Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez sheller80 » 9 lis 2014, 23:10

A ja widze nie mam zielonego pojecia o zamawianiu z zagranicy
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez matthies » 9 lis 2014, 23:14

do 50$ nie trzeba się niczym przejmować. Na aliexpress możesz sobie włączyć jezyk polski i wszystko jest tak samo proste jak allegro.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Qropatfa » 9 lis 2014, 23:28

@Przemysław dokładnie to te same.

@matthies o ile podstopnicę tylko wkręca się na wkrętach to już sprzęgło, hamulec i gaz to już zabawa, szczególnie ten trzeci nie jest wyprofilowany dokładnie i nie przylega do całej powierzchni pedała i trzeba z jednej strony coś podłożyć (ja dołożyłem kawałek gumy) lub spróbować pomału wyginać nakładkę (np. na imadle) aż przylegać będzie całą powierzchnią. Oczywiście do całej operacji potrzebna będzie wiertarka do wywiercenia otworów w pedałach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 116 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Postprzez Przemysław » 9 lis 2014, 23:40

matthies napisał(a):bo dużo taniej?

Bo mają logo :P
matthies napisał(a):Qro możesz szepnąć parę słów o sposobie montażu?

Ja mogę powiedzieć, że to droga przez mękę. Ile się nakląłem przy wierceniu... Można się wspomóc punktakiem ale niewiele to da bo i tak przy uderzeniach młotkiem odbija (i nie ma znaczenia co podłożysz pod pedał) . Mając porządne wiertło powinno pójść w miarę gładko.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez matthies » 9 lis 2014, 23:44

Przemysław napisał(a):Bo mają logo

te z aliexpres też mają, przewiń niżej.

Jak to tyle roboty to odkładam podjęcie decyzji na przyszły rok. Chodziło mi to nie dawno po głowie, ale pojawiły się inne, pilniejsze sprawy i od tamtej pory mam mieszane uczucia.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Przemysław » 9 lis 2014, 23:55

matthies napisał(a):Jak to tyle roboty to odkładam podjęcie decyzji na przyszły rok.

Posiadając minimum zdolności manualnych w posługiwaniu się wiertarką nie powinno Ci to zająć dłużej niż pół godziny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez Celin » 12 lis 2014, 01:44

Nie robiłem tego, ale jakiś klocek pod pedał i nie powinno odbijać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Qropatfa » 13 lis 2014, 19:56

Qropatfa napisał(a):
rafalmazda6 napisał(a):-na upartego czujniki parkowania w kolor auta


Kozub napisał(a):jedyne co bym zmienił, to czujniki w kolor nadwozia


Przekonaliście mnie, zamówiłem lakier w kolorze auta i w następnym tygodniu przedstawię efekty. :)


Z lekkim poślizgiem ale się udało :D

Użyte narzędzia: oryginalny lakier zaprawkowy w sprayu + taśma malarska papierowa
a.jpg
Zestaw do malowania czujników parkowania


Przygotowanie i wykonanie: czujniki umyte, odtłuszczone, zmatowione papierem ściernym wodnym 2000 oraz obklejone tasmą. Ważne jest aby nie wiało oraz warstwa podkładu i klaru muszą być jak najcieńsze aby nie zakłócić pracy czujników.
b.jpg
W trakcie


Efekt przed i po:
c.jpg
Przed i po (otworzyć w nowej karcie)


Z przodu sytuacja identyczna. :)


PS. Jutro wycieczka na hamownię :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 116 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Postprzez xRafalx » 13 lis 2014, 20:24

Ładnie to wyszło, ale nie lepiej było je wyjąć ze zderzaka lub pomalować je przed założeniem ? :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez makmarc » 13 lis 2014, 21:20

Jest dobrze, ładna robota.
makmarc
 

Postprzez sheller80 » 13 lis 2014, 22:55

Moge wiedziec gdzie wybierasz sie na hamownie ?/ Rzeszów ?? Lublin ?? Leżajsk ??
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Qropatfa » 13 lis 2014, 23:11

xRafalx napisał(a):Ładnie to wyszło, ale nie lepiej było je wyjąć ze zderzaka lub pomalować je przed założeniem ? :D


Wyjąć? No tak to na pewno lepiej by nie było :P a przed zakładaniem nie pomyślałem o tym.

sheller80 najbliżej mam Leżajsk.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 116 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Postprzez sheller80 » 13 lis 2014, 23:16

Sam pomiar czy bedzie jakiś virus ??
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Qropatfa » 13 lis 2014, 23:19

Na razie chce wiedzieć na czym stoję a później kto wie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 116 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Postprzez Kozub » 14 lis 2014, 10:24

Teraz te czujniki świetnie wyglądają <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2013, 13:59
Posty: 110
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.

Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.

Postprzez Qropatfa » 14 lis 2014, 17:48

No i wróciłem z hamowni.

Magdalena dała mi dziś naprawdę sporo radości <jupi>

W tym przypaku słowa są zbędne, czytajcie i oglądajcie :D

Załączniki
hamownia1.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 116 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Postprzez rafałmazda » 14 lis 2014, 18:37

<spoko> tylko gdzie są klubowe ramki ja się pytam? :>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Qropatfa » 14 lis 2014, 23:32

Obiecuję się poprawić w najbliższym czasie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 116 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Postprzez Danmazda » 14 lis 2014, 23:44

Tylko jeden test był robiony na hamowni ? Dla prawidłowego wyniku podobno minimum dwa się powinno robić.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez leitowdz » 15 lis 2014, 00:20

podejrzanie mało momentu, z końmi będzie raczej ok ;) na hamowni to ładnie szafę domyka <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy