Mazda6 GY L3 '04 2,3l Top Sport Wagon

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez mick » 26 wrz 2014, 19:32

a matthies jak masz zamiar naprawić te odbłyśniki ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2011, 15:43
Posty: 296 (2/0)
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 6 2,2 185Hp, 2009r.
Mazda 6 2,3 166Hp, 2003r.

Postprzez makmarc » 26 wrz 2014, 20:13

19Maaarcin89 napisał(a):
makmarc napisał(a):Ładne pomiary. Mi nawet szyby boczne zmierzyli tzn. przepuszczalność i wyszło 33% :-P


I co nie doczepił się że taka słaba widoczność?
Ja miałem 68% na bocznych i już kręcił nosem ale powiedziałem że umyje szyby i będzie 70% ;)


Przepraszam, chyba trochę źle sformuowałem zdanie ;) chodziło mi o to, że jest 33% przyciemnienia, a 67% widoczności :P ale tak czy inaczej puścił bez kłopotu, powiedział, że wszystko jest dla ludzi, a taka mgiełka w zupełności nie przeszkadza.
makmarc
 

Postprzez 19Maaarcin89 » 26 wrz 2014, 20:49

makmarc napisał(a):chodziło mi o to, że jest 33% przyciemnienia, a 67% widoczności


67% masz widoczności??

Przecież widać od razu że tym masz ciemniejsze szyby ode mnie a może masz taka samo jak ja.
Już sam nie wiem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez matthies » 27 wrz 2014, 14:49

odbłyśniki będę szukał nowe/po regeneracji i przełożę ze starymi
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez matthies » 14 paź 2014, 19:23

nikt nie zagląda, nikt nic nie pisze :( więc sam muszę podbijać ...
odbłyśniki przyszły, ale na razie nie mam czasu się za to wziąć, może w sobotę coś wykulam.
Za tydzień wymiana filtrów i oleju na ELF SXR 5W30, a tymczasem foto z podróży.
20141012_113901_tm.jpg
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez rafałmazda » 14 paź 2014, 19:26

a wziąć udział w konkursie to co? :P nadałoby się <spoko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez leonidsas » 14 paź 2014, 19:27

Czemu nie użyjesz Amsoil albo Penrite oleum to dużo lepsze oleje
leonidsas
 

Postprzez matthies » 14 paź 2014, 19:30

rafał za późno zrobione :P
nie będę już wlewał drogich olejów, za dużo muszę dolewać. Wolę dobrać tańszy, zgodny ze specyfikacją i tyle. Elf ma opinię, że przy nim silnik zaczyna mniej spijać oliwy. Chcę spróbować, a jeśli to nie pomoże to będę się brał za uszczelniacze zaworowe.
Ostatnio edytowano 14 paź 2014, 22:42 przez matthies, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Danmazda » 14 paź 2014, 19:33

rafalmazda6 napisał(a):nadałoby się

Zdjęcie bardzo ładne <spoko> Na konkurs jak najbardziej się nadaję :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez leonidsas » 14 paź 2014, 19:33

Już na tym forumie nie bawię się już w żadne mody , są lepsi i oni ci to zrobią np. apokalypto i reszta więc powodzenia
leonidsas
 

Postprzez xRafalx » 14 paź 2014, 19:44

Takie kombi jak Ty to ja bym mógł mieć :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez matthies » 14 paź 2014, 20:13

kombi kombim, ale wolałbym żeby było szybsze :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Beny » 14 paź 2014, 20:20

Ale chyba źle nie jest,ile to to wazy?
Nie myślałes jakies koło nowe założyć,to mi sie już opatrzyło :P
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8676 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez matthies » 14 paź 2014, 20:22

ok 1400. Myślałem o nowym kole, ale to na pewno nie w tym roku, przede wszystkim dlatego, że nie mogę nic upatrzyć...
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Beny » 14 paź 2014, 20:32

Z kołami w tym rozstawie ciężko,ale ostatnio takie mnie urzekło http://allegro.pl/e1-axe-5x114-3-et42-1 ... 32669.html

A ten silnik mozna jakoś modzić?Xedos trochę cięższy ale moc podobna ciekawe jak by wypadły na kresce :D
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8676 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez rafałmazda » 14 paź 2014, 20:35

jak będziesz kupował to od razu takie, żeby bardziej wyszły :D tzn. nie tak, żeby były poza obrysem, ale najlepiej równo z nadkolami <oczko> sam tak chcę właśnie zrobić <ok> tylko boję się o kwestię ocierania oponą o rant, a rolować nie chcę, bo mam plastikowe wnęki, które wolałbym zostawić <oczy>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez matthies » 14 paź 2014, 20:46

też o tym myślałem, ale poruszyłeś właśnie tą istotną kwestię rantów. Teraz mam na styk więc jak dam z za bardzo mniejszym ET to będzie tarło na nierównościach i poharatam opony albo ranty :/

Beny felga całkiem ładna muszę przyznać :) Jak będę robić odbłyśniki, to okleję też carbonem znaczki. Chcę iść w całkowitą czarność, dlatego mimo wszelkich sprzeciwów, marzy mi się felunek w czarnym połysku.
Silnik niestety ale słabo podatny na modyfikacje... leonidsas niby 180ps wyciągnął modyfikacjami dolotu i czegoś tam jeszcze, ale jak widzisz wypiął się na forum ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 15 paź 2014, 16:28

Matthiu nie pitol ze ten silnik jest słabo podatny na modyfikacje . Leonidas mody robił <spoko> ,ale nie chciał sie podzielić wiedzą i <dupa> Doszedłem do tego ze można obejść podgrzewanie Tb sam to i mam cicha nadzieje ze sie na cos natknęła ciekawego w necie co podniesie moc <nauka> .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 15 paź 2014, 16:49

to że leonidsas napisał, nie przekonuje mnie że tak jest. Chciałem się poświęcić i zrobić to u niego, ale jak napisał, umył ręce od wszystkiego. W związku z tym, pozostaje mi tkwić w przekonaniu, że silnik jest słaby do dłubania ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez zemoj » 15 paź 2014, 17:17

Dokładnie. Brak przetartych szlaków w kwestii tuningu L3, zwłaszcza na rodzimym gruncie sprawia, że bez eksperckiej wiedzy i umiejętności trudno porwać się na jego grubsze modzenie. Gdyby chociaż były jakieś wykresy czy cuś, żeby było wiadomo w co warto zainwestować...

Matthies, znam dobre lekarstwo na Twoją chorobę. Pojeździj trochę czymś słabszym. Ja kiedy przesiadam się z służbowej Dacii Duster do Mazdy, to nie mogę mojego zielonego szatana pod prawą stopą utrzymać <rotfl>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy