Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~530KM/720Nm P0 BULKI by drozdo
Hej,
Kilka miesięcy temu przyszedł czas na wymianę zasłużonej Mazdy MX-3 1.8 V6 na coś szybszego i pozwalającego na wygodne podróżowanie autostradami – rozważałem RX8 ale ze względu na łatwiejszy w utrzymaniu silnik i napęd na 4 koła wybór padł na Mazdę 6 MPS.
Kupiłem ją od pierwszego właściciela, który kupił ją w Niemczech (bo w Polsce nie było jeszcze dystrybutora).
Poprzednik bardzo dbał o auto, cała historia serwisowa jest udokumentowana w DSR i poza kilkoma eksploatacyjnymi częściami i początkami rdzy auto było w idealnym stanie.
Mazda była fajna, wygodna, dość szybka, ale duża i dużo za ciężka jak na swoją moc (i jej charakterystykę) – to dupowóz a nie rakieta a ja przyzwyczailem się do obniżonej i utwardzonej MX-3 z V6, więc trzeba było auto "doinwestować" i dodać jej trochę charakteru
UWAGA: przez te kilka lat nazbierało się tyle zmian, że nie ogarniam pierwszego posta – wszystkie ciekawsze updaty podlinkowuję poniżej – polecam zaglądać bezpośrednio do postów
DROBIAZGI:
– oświetlenie wnętrza, rejestracji, postojówki zamienione na LED
– nowa skóra na kierownicy (z czerwoną nitką oczywiście )
– gałka zmiany biegów Cobb
– podłączenie NVOXa (AUX, karta SD, USB) (zmienione na XCL z BT)
– zasilanie ładowarki telefonu i kamerki pod deską (gniazdo zapalniczki wolne)
– stalowe bushingi wybieraka skrzyni biegów
– przeniesiona i większa chłodnica od wspomagania
– zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (piaskowanie i zabezpieczenie od podstaw)
MODY:
– silikonowy dolot JBR Tru-3.0 Wide Path –> upgrade na D1Spec 4" –> customowy dolot 4" od SSG, zimne powietrze z nadkola
– FMIC z fmic.pl, modyfikowany przez SSG –> gigantyczny customowy IC od SSG
– kolektor dolotowy z Focusa ST z dodatkowymi wtryskiwaczami paliwa – 4x Bosch 375cc/min
– pompa paliwa DW300c
– DET3 do sterowania dodatkowych wtrysków
– 3" downpipe ze sportowym katalizatorem – ssgarage.pl
– wydech 3", na końcu 2x2.75" – ssgarage.pl
– internalsy HPFP – Autotech
– tarcze hamulcowe przód DBA 4000 T3 –> BBK K-Sport, zaciski 8-tłoczkowe, dwuczęściowe tarcze 356x32mm
– klocki przód Pagid (Hawk HPS okazały się słabe) –> obecnie Ferodo DS Performance, narazie najlepsze –> klocki K-Sport "Sport" od BBK – rewelacja
– strojenie – disi-tune.pl, PromotoR
– świece NGK LTR7IX-11 (stopień zimniejsze, szczelina 0,65mm)
– przewody hamulcowe w stalowym oplocie – Hose Technik
– rozpórka kielichów z przodu
– tylny stabilizator Whiteline (24mm)
– dołożony TPMS (Steelmate TPMS-85)
– wymiana fabrycznej nawigacji na tablet Nexus 7 II z LTE
Silnik:
– Kute tłoki CP (kompresja: 8,5:1, 88mm)
– Kute korbowody h-Beam+ Manley
– Śruby głowicy ARP
– Podkładki wtryskiwaczy CP-E
– Komplet sprężynek i talerzyków Supertech
– Borg Warner EFR 7670
– Panewki korbowe ACL
– Gruszka do turbiny EFR na duże doładowanie
– Sprzęgło ACT (spiek) –> obecnie dwutarczowy Clutch Masters CM850
– Map sensor 3 bar + wtyczka
– Mocowania silnika JBR
– Wkład miski JBR
– Catchtank JBR
– EGR delete JBR
– Uszczelki termiczne JBR
– Obejmy układu dolotowego T-Clamp
– Czujnik EGT
– Czujnik temperatury oleju
– Mniejszy akumulator AGM (Optima)
Okolice silnika:
– Kolektor wydechowy SSG Twin Scroll
– DP SSG – modyfikacja
– Bazaltowa taśma termiczna na kolektor wydechowy i dp
– Układ dolotowy SSG modyfikacja
– Modyfikacja mocowania akumulatora/ECU
– Modyfikacja kolektora ssącego (usunięcie klap) SSG
– Przewody wodne chłodzenia sprężarki SSG
– Izolacja termiczna grodzi
"Remont" silnika:
– Uszczelka głowicy OEM
– Uszczelka dekla zaworowego OEM
– Uszczelniacze wału korbowego (2 szt).
– Rozrząd kompletny OEM ze ślizgami
– Komplet uszczelniaczy zaworowych OEM
– Panewka oporowa nominał OEM
– Komplet panewek głównych nominał OEM
– Pompa wody GMB
– Prowadnice zaworowe komplet (16 szt.)
– Zawór ssący (1 szt.)
– Filtr oleju (3 szt.)
– Olej silnikowy mineralny
– Olej silnikowy półsyntetyczny
– Olej silnikowy Motul 300V Power 5W40 8L
– Płyn chłodniczy Valvoline (7,5L)
– Płyn do wspomagania
– Pasek klinowy
– Rolka zwrotna paska klinowego
– Rolka napinająca paska klinowego
Specjalistyczna robota:
– Obróbka głowicy
– Obróbka silnika (szlif cylindrów, szlif wału, zabielenie bloku, wyważenie)
– Sprawdzenie / Czyszczenie wtryskiwaczy
Zawieszenie:
– gwint BC Racing z regulacją twardości
– nowy tylny dyferencjał (w starym ułamane mocowanie)
– wszystko piaskowane i zabezpieczane
– wszystkie gumy nowe
Aktualnie robię:
– pracuję na budżet
WYNIK:
– 325 KM przy 5372 rpm –> 443KM przy 5850rpm –> 502KM przy 6495rpm –> 512KM
– 478 Nm przy 4205 rpm –> 608Nm przy 3550rpm –> 626Nm przy 4490rpm – 718Nm
– bardzo przyjemna charakterystyka silnika
– podczas normalnej jazdy wydech nie jest za głośny
– 502KM zrobione, zapas jest do ~550KM ale napęd wymaga "uwagi"
DO ZROBIENIA:
– zrobić ładną sesję foto
– pomierzyć i udokumentować przyspieszenia itp
– kosmetyka blach (ruda, rysy)
– kamera cofania 360^
– montaż foteli Recaro z RX8 R3 (czekają)
– mocniejsze półosie z tyłu
– marzy mi się szpera z przodu...
Big Turbo:
UPDATE: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=176829&p=3123057#p3123057
PODSUMOWANIE BIG TURBO: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=176829&p=3192214#p3192214
UPDATE: mocowanie dyfra wymienione na Turbine Tech
UPDATE: halogen wymieniony, BBK z dystansami zasiadł:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=3224377#p3224377
UPDATE: nowe felgi i opony na lato:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=176829&p=3256737#p3256737
UPDATE: nowy IC, poprawione orurowanie, dodatkowe wtryski paliwa:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=176829&p=3367105#p3367105
UPDATE: Jest wynik 500+KM ale to jeszcze nie koniec
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=3368499#p3368499
UPDATE: Ogarnianie audio i wnętrza
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=3414828#p3414828
FOTO:
Więcej zdjęć (często jakiś głupot około-mazdowych): http://photo.drozdo.net/MPS/n-fGR9V/
aktualnie wygląda tak:
umyta wygląda lepiej:
wydech by SSG:
obie pięknę
nie miałem czasu na ladną sesję więc kilka zdjęć z krzaków:
rdza w nadkolach (już usunięta):
tarcze i klocki na przód:
dolot, mud flapsy i garść gadżetów
wydech (górny mój, na dole 2x3" z innego MPSa):
downpipe z katem:
nowy intercooler:
nowe tarcze i klocki na przód:
IC zamontowany, nad nim dołożona chłodnica od wspomagania:
w 6 da się rurę puścić obok silnika – nie nagrzewa się tak bardzo:
czary:
hamownia (na łańcuchach, pasy się topiły od wydechu):
wynik:
trasa 130km/h na tempomacie:
wnętrze w nocy:
airbox:
stabilizator:
bushing bez smaru (teflonowe włoski w środku):
nowa skóra:
wnętrze:
Nowości z okazji Big Turbo:
Nowy ślimak: Borg Warner EFR 7670, A/R 0.92, twin scroll, turbina ze stopu tytaniu i aluminium połowę lżejsza niż kuta aluminiowa, ceramiczne łożyska, chłodzenie wodą – nie ma nic lepszego
Kilka "dużych" gratów:
Korby Manley H-Beam+ ze śrubami ARP 625+, tłoki CP-Carillo z obniżoną kompresją 8.5:1
Śruby głowicy ARP, sprężyny i talerzyki zaworowe Supertech:
No i robota – silnik:
auto bez przodu, skrzynia na ziemi
głowica z zaworami:
miska olejowa z przegrodami JBR, w tle tłoki z korbami, pompa wody i troche oemowych gratów:
góra głowicy z nowymi talerzykami i sprężynkami:
blok po obróbce, z zamontowanymi tłokami – nówka sztuka
szklanki hydraulicznych popychaczy zaworów, wałek w tle:
montaż turbo, kolektor twin scroll od SSG:
oczywiście V-Bandy
kolektor owinięty taśmą bazaltową + trochę złota DEI
termopara do EGT:
Nowe turbo pchało tyle powietrza, że FMIC nie dawał rady – SSG to the rescue! Nowe end-tanki, trochę więcej orurowania i działa
Po wszystkim komora silnika "prawie stock":
No i wynik po modach:
Nowy kolor felg:
Nowe zawieszenie od BC Racing:
Sprężyny 10kg przód, 8kg tył:
Dyferencjał do wywalenia:
Hamulce spalone:
"Przy okazji" całe tylne zawieszenie rozebrane na czynniki pierwsze, wszystkie gumy nowe:
Halogen do wymiany:
MPS na gwincie (niżej nie będzie bo mam stromy podjazd do garażu w pracy):
BBK:
Dystanse:
Kilka miesięcy temu przyszedł czas na wymianę zasłużonej Mazdy MX-3 1.8 V6 na coś szybszego i pozwalającego na wygodne podróżowanie autostradami – rozważałem RX8 ale ze względu na łatwiejszy w utrzymaniu silnik i napęd na 4 koła wybór padł na Mazdę 6 MPS.
Kupiłem ją od pierwszego właściciela, który kupił ją w Niemczech (bo w Polsce nie było jeszcze dystrybutora).
Poprzednik bardzo dbał o auto, cała historia serwisowa jest udokumentowana w DSR i poza kilkoma eksploatacyjnymi częściami i początkami rdzy auto było w idealnym stanie.
Mazda była fajna, wygodna, dość szybka, ale duża i dużo za ciężka jak na swoją moc (i jej charakterystykę) – to dupowóz a nie rakieta a ja przyzwyczailem się do obniżonej i utwardzonej MX-3 z V6, więc trzeba było auto "doinwestować" i dodać jej trochę charakteru
UWAGA: przez te kilka lat nazbierało się tyle zmian, że nie ogarniam pierwszego posta – wszystkie ciekawsze updaty podlinkowuję poniżej – polecam zaglądać bezpośrednio do postów
DROBIAZGI:
– oświetlenie wnętrza, rejestracji, postojówki zamienione na LED
– nowa skóra na kierownicy (z czerwoną nitką oczywiście )
– gałka zmiany biegów Cobb
– podłączenie NVOXa (AUX, karta SD, USB) (zmienione na XCL z BT)
– zasilanie ładowarki telefonu i kamerki pod deską (gniazdo zapalniczki wolne)
– stalowe bushingi wybieraka skrzyni biegów
– przeniesiona i większa chłodnica od wspomagania
– zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (piaskowanie i zabezpieczenie od podstaw)
MODY:
– silikonowy dolot JBR Tru-3.0 Wide Path –> upgrade na D1Spec 4" –> customowy dolot 4" od SSG, zimne powietrze z nadkola
– FMIC z fmic.pl, modyfikowany przez SSG –> gigantyczny customowy IC od SSG
– kolektor dolotowy z Focusa ST z dodatkowymi wtryskiwaczami paliwa – 4x Bosch 375cc/min
– pompa paliwa DW300c
– DET3 do sterowania dodatkowych wtrysków
– 3" downpipe ze sportowym katalizatorem – ssgarage.pl
– wydech 3", na końcu 2x2.75" – ssgarage.pl
– internalsy HPFP – Autotech
– tarcze hamulcowe przód DBA 4000 T3 –> BBK K-Sport, zaciski 8-tłoczkowe, dwuczęściowe tarcze 356x32mm
– klocki przód Pagid (Hawk HPS okazały się słabe) –> obecnie Ferodo DS Performance, narazie najlepsze –> klocki K-Sport "Sport" od BBK – rewelacja
– strojenie – disi-tune.pl, PromotoR
– świece NGK LTR7IX-11 (stopień zimniejsze, szczelina 0,65mm)
– przewody hamulcowe w stalowym oplocie – Hose Technik
– rozpórka kielichów z przodu
– tylny stabilizator Whiteline (24mm)
– dołożony TPMS (Steelmate TPMS-85)
– wymiana fabrycznej nawigacji na tablet Nexus 7 II z LTE
Silnik:
– Kute tłoki CP (kompresja: 8,5:1, 88mm)
– Kute korbowody h-Beam+ Manley
– Śruby głowicy ARP
– Podkładki wtryskiwaczy CP-E
– Komplet sprężynek i talerzyków Supertech
– Borg Warner EFR 7670
– Panewki korbowe ACL
– Gruszka do turbiny EFR na duże doładowanie
– Sprzęgło ACT (spiek) –> obecnie dwutarczowy Clutch Masters CM850
– Map sensor 3 bar + wtyczka
– Mocowania silnika JBR
– Wkład miski JBR
– Catchtank JBR
– EGR delete JBR
– Uszczelki termiczne JBR
– Obejmy układu dolotowego T-Clamp
– Czujnik EGT
– Czujnik temperatury oleju
– Mniejszy akumulator AGM (Optima)
Okolice silnika:
– Kolektor wydechowy SSG Twin Scroll
– DP SSG – modyfikacja
– Bazaltowa taśma termiczna na kolektor wydechowy i dp
– Układ dolotowy SSG modyfikacja
– Modyfikacja mocowania akumulatora/ECU
– Modyfikacja kolektora ssącego (usunięcie klap) SSG
– Przewody wodne chłodzenia sprężarki SSG
– Izolacja termiczna grodzi
"Remont" silnika:
– Uszczelka głowicy OEM
– Uszczelka dekla zaworowego OEM
– Uszczelniacze wału korbowego (2 szt).
– Rozrząd kompletny OEM ze ślizgami
– Komplet uszczelniaczy zaworowych OEM
– Panewka oporowa nominał OEM
– Komplet panewek głównych nominał OEM
– Pompa wody GMB
– Prowadnice zaworowe komplet (16 szt.)
– Zawór ssący (1 szt.)
– Filtr oleju (3 szt.)
– Olej silnikowy mineralny
– Olej silnikowy półsyntetyczny
– Olej silnikowy Motul 300V Power 5W40 8L
– Płyn chłodniczy Valvoline (7,5L)
– Płyn do wspomagania
– Pasek klinowy
– Rolka zwrotna paska klinowego
– Rolka napinająca paska klinowego
Specjalistyczna robota:
– Obróbka głowicy
– Obróbka silnika (szlif cylindrów, szlif wału, zabielenie bloku, wyważenie)
– Sprawdzenie / Czyszczenie wtryskiwaczy
Zawieszenie:
– gwint BC Racing z regulacją twardości
– nowy tylny dyferencjał (w starym ułamane mocowanie)
– wszystko piaskowane i zabezpieczane
– wszystkie gumy nowe
Aktualnie robię:
– pracuję na budżet
WYNIK:
– 325 KM przy 5372 rpm –> 443KM przy 5850rpm –> 502KM przy 6495rpm –> 512KM
– 478 Nm przy 4205 rpm –> 608Nm przy 3550rpm –> 626Nm przy 4490rpm – 718Nm
– bardzo przyjemna charakterystyka silnika
– podczas normalnej jazdy wydech nie jest za głośny
– 502KM zrobione, zapas jest do ~550KM ale napęd wymaga "uwagi"
DO ZROBIENIA:
– zrobić ładną sesję foto
– pomierzyć i udokumentować przyspieszenia itp
– kosmetyka blach (ruda, rysy)
– kamera cofania 360^
– montaż foteli Recaro z RX8 R3 (czekają)
– mocniejsze półosie z tyłu
– marzy mi się szpera z przodu...
Big Turbo:
UPDATE: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=176829&p=3123057#p3123057
PODSUMOWANIE BIG TURBO: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=176829&p=3192214#p3192214
UPDATE: mocowanie dyfra wymienione na Turbine Tech
UPDATE: halogen wymieniony, BBK z dystansami zasiadł:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=3224377#p3224377
UPDATE: nowe felgi i opony na lato:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=176829&p=3256737#p3256737
UPDATE: nowy IC, poprawione orurowanie, dodatkowe wtryski paliwa:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=176829&p=3367105#p3367105
UPDATE: Jest wynik 500+KM ale to jeszcze nie koniec
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=3368499#p3368499
UPDATE: Ogarnianie audio i wnętrza
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=3414828#p3414828
FOTO:
Więcej zdjęć (często jakiś głupot około-mazdowych): http://photo.drozdo.net/MPS/n-fGR9V/
aktualnie wygląda tak:
umyta wygląda lepiej:
wydech by SSG:
obie pięknę
nie miałem czasu na ladną sesję więc kilka zdjęć z krzaków:
rdza w nadkolach (już usunięta):
tarcze i klocki na przód:
dolot, mud flapsy i garść gadżetów
wydech (górny mój, na dole 2x3" z innego MPSa):
downpipe z katem:
nowy intercooler:
nowe tarcze i klocki na przód:
IC zamontowany, nad nim dołożona chłodnica od wspomagania:
w 6 da się rurę puścić obok silnika – nie nagrzewa się tak bardzo:
czary:
hamownia (na łańcuchach, pasy się topiły od wydechu):
wynik:
trasa 130km/h na tempomacie:
wnętrze w nocy:
airbox:
stabilizator:
bushing bez smaru (teflonowe włoski w środku):
nowa skóra:
wnętrze:
Nowości z okazji Big Turbo:
Nowy ślimak: Borg Warner EFR 7670, A/R 0.92, twin scroll, turbina ze stopu tytaniu i aluminium połowę lżejsza niż kuta aluminiowa, ceramiczne łożyska, chłodzenie wodą – nie ma nic lepszego
Kilka "dużych" gratów:
Korby Manley H-Beam+ ze śrubami ARP 625+, tłoki CP-Carillo z obniżoną kompresją 8.5:1
Śruby głowicy ARP, sprężyny i talerzyki zaworowe Supertech:
No i robota – silnik:
auto bez przodu, skrzynia na ziemi
głowica z zaworami:
miska olejowa z przegrodami JBR, w tle tłoki z korbami, pompa wody i troche oemowych gratów:
góra głowicy z nowymi talerzykami i sprężynkami:
blok po obróbce, z zamontowanymi tłokami – nówka sztuka
szklanki hydraulicznych popychaczy zaworów, wałek w tle:
montaż turbo, kolektor twin scroll od SSG:
oczywiście V-Bandy
kolektor owinięty taśmą bazaltową + trochę złota DEI
termopara do EGT:
Nowe turbo pchało tyle powietrza, że FMIC nie dawał rady – SSG to the rescue! Nowe end-tanki, trochę więcej orurowania i działa
Po wszystkim komora silnika "prawie stock":
No i wynik po modach:
Nowy kolor felg:
Nowe zawieszenie od BC Racing:
Sprężyny 10kg przód, 8kg tył:
Dyferencjał do wywalenia:
Hamulce spalone:
"Przy okazji" całe tylne zawieszenie rozebrane na czynniki pierwsze, wszystkie gumy nowe:
Halogen do wymiany:
MPS na gwincie (niżej nie będzie bo mam stromy podjazd do garażu w pracy):
BBK:
Dystanse:
Ostatnio edytowano 3 mar 2020, 18:17 przez drozdo, łącznie edytowano 42 razy
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Witamy w dziale Nasze Mazdy Bardzo ładny MPS no i bardzo fajny wynik na hamownii, zbierać się to musi konkretnie Pogoda już nie sprzyja, ale kiedyś by się filmy przydało jak to śmiga w przedziałach niemiecko-autostradowych
Super auto:) Oby jeździło bezawaryjnie:)
- Od: 9 lis 2014, 19:15
- Posty: 33 (0/1)
- Skąd: Pabianice
- Auto: Mazda 6 GY
2.0 LF-DE 108kW/147KM
2005r (FL)
ojej niezła furmanka ,widzę ze stozek daje radę i bez budowania osłony ciepła ,zazdroszczę ci chorowalem na taka ,ostatecznie jest 2,3 zwykle
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
No niezłe cacko
- Od: 18 lut 2014, 10:32
- Posty: 68
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 GY 2.0i 16V 147 KM 2005 FL
MPS Bezawaryjności
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
W końcu doczekaliśmy się w dziale szóstek MPS'a.
Dobrze, że kupiłeś auto wiedząc, że właściciel o nie dbał. Już niedługo spadnie śnieg i będziesz latał po łukach bokiem, ehhh. Świetna maszyna
Dobrze, że kupiłeś auto wiedząc, że właściciel o nie dbał. Już niedługo spadnie śnieg i będziesz latał po łukach bokiem, ehhh. Świetna maszyna
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
MPS i wszystko jasne
Cały mps jest bardzo ładny, ale mi najbardziej widzi się przednia maska zacny wynik, lata pewnie jak poparzone, no i ciągnie na 4 łapy to jest frajda, zwłaszcza w zimę dbaj o nią, bo inaczej
-
makmarc
Bardzo ładne auto. Sam myślałem by zmienić na 6MPS za 2 lata, ale przez rdzę w GG chyba będzie 3 BL MPS.
Czy nie lepiej by było zastosować oryginalny dolot? Wtedy by łapało mniej ciepła z silnika.
Czy nie lepiej by było zastosować oryginalny dolot? Wtedy by łapało mniej ciepła z silnika.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Oryginalny dolot jest o ~31% mniejszy (bardziej restrykcyjny) więc raczej nie
Najpierw porzuciłem pomysł airboksa gdy okazało się, że jednak założę FMICa. Sądziłem, że wystarczy (no i wystarcza – moc jest, wszystko działa jak trzeba) tylko na wykresach widać, że pod maską jest gorąco więc airbox jednak będzie – po co zasysać 60^C powietrze jak można chłodniejsze, niedużym nakładem pracy
Najpierw porzuciłem pomysł airboksa gdy okazało się, że jednak założę FMICa. Sądziłem, że wystarczy (no i wystarcza – moc jest, wszystko działa jak trzeba) tylko na wykresach widać, że pod maską jest gorąco więc airbox jednak będzie – po co zasysać 60^C powietrze jak można chłodniejsze, niedużym nakładem pracy
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
O mom, mistrzostwo!!! I do tego te 325KM Moje marzenie
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
drozdo napisał(a):niedużym nakładem pracy
Masz jakiś pomysł ,ja se chyba zrobię tak jak tu koszta nieduze Druda strona viewtopic.php?f=417&t=174570
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Jakieś zdjęcie środka by się przydało
- Od: 18 lut 2014, 10:32
- Posty: 68
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 GY 2.0i 16V 147 KM 2005 FL
Ale cudeńko mam nadzieje ze na jakimś spociku w Poznaniu będzie mi dane obejrzeć na żywo bezawaryjności
Nightfallówna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości