Witam Forumowiczów.
Dnia 14.06.2014r stałem się posiadaczem Bj-tki, jest to moje pierwsze własne auto i jestem jego drugim właścicielem w kraju, do 2011r autko jeździło w Holandii.
Cena Madzi była dość niska więc musiała mieć pewne wady:
-wypłowiały i podrapany lakier
-delikatnie uszkodzony prawy bok
-auto nie wchodziło na obroty, więc jazda próbna była okropna a zarazem troszkę śmieszna
ale wiedziałem że to problem zabrudzonej przepustnicy lub filtra paliwa wiec za bardzo się tym nie przejmowałem,
winny okazał się zabrudzony TPS.
Po zakupie postanowiłem doprowadzić auto do jak najlepszego stanu technicznego, aby Madzia odwdzięczyła się bezawaryjną jazdą, a na modyfikacje wizualne przyjdzie jeszcze pora:)
Dane techniczne:
Model- Mazda 323F bj
Rok produkcji- 1999r
Silnik- 1489cm³, 16V
Moc- 88KM
Przebie 210 000 km (w dniu zakupu)
Kolor- granatowy
Wyposażenie:
Klimatyzacja
1x poduszka powietrzna
2x elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Halogeny
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Car audio: Głośniki Mac audio, przód odseparowany, tweetery w słupkach
skrzynia basowa alphard 8" 80W Rms podpięte po wzmak Car sound 300W, oczywiście drzwi wygłuszone
Zrobione zostało:
Wymiana Świece NGK
Wymiana oleju 5W40 Syntetyk (zrobione 3tyś, dolane 100ml)
Wymiana filtra powietrza
Wymiana klocków hamulcowych przód
Wymiana okładzin tył i prawy cylinderek
Czyszczenie TPS i przepustnicy
Wymiana Łączników stalizatora tył Febi 19236
Wymiana krzywej felgi
Konserwacja nadkoli i całego podwozia
Korekta lakieru
Zaślepki relingów dachowych
Wygłuszanie drzwi
Malowany prawy bok
Centralny z pilotem + podłączenie kierunków
i wiele innych.
W planach: Aluski 15"(prawdopodobnie ori Mazdy), siłowniki tylnej klapy, ogarnąć separator?,
klamki i kierownica po liftingu chromowane
zdjęcia 2014r: