzę i opiszę
Sprawa z sondą szerokopasmową(nr.1) się wyjaśniła a raczej naprawiła
Odkręciłem, pomoczyłem trochę w benzynie i odpowiednim preparatem wyczyściłem kostkę, od razu tak samo zrobiłem z sondą(nr.2) Taką opcję wyczytałem na kilku forach samochodowych, jak się okazało, pomogło. Po tym zabiegu podjechałem od razu do gazownika na dokładną regulację gazu. Wszystko udało się ustawić. Przedtem instalacja była ustawiona na "0", cokolwiek to znaczy
tak mówił spec który w czasie jazdy ustawia lpg 
Zatankowałem paliwa pod sam korek, jak i gazu na ful. Wydaje mi się że tył wcale za dużo nie usiadł

Zatankowałem paliwa pod sam korek, jak i gazu na ful. Wydaje mi się że tył wcale za dużo nie usiadł

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Siedzi ładnie, wiesz na Eibachach musi trochę to trzymać, producent na pewno w jakimś stopniu przewidział fakt, że auto po obniżeniu nie może dostać zbyt wielkiego załadunku, żeby nie oparło się na ziemii. Brakuje kosmetyki i felg, czyli brakuje lata 
-
makmarc
makmarc napisał(a):Brakuje kosmetyki i felg, czyli brakuje lata
Oj brakuje
Co do felg, chyba na następna zmianą kół zimowych będę zmuszony kupić nowe opony, i do tego aluminiowe felgi 16 calowe. Może i te opony są dobre, ale wydaje mi się że są za małe do tego auta.(hankook 185/65/15) Jadąc na 2 biegu przy dodaniu mocniej gazu koła tracą przyczepność. Hamowanie na suchym asfalcie ale w temperaturze -5 wygląda tak jak bym hamował na lodzie
Może ktoś będzie chciał od kupić od mnie całe koła wraz z kołpakami, bieżnika jest jeszcze sporo, felgi mają coś koło 3 lat. Na felgi i opony od poprzedniego właściciela mam dowody zakupu, trochę szkoda ich wyrzucić a w mniejszym aucie dadzą sobie rade.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Jednak 185/65/15 to trochę mało. Producent podaje 205/55/16 lub 195/65/15 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
mln napisał(a):Dobre, ale na śnieg...Ale za oknem
nie zima.
Węższe opony są lepsze na śnieg bo go "przecinają", więc zgadzam się z tym co piszesz, jednak opony powinny być troszkę szersze, aby trakcji tak nie traciła
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości