Ciszej w dieslu Mazdy – Kalibracja wtryskiwaczy silnika
wielu i ponoc dziala (ja sam sprawdzalem tylko reset serwisu/oleju)
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
w GG1 GY 1 czyli polift z DPFem dziala na 100% bynajmniej restet serwisu.
pozdr.E
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
I jesli nie są, to prawdopodobnie wywali wewnętrzny błąd 257 (chyba) wtryskiwaczy2. Oraz kontrolką silnika.
Ostatnio edytowano 2 gru 2014, 22:02 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Niektórym to nie wychodzi są procedury. Rozgrzany silnik ale i to nie wystarcza.Jeżeli nie chce wejść w procedurę należy zgasić silnik zamknąć samochód odpalić silnik i spróbować ponownie
Dopisano 2 gru 2014, 19:34:
Temat dotyczy adicho1
Dopisano 2 gru 2014, 20:01:
Kalibracja wtrysków dotyczy Mazd po lifcie z DPF wcześniejsze wersje GG-GY 136km lub słabszy nie przeprowadzisz metodą na kabelek
Dopisano 2 gru 2014, 19:34:
Temat dotyczy adicho1
Dopisano 2 gru 2014, 20:01:
Kalibracja wtrysków dotyczy Mazd po lifcie z DPF wcześniejsze wersje GG-GY 136km lub słabszy nie przeprowadzisz metodą na kabelek
klosek6 napisał(a):Witam. Jakie są dopuszczalne korekty wtryskiwaczy , bo na for scan pokazał
wtrysk 1 – 5,21mm
wtrysk 2 – 0mm
wtrysk 3 – 0mm
wtrysk 4 -1,46mm
widać , że wtryski 2 i 3 są w dobrym stanie , najgorszy jest 1 ale jaka jest dopuszczalna odchyłka na wtryskach ?
Myślę że to jest bardzo dobre pytanie i fajnie by było w tym aspekcie trochę rozjaśnić przez fachowców. Jest jakaś dopuszczalna wartość korekty czy nie?
- Od: 17 lip 2007, 19:17
- Posty: 59
- Skąd: Starachowice/Kraków
- Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.
Chyba nikt tego jeszcze nie określił. Generalnie, im większa korekta tym w gorszym stanie wtryskiwacz. Najlepiej zrób test przelewowy, tam przynajmniej jest określone jak duże mogą być różnice. A póki co jak masz taką rozbieżność na korektach to zrób kalibrację i sprawdź jak to wygląda po.
A pierwszy wtrysk, jak się mu nie zmieni to masz do wymiany :–)
A pierwszy wtrysk, jak się mu nie zmieni to masz do wymiany :–)
Kalibracja forscanem przeszła bez problemu za pierwszym razem (po zagrzaniu garażu, wcześniej mimo iż łapał 16C na dolocie to w trakcie spadało poniżej 15 i robił się błąd.
Wartości
1-0mm/suw
2-0,500mm/suw
3-0,245mm/suw
4-0mm/suw
W trakcie jazdy nieznacznie wartości zmieniają się na 2 i 3 w zakresie +/– 0,200mm/suw, na 4 do +0,063mm/suw.
Warto robić próbę przelewową czy jest w porządku? Zbiera się ok, nie kopci, odpala bez problemu w największe mrozy – trochę stuka przez 0,5s przy -10.
Wartości
1-0mm/suw
2-0,500mm/suw
3-0,245mm/suw
4-0mm/suw
W trakcie jazdy nieznacznie wartości zmieniają się na 2 i 3 w zakresie +/– 0,200mm/suw, na 4 do +0,063mm/suw.
Warto robić próbę przelewową czy jest w porządku? Zbiera się ok, nie kopci, odpala bez problemu w największe mrozy – trochę stuka przez 0,5s przy -10.
- Od: 4 gru 2014, 08:12
- Posty: 17
- Auto: Mazda 6 GY 04' 2.0 CiTD 136KM
Witam jestem tu nowy wiec prosze o lagodne traktowanie
Moje pyt jest nastepujace. Probowalem zrobic kalibracje jaka jest zamieszczona na angoelskiej stronce, ale niestety moja kostka ma inna budowe niz ta na obrazku, tzn ten pin w czerwonym koleczku jest pusty. Czy istnieje mozliwosc wpiecia kabelka gdzies indziej ?
-
filus
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6