Słabe grzanie i poziom wskazówki temperatury

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez ROBERTJ » 27 lis 2014, 13:12

Witam.Dziś zauważyłem,że przy nastawieniu na 21 st.leci ciepłe powietrze przez ok.10 min.Pózniej nagle przestaje leciec ciepłe i leci zimne.Ale...przez nawiew środkowy gdy leci ciepłe to przez lewa kratkę leci ciepłe a przez prawą letnie.Przestaje grzac-przez prawą leci jescze ciepławe a lewa już leci zimne.Jakby coś sie nie przestawiało.
Ostatnio edytowano 27 lis 2014, 13:44 przez ROBERTJ, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2014, 13:55
Posty: 74
Skąd: Terespol
Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004

Postprzez tygrys36 » 27 lis 2014, 13:30

Obstawiam w takim przypadku panel sterowania tak jak by samoczynnie przestawał temperaturę

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
tygrys36
 

Postprzez ROBERTJ » 1 gru 2014, 13:30

Witam.Nastawiłem ogrzewanie na 21 st i przez przypadek włączyłem obieg wewnętrzny i leci ciepełko.Po ok.30 min. ciągle było.Ale gdy przełączam na obieg z zewnątrz po 10 min.zimno.Przepłukałem flushem chłodnicę,dolałem 1 l kuler koncentratu+dopełniłem zielonym borygo.Wszystkiego weszło ok.3.5 l.A podobno miało wejśc 7.5.Wszystko nie spłynęło?Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2014, 13:55
Posty: 74
Skąd: Terespol
Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004

Postprzez ProboszczV6 » 2 gru 2014, 10:22

Czy wiesz co trzeba zrobić żeby wszystko spłynęło?
Nie wystarczy odkręcić koreczka na chłodnicy :]
Musisz jeszcze odpiąć wąż na chłodnicy oleju no i odkręcić zatyczkę w bloku z tyłu obok skrzyni, wtedy spłynie prawie wszystko.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/pow. żywiecki
Auto: Nissan Leaf ZE1
Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez ROBERTJ » 3 gru 2014, 11:52

Ach widzisz kolego nie wiedziałem o wężu na chłodnicy.Zatyczkę znalazłem ale ni czorta nie mogłem ruszyc śrub i nie kombinowałem.A ostatnio nabyłem taki talent,że urywam śruby.Nie sądziłem,że tyle aż zostanie.Czyli wymiana na darmo?Pozdrawiam.

p.s.Przed chwilą byłem w garażu i w słoiku do którego spuściłem troszkę płynu z flushem(chciałem zobaczyc czy jest bardzo brudny),na dnie jest jakaś galareta(słoik 1 l płynu 3/4 z czego 1/3 to galareta).Płyn nie zamarzł i nie jest brudny.Tylko ta galareta...
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2014, 13:55
Posty: 74
Skąd: Terespol
Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004

Postprzez ProboszczV6 » 3 gru 2014, 20:38

Jaki kolor tej galarety?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/pow. żywiecki
Auto: Nissan Leaf ZE1
Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez ROBERTJ » 4 gru 2014, 14:39

Kolego raczej jasne-może białe?Troszeczkę przesiąkło zielonym płynem.
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2014, 13:55
Posty: 74
Skąd: Terespol
Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004

Postprzez zibi626 » 4 gru 2014, 16:43

JA miałem również problem z zimnym powietrzem, z tym,że miałem pęknięte plastikowe trójniki od LPG +zasyfioną nagrzewnicę, po podmianie i wyczyszczeniu pomogło. Z tym,że mechanik nagrzewnicę przepychał drutem bo ciśnienie z węża nie dawało rady :| :| :| :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez ROBERTJ » 4 gru 2014, 22:54

A może to byc czujnik temp.wewnętrznej walnięty ?
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2014, 13:55
Posty: 74
Skąd: Terespol
Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004

Postprzez tygrys36 » 4 gru 2014, 23:20

Ale to chyba w trybie auto by cos nie działało a manualnie poqinno sie dac

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
tygrys36
 

Postprzez ROBERTJ » 4 gru 2014, 23:23

Ale obieg wewnętrzny jest ok,a jak ciągnie powietrze z zewnątrz to lipa.
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2014, 13:55
Posty: 74
Skąd: Terespol
Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004

Postprzez Janusz626 » 5 gru 2014, 00:33

Hey, a nie będzie to czasem problem z klapą wewnątrz nawiewu centralnie za szufladką co jest pod radiem?
Plastikowy actuator sterujący klapą nie przesuwa jej dokładnie dlatego w ustawieniu wewnętrznym jest ok?
Było kiedyś na forum, dokładnie kolega mckoper miał taki problem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez tygrys36 » 5 gru 2014, 06:21

Trzeba wy wyjąć radio i półkę po nim i zaobserwowac pracę tego regulatora

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
tygrys36
 

Postprzez ProboszczV6 » 27 sty 2015, 19:27

Tak dla informacji, regulatory temperatury z przedlifta i polifta są zamienne, pasują PnP.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/pow. żywiecki
Auto: Nissan Leaf ZE1
Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez ROBERTJ » 19 mar 2015, 15:31

Witam.Jak się dobrac do czujnika temp.wewnętrznej?Najlepiej jakaś fotka.Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2014, 13:55
Posty: 74
Skąd: Terespol
Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004

Postprzez Marek 161BD081 » 19 mar 2015, 19:55

Czujnik ten masz przy zapalniczce.
Zdejmij całą ramkę od okolic lewarka po radio.
Zacznij dolną część ciągnąc do góry i powoli pójdzie.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez ROBERTJ » 19 mar 2015, 21:48

Dzięki.Ale radyjka nie musze wyciągac,żeby go wymienic?
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2014, 13:55
Posty: 74
Skąd: Terespol
Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004

Postprzez Marek 161BD081 » 19 mar 2015, 23:25

Nie musisz wyciągać radia.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Beny » 6 paź 2015, 10:16

Jest gdzieś schemat które węże trzeba odpiac w celu przeplukania nagrzewnicy?
Peugeot ojca juz po kilkuset metrach dmucha gorącym a w mojej limuzynie trzeba czekac kilka km :|
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8676 (86/84)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez tygrys36 » 6 paź 2015, 17:53

Żeby wypłukać nagrzewnice musisz odpiąć 2 węże na środku ściany grodziowej tylko uważaj na zatrzaski lubią pekać potem uzupełnij płyn chłodniczy i odpowietrz.
tygrys36
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9