Słabe grzanie i poziom wskazówki temperatury
Witam.Dziś zauważyłem,że przy nastawieniu na 21 st.leci ciepłe powietrze przez ok.10 min.Pózniej nagle przestaje leciec ciepłe i leci zimne.Ale...przez nawiew środkowy gdy leci ciepłe to przez lewa kratkę leci ciepłe a przez prawą letnie.Przestaje grzac-przez prawą leci jescze ciepławe a lewa już leci zimne.Jakby coś sie nie przestawiało.
Ostatnio edytowano 27 lis 2014, 13:44 przez ROBERTJ, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
Obstawiam w takim przypadku panel sterowania tak jak by samoczynnie przestawał temperaturę
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
tygrys36
Witam.Nastawiłem ogrzewanie na 21 st i przez przypadek włączyłem obieg wewnętrzny i leci ciepełko.Po ok.30 min. ciągle było.Ale gdy przełączam na obieg z zewnątrz po 10 min.zimno.Przepłukałem flushem chłodnicę,dolałem 1 l kuler koncentratu+dopełniłem zielonym borygo.Wszystkiego weszło ok.3.5 l.A podobno miało wejśc 7.5.Wszystko nie spłynęło?Pozdrawiam.
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
Czy wiesz co trzeba zrobić żeby wszystko spłynęło?
Nie wystarczy odkręcić koreczka na chłodnicy![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Musisz jeszcze odpiąć wąż na chłodnicy oleju no i odkręcić zatyczkę w bloku z tyłu obok skrzyni, wtedy spłynie prawie wszystko.
Nie wystarczy odkręcić koreczka na chłodnicy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Musisz jeszcze odpiąć wąż na chłodnicy oleju no i odkręcić zatyczkę w bloku z tyłu obok skrzyni, wtedy spłynie prawie wszystko.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Ach widzisz kolego nie wiedziałem o wężu na chłodnicy.Zatyczkę znalazłem ale ni czorta nie mogłem ruszyc śrub i nie kombinowałem.A ostatnio nabyłem taki talent,że urywam śruby.Nie sądziłem,że tyle aż zostanie.Czyli wymiana na darmo?Pozdrawiam.
p.s.Przed chwilą byłem w garażu i w słoiku do którego spuściłem troszkę płynu z flushem(chciałem zobaczyc czy jest bardzo brudny),na dnie jest jakaś galareta(słoik 1 l płynu 3/4 z czego 1/3 to galareta).Płyn nie zamarzł i nie jest brudny.Tylko ta galareta...
p.s.Przed chwilą byłem w garażu i w słoiku do którego spuściłem troszkę płynu z flushem(chciałem zobaczyc czy jest bardzo brudny),na dnie jest jakaś galareta(słoik 1 l płynu 3/4 z czego 1/3 to galareta).Płyn nie zamarzł i nie jest brudny.Tylko ta galareta...
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
Jaki kolor tej galarety?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
JA miałem również problem z zimnym powietrzem, z tym,że miałem pęknięte plastikowe trójniki od LPG +zasyfioną nagrzewnicę, po podmianie i wyczyszczeniu pomogło. Z tym,że mechanik nagrzewnicę przepychał drutem bo ciśnienie z węża nie dawało rady

- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Ale to chyba w trybie auto by cos nie działało a manualnie poqinno sie dac
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
tygrys36
Hey, a nie będzie to czasem problem z klapą wewnątrz nawiewu centralnie za szufladką co jest pod radiem?
Plastikowy actuator sterujący klapą nie przesuwa jej dokładnie dlatego w ustawieniu wewnętrznym jest ok?
Było kiedyś na forum, dokładnie kolega mckoper miał taki problem.
Plastikowy actuator sterujący klapą nie przesuwa jej dokładnie dlatego w ustawieniu wewnętrznym jest ok?
Było kiedyś na forum, dokładnie kolega mckoper miał taki problem.
Trzeba wy wyjąć radio i półkę po nim i zaobserwowac pracę tego regulatora
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
tygrys36
Tak dla informacji, regulatory temperatury z przedlifta i polifta są zamienne, pasują PnP.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Czujnik ten masz przy zapalniczce.
Zdejmij całą ramkę od okolic lewarka po radio.
Zacznij dolną część ciągnąc do góry i powoli pójdzie.
Zdejmij całą ramkę od okolic lewarka po radio.
Zacznij dolną część ciągnąc do góry i powoli pójdzie.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nie musisz wyciągać radia.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jest gdzieś schemat które węże trzeba odpiac w celu przeplukania nagrzewnicy?
Peugeot ojca juz po kilkuset metrach dmucha gorącym a w mojej limuzynie trzeba czekac kilka km
Peugeot ojca juz po kilkuset metrach dmucha gorącym a w mojej limuzynie trzeba czekac kilka km
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/84)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Żeby wypłukać nagrzewnice musisz odpiąć 2 węże na środku ściany grodziowej tylko uważaj na zatrzaski lubią pekać potem uzupełnij płyn chłodniczy i odpowietrz.
-
tygrys36
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości