Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...
Z tym Ze i karaniem niewiernych to bym się tak nie rozpedzał
jak dowodzi forum niektóre zdrowe Kle po małym tuningu mogą wiecej
i mniejszym kosztem niż swap na Ze,strojenie i cala reszta bez której żeby to jechało się nie obejdzie.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
a może dzięki takim ludziom jak Setritus pojawiają się nowe kierunki i trendy w motoryzacji, a tu każdy go jedzie, że nie wiadomo do czego dąży...

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Mnie się wydaję że swap na KL-ZE jest tu koniecznością.. i to nie dlatego że mocy przez heble będzie mało czy coś.
Poprostu.. Setritus wychodzi z założenia że jak ma coś zmieniać to na największe/najmocniejsze itp.
I chwała mu za to. Jak nie wsadzi KLZE to poprostu nie będzie mógł powiedzieć że wsadził najmocniejszy dostępny seryjny silnik.
Mnie się wydaje że pojeździ takim ZE jakiś czas u uzna że czemu nie zrobić by 2.5 V6 TURBO.
Zdaj relację jak przetestujesz te 2kg klocki
Bardzo jestem ciekaw
Poprostu.. Setritus wychodzi z założenia że jak ma coś zmieniać to na największe/najmocniejsze itp.
I chwała mu za to. Jak nie wsadzi KLZE to poprostu nie będzie mógł powiedzieć że wsadził najmocniejszy dostępny seryjny silnik.
Mnie się wydaje że pojeździ takim ZE jakiś czas u uzna że czemu nie zrobić by 2.5 V6 TURBO.
Zdaj relację jak przetestujesz te 2kg klocki
Bardzo jestem ciekaw
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
co tu się dzieje
po prostu nie stawiaj Xedosa na dywanie a wszyscy będą zadowoleni HEHE
PS: też mi się MX-6 nie podoba
po prostu nie stawiaj Xedosa na dywanie a wszyscy będą zadowoleni HEHE
PS: też mi się MX-6 nie podoba
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
lukkil napisał(a):PS: też mi się MX-6 nie podoba
Błądzisz synu
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Kaszel91 napisał(a):Mnie się wydaje że pojeździ takim ZE jakiś czas u uzna że czemu nie zrobić by 2.5 V6 TURBO
ja już doszedłem do tej decyzji :p zbieram na turbo
Przed kontaktem ze mną skonsultuj się ze swoim lekarzem lub farmaceutą gdyż każda rozmowa nie właściwie przeprowadzona zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu
lukkil napisał(a):po prostu nie stawiaj Xedosa na dywanie a wszyscy będą zadowoleni HEHE![]()
To jego auto i zrobi z nim co chce. To on ma być zadowolony, a nie "wszyscy".
-
goju10
goju10 napisał(a):To jego auto i zrobi z nim co chce. To on ma być zadowolony, a nie "wszyscy".

Wczoraj przed 23 wpadł kumpel swoim xedosem i doszedłem do wniosku że to ideanla pora na rozpoczęcie prac nad hamulcami. Jedno koło zrobione

- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
goju10 napisał(a):To jego auto i zrobi z nim co chce. To on ma być zadowolony, a nie "wszyscy".
Co nie oznacza, że każdy ma się zgadzać z wizjami kolegi, stąd też wypowiedzi o negatywnym wydźwięku. Gdyby polegało to tylko na tym, że każdy, nawet sprzecznie ze swoim gustem, tylko przytakuje, że jest pięknie, tematy takie jak ten nie miałyby sensu.
Co do samego auta, bo nie miałem okazji sie nigdy tutaj wypowiedzieć. Nie można na pewno ująć nakładu pracy, jest ogromny. Reszta to rzecz gustu. jak dla mnie jest już przekombinowane. Bez naklejek, czerwonych dodatków i minimalnie niżej byłoby (podkreślam – DLA MNIE) super

A z tymi 20" żeby się nie zrobiło tak jak tutaj
przed 23 wpadł kumpel swoim xedosem i doszedłem do wniosku że to ideanla pora na rozpoczęcie prac nad hamulcami



skąd ja to znam
Ale wygląda obłędnie!!!

lukkil napisał(a):po prostu nie stawiaj Xedosa na dywanie a wszyscy będą zadowoleni HEHE![]()
PeKa napisał(a):goju10 napisał(a):To jego auto i zrobi z nim co chce. To on ma być zadowolony, a nie "wszyscy".
Co nie oznacza, że każdy ma się zgadzać z wizjami kolegi, stąd też wypowiedzi o negatywnym wydźwięku. Gdyby polegało to tylko na tym, że każdy, nawet sprzecznie ze swoim gustem, tylko przytakuje, że jest pięknie, tematy takie jak ten nie miałyby sensu.
Oczywiście, że każdy może wyrazić swoje zdanie. Ale nikt nie ma prawa narzucać swojej woli.
-
goju10
Poprostu.. Setritus wychodzi z założenia że jak ma coś zmieniać to na największe/najmocniejsze itp.
Już nie raz czytałem o tym, w tym temacie i doszedłem do wniosku , że być może właściciel cierpi na jakiś kompleks


- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Setritus napisał(a):goju10 napisał(a):To jego auto i zrobi z nim co chce. To on ma być zadowolony, a nie "wszyscy".
![]()
Wczoraj przed 23 wpadł kumpel swoim xedosem i doszedłem do wniosku że to ideanla pora na rozpoczęcie prac nad hamulcami. Jedno koło zrobionePierwsze spy foto
![]()
Ło Panie ale potężny ten hebel:D
Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Mazda 323F (BA) V6 GT !


Dobrze ze właściciel chce dzialac nad autem. Gdyby kazdy zmieniał tylko kolo i silnik to wszystkie przerabiane auta na forum bylyby takie same a nie o to chodzi w tuningu. Auto robi sie z głową pod siebie. Jak dla mnie xedos wyglada dobrze i kibicuje w dalszych modach 
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Długo czekałem z wyrażeniem swojego zdania jednak w końcu się zdecydowałem, i tak:
* Co do działu projekty. Oczywistym jest, że to auto się tam nadaje. Decyzję uzależniono od pierwszej strony tego wątku i z tym także się zgodzę ( zerknąłem na pierwszą stronę i nie specjalnie przyciąga uwagę )
* Ktoś tu napisał, że projekt tego X skończył się kiedy był cały biały na srebrnej feldze – czy jakoś tak podobnie, może nie słowo w słowo.
– Z tym zgadzam się w 100%, wtedy wyglądał rewelacyjnie. Dalsze mody z jakimiś napisami czy listwami trochę zalatuje odpustem ale z zazdrością przyznaję, że niektóre z modów w tym aucie zaadoptowałbym do siebie
Co do felg. Tutaj to sprawą jest rzecz gustu. Przedstawię to na przykładzie moich kół. Są tacy którzy po zobaczeniu auta na nowych kołach, powiedzieli że są mega brzydkie – w tym moja małżonka.
Ale byli też tacy, którym wtedy dopiero auto zaczęło się podobać.
Po kilku miesiącach na nowej feldze i położeniu auta na glebie wszyscy bez wyjątku mówią że wygląda super. Może mnie kitują ...
Rzeczywiście, tego modelu coraz mniej na drogach więc z każdego egzemplarza, który ma szansę na jeszcze długą eksploatację
cieszę się niezmiernie.
Rzeczywiście urodą nie grzeszy, jednak zdecydowanie nadrabia oryginalnością nadwozia i za to należy ten model podziwiać. X6 jest zdecydowanie ładniejszym modelem od MX6 co nie podlega żadnej dyskusji.
O wypraszam sobie. Tu stanowczo się nie zgadzam. Pomimo iż na moim lakierze są niewielkie ubytki z racji upływającego czasu itp. to zdecydowanie moja X6 nie wymaga jeszcze lakierowania.
* Co do działu projekty. Oczywistym jest, że to auto się tam nadaje. Decyzję uzależniono od pierwszej strony tego wątku i z tym także się zgodzę ( zerknąłem na pierwszą stronę i nie specjalnie przyciąga uwagę )
* Ktoś tu napisał, że projekt tego X skończył się kiedy był cały biały na srebrnej feldze – czy jakoś tak podobnie, może nie słowo w słowo.
– Z tym zgadzam się w 100%, wtedy wyglądał rewelacyjnie. Dalsze mody z jakimiś napisami czy listwami trochę zalatuje odpustem ale z zazdrością przyznaję, że niektóre z modów w tym aucie zaadoptowałbym do siebie
Co do felg. Tutaj to sprawą jest rzecz gustu. Przedstawię to na przykładzie moich kół. Są tacy którzy po zobaczeniu auta na nowych kołach, powiedzieli że są mega brzydkie – w tym moja małżonka.
Ale byli też tacy, którym wtedy dopiero auto zaczęło się podobać.
Po kilku miesiącach na nowej feldze i położeniu auta na glebie wszyscy bez wyjątku mówią że wygląda super. Może mnie kitują ...

witek napisał(a):Dobrze ze właściciel chce dzialac nad autem.
Rzeczywiście, tego modelu coraz mniej na drogach więc z każdego egzemplarza, który ma szansę na jeszcze długą eksploatację

Barthek napisał(a):lukkil napisał(a):PS: też mi się MX-6 nie podoba
Błądzisz synuTeż tak kiedyś myślałem, dziś wiem że Japończycy się nie mylili – piękna linia.
Rzeczywiście urodą nie grzeszy, jednak zdecydowanie nadrabia oryginalnością nadwozia i za to należy ten model podziwiać. X6 jest zdecydowanie ładniejszym modelem od MX6 co nie podlega żadnej dyskusji.
julek napisał(a):...malowanie dobra te auta mają swoje lata i każde tak naprawdę wymaga lakierowania![]()
O wypraszam sobie. Tu stanowczo się nie zgadzam. Pomimo iż na moim lakierze są niewielkie ubytki z racji upływającego czasu itp. to zdecydowanie moja X6 nie wymaga jeszcze lakierowania.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Robota z zaciskami byłaby dziś skończona gdyby nie jedna śruba, której za chuk nie mogę odkręcić. Klucze się gną, trytytki rozsypują... Nic, jutro jade do sklepu po lepsze klucze i jak dobrze pójdzie wieczorem pierwsza przejażdżka








- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
No i stało się, dziś 45 minut po północy odbyła się pierwsza jazda próbna
Pierwsze wrażenia?

Z nowymi klockami obchodziłem się bardzo delikatnie, potrzeba bedzie sporo czasu żeby wszystko sie ładnie dotarło. Auto nawet przy delikatnym naciśnięciu pedału hamulca staje w miejscu, będę się musiał do tego przyzwyczaić, pedał hamulca łapie dosłownie natychmiast, nie ma martwej strefy która była wcześniej i powodowała ża hamowanie zaczynało się po wciśnięciu pedału w podłogę.
A jest to podejrzewam spowodowane tym, że serwo z X9 ma dłuższe ramię niż miało to z X6. Żeby więc zamocować je do pedału w Xedosie 6 przeba było trochę już owe ramie wcisnąć. Więc pedał hamulca jest cały czas jakby trochę wciśnięty, mam nadzieje że jasno tłumacze
Dlatego znika martwa strefa i hamowanie zaczyna się natychmiast.
Pierwsze fotki tarcz na aucie postaram się wrzucić w przyszłym tygodniu bo jutro niestety wyjezdzam na cały weekend. Tymczasem moge pokazać pomysł który wpadł mi dziś do głowy. Przednie osłony tarcz były w dobrym stanie, ale tylne niestety ruda troche pochrupała. Wysmarowałem więc wszystkie 4 osłony Cortaninem i zamalowałem grubo Blachogumem. Wydaje mi się że to dobre zabezpieczenie przed rdzą, wymiana jest bardzo pracochłonna. W takiej gumowej otulinie na pewno jeszcze pojezdza
No i trzeba bedzie zacząć szukać zakładu ktory przedłuży mi linkę ręcznego...


Z nowymi klockami obchodziłem się bardzo delikatnie, potrzeba bedzie sporo czasu żeby wszystko sie ładnie dotarło. Auto nawet przy delikatnym naciśnięciu pedału hamulca staje w miejscu, będę się musiał do tego przyzwyczaić, pedał hamulca łapie dosłownie natychmiast, nie ma martwej strefy która była wcześniej i powodowała ża hamowanie zaczynało się po wciśnięciu pedału w podłogę.
A jest to podejrzewam spowodowane tym, że serwo z X9 ma dłuższe ramię niż miało to z X6. Żeby więc zamocować je do pedału w Xedosie 6 przeba było trochę już owe ramie wcisnąć. Więc pedał hamulca jest cały czas jakby trochę wciśnięty, mam nadzieje że jasno tłumacze
Pierwsze fotki tarcz na aucie postaram się wrzucić w przyszłym tygodniu bo jutro niestety wyjezdzam na cały weekend. Tymczasem moge pokazać pomysł który wpadł mi dziś do głowy. Przednie osłony tarcz były w dobrym stanie, ale tylne niestety ruda troche pochrupała. Wysmarowałem więc wszystkie 4 osłony Cortaninem i zamalowałem grubo Blachogumem. Wydaje mi się że to dobre zabezpieczenie przed rdzą, wymiana jest bardzo pracochłonna. W takiej gumowej otulinie na pewno jeszcze pojezdza
No i trzeba bedzie zacząć szukać zakładu ktory przedłuży mi linkę ręcznego...

- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Hamulce o wiele lepiej wyglądają, trzeba przyznać, ale w użytku codziennym hamować lepiej od zwykłych sprawnych hamulców nie będą. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):w użytku codziennym hamować lepiej od zwykłych sprawnych hamulców nie będą
To prawda, ale raz ze dobrze wyglądają, a dwa w sytuacji podbramkowej mogą uratować mi przód (rozbić przy okazji tył, jak ktoś za mną nie wyrobi
Na codzień tak jak mówisz różnica żadna
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość