madzia 323c monaż zestawu hid.
Strona 1 z 1
Wiam posiadam mazde 323c fajne auto super ok sie jeździ ale świała masakra! reflekory wyczysciłem odbłysniki już nie ciekawe światła słabo świeca. Zastanawiam się nad montażem pseudo ksenonów hid. Chodzi mi o o czy ktoś już to zamontował jak to się sprawuję? czy nie oślepia innych kierowców? sprawę prawną znam.
- Od: 9 paź 2014, 11:47
- Posty: 4
- Auto: Mazda 323c 1995r 1.5PB
Tam nie ma soczewek, więc oczywiste że będą oślepiać.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Musialbys zastosowac zarniki z przeslona u dolu ale H1 nigdzie takich nie widzialem.
-
Przemek323c
Istnieją takie, ale są rzadko spotykane. Nazywają sie H1R. Lepiej byś zregenerował odbłyśniki. Będzie lepszy efekt niż z HIDami.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Kup nowe lampy lub daj te które masz do regeneracji (polerowanie szkieł żeby było przezroczyste + regeneracja odbłyśników) i do tego dobre żarówki, lub jak masz odpowiednie zdolności manualne to szkła spolerować na gładko i zamontować w środku soczewki (na allegro masz komplety soczewek do bixenonu lub poszukać od jakiegoś auta z xenonem) ale to już wyższa szkoła jazdy 

Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Bez homologowanego szkla zaden nie jest nawet ze spryskami i poziomowaniem. W ba nie jest mozliwe zeby miec legalne xenony.
-
Przemek323c
A więc tak czytałem różne opinie o regeneracji odbłyśnikow u mnie w okolicy czyli kalisz ostrów wlkp pleszew koszt regeneracji jednego odbłyśnika to aż 130zl. Czytałem tutorial o montażu soczewek wszystko super mógłbym to zrobic lampy mam od anglika nawet do soczewki by sie nadawały. Tylko czemu nie bede miał regulacji świateł wg tego tutoriala przecież jak przykrece do osbłysnika to powinna byc regulacja ponieważ odbłysnik jest ruchomy co wy na to?
- Od: 9 paź 2014, 11:47
- Posty: 4
- Auto: Mazda 323c 1995r 1.5PB
Witam więc nadal męczę sie z tymi moimi lampami i trafiłem na zestaw soczewkowy na Alledrogo coś takiego
http://allegro.pl/bi-xenon-soczewka-soc ... 02548.html czy ktoś już z tym się gdzieś spotkał zna coś ciekawego o tym produkcie nie wiem czy opłaca sie to wkładac

- Od: 9 paź 2014, 11:47
- Posty: 4
- Auto: Mazda 323c 1995r 1.5PB
Chłopie daj se spokój z takim szajsem... czy wszyscy ludzie tak oszaleli na tle tych pseudoksenonów i świateł dziennych? to nie spełnia żadnych standardów, zaznaczam – ŻADNYCH! Jak jest oryginalna lampa to ok. Jest wtedy wszystko jak w najlepszym porządku. Poziomowanie, zakres oświetlenia, moc itp. A tym g....m za przeproszeniem będziesz dawać ludziom po oczach.
Jak jest dobrze wykonane nikogo nie będziesz oślepiał, a jak kierowca burak to i seryjnymi lampami z żółtymi żarówkami będzie oślepiał. Jedni chcą widzieć i jeździć bezpiecznie a inni mają wszystko w
i światła ustawiają w górę i palą po lusterkach i po szybach. Pozatym powinni wprowadzić jakiś przepis ogólnoświatowy regulujący możliwą wysokość reflektorów, bo to jest parodia że w 3/4 samochodów które teraz jeżdżą po okolicy lampa przednia wypada na wysokości górnej połowy szyby. Suv nie suv, światła powinny być na takiej wysokości żeby nikomu po szybach nie razić, a wg mnie takie coś stwarza większe zagrożenie, niż dobrze wykonany montaż soczewek w lampach + ustawienie światła na stacji diagnostycznej. Zresztą pracuję przy lampach samochodowych i soczewka od xenonu praktycznie nie różni się od takiej zwykłej, więc nie piernicz bzdur jak to na zwykłej soczewce się oślepia a na xenonowej nie bo pracuję przy tym na codzień i różnic praktycznie brak, pozatym po to masz przesłonę żeby świeciło na odpowiednią wysokość.

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość