Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
@Przemysław dokładnie to te same.
@matthies o ile podstopnicę tylko wkręca się na wkrętach to już sprzęgło, hamulec i gaz to już zabawa, szczególnie ten trzeci nie jest wyprofilowany dokładnie i nie przylega do całej powierzchni pedała i trzeba z jednej strony coś podłożyć (ja dołożyłem kawałek gumy) lub spróbować pomału wyginać nakładkę (np. na imadle) aż przylegać będzie całą powierzchnią. Oczywiście do całej operacji potrzebna będzie wiertarka do wywiercenia otworów w pedałach.
@matthies o ile podstopnicę tylko wkręca się na wkrętach to już sprzęgło, hamulec i gaz to już zabawa, szczególnie ten trzeci nie jest wyprofilowany dokładnie i nie przylega do całej powierzchni pedała i trzeba z jednej strony coś podłożyć (ja dołożyłem kawałek gumy) lub spróbować pomału wyginać nakładkę (np. na imadle) aż przylegać będzie całą powierzchnią. Oczywiście do całej operacji potrzebna będzie wiertarka do wywiercenia otworów w pedałach.
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
matthies napisał(a):bo dużo taniej?
Bo mają logo
matthies napisał(a):Qro możesz szepnąć parę słów o sposobie montażu?
Ja mogę powiedzieć, że to droga przez mękę. Ile się nakląłem przy wierceniu... Można się wspomóc punktakiem ale niewiele to da bo i tak przy uderzeniach młotkiem odbija (i nie ma znaczenia co podłożysz pod pedał) . Mając porządne wiertło powinno pójść w miarę gładko.
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Przemysław napisał(a):Bo mają logo
te z aliexpres też mają, przewiń niżej.
Jak to tyle roboty to odkładam podjęcie decyzji na przyszły rok. Chodziło mi to nie dawno po głowie, ale pojawiły się inne, pilniejsze sprawy i od tamtej pory mam mieszane uczucia.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a):Jak to tyle roboty to odkładam podjęcie decyzji na przyszły rok.
Posiadając minimum zdolności manualnych w posługiwaniu się wiertarką nie powinno Ci to zająć dłużej niż pół godziny.
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Qropatfa napisał(a):rafalmazda6 napisał(a):-na upartego czujniki parkowania w kolor autaKozub napisał(a):jedyne co bym zmienił, to czujniki w kolor nadwozia
Przekonaliście mnie, zamówiłem lakier w kolorze auta i w następnym tygodniu przedstawię efekty.
Z lekkim poślizgiem ale się udało
Użyte narzędzia: oryginalny lakier zaprawkowy w sprayu + taśma malarska papierowa
Przygotowanie i wykonanie: czujniki umyte, odtłuszczone, zmatowione papierem ściernym wodnym 2000 oraz obklejone tasmą. Ważne jest aby nie wiało oraz warstwa podkładu i klaru muszą być jak najcieńsze aby nie zakłócić pracy czujników.
Efekt przed i po:
Z przodu sytuacja identyczna.
PS. Jutro wycieczka na hamownię
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Ładnie to wyszło, ale nie lepiej było je wyjąć ze zderzaka lub pomalować je przed założeniem ? 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):Ładnie to wyszło, ale nie lepiej było je wyjąć ze zderzaka lub pomalować je przed założeniem ?
Wyjąć? No tak to na pewno lepiej by nie było
sheller80 najbliżej mam Leżajsk.
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Na razie chce wiedzieć na czym stoję a później kto wie 
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
No i wróciłem z hamowni.
Magdalena dała mi dziś naprawdę sporo radości
W tym przypaku słowa są zbędne, czytajcie i oglądajcie
Magdalena dała mi dziś naprawdę sporo radości

W tym przypaku słowa są zbędne, czytajcie i oglądajcie
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Obiecuję się poprawić w najbliższym czasie 
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Tylko jeden test był robiony na hamowni ? Dla prawidłowego wyniku podobno minimum dwa się powinno robić.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
podejrzanie mało momentu, z końmi będzie raczej ok
na hamowni to ładnie szafę domyka 
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości