Mazda6 GY L3 '04 2,3l Top Sport Wagon
19Maaarcin89 napisał(a):makmarc napisał(a):Ładne pomiary. Mi nawet szyby boczne zmierzyli tzn. przepuszczalność i wyszło 33% :-P
I co nie doczepił się że taka słaba widoczność?
Ja miałem 68% na bocznych i już kręcił nosem ale powiedziałem że umyje szyby i będzie 70%
Przepraszam, chyba trochę źle sformuowałem zdanie
-
makmarc
makmarc napisał(a):chodziło mi o to, że jest 33% przyciemnienia, a 67% widoczności
67% masz widoczności??
Przecież widać od razu że tym masz ciemniejsze szyby ode mnie a może masz taka samo jak ja.
Już sam nie wiem
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
nikt nie zagląda, nikt nic nie pisze
więc sam muszę podbijać ...
odbłyśniki przyszły, ale na razie nie mam czasu się za to wziąć, może w sobotę coś wykulam.
Za tydzień wymiana filtrów i oleju na ELF SXR 5W30, a tymczasem foto z podróży.
odbłyśniki przyszły, ale na razie nie mam czasu się za to wziąć, może w sobotę coś wykulam.
Za tydzień wymiana filtrów i oleju na ELF SXR 5W30, a tymczasem foto z podróży.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
a wziąć udział w konkursie to co?
nadałoby się 

rafał za późno zrobione 
nie będę już wlewał drogich olejów, za dużo muszę dolewać. Wolę dobrać tańszy, zgodny ze specyfikacją i tyle. Elf ma opinię, że przy nim silnik zaczyna mniej spijać oliwy. Chcę spróbować, a jeśli to nie pomoże to będę się brał za uszczelniacze zaworowe.
nie będę już wlewał drogich olejów, za dużo muszę dolewać. Wolę dobrać tańszy, zgodny ze specyfikacją i tyle. Elf ma opinię, że przy nim silnik zaczyna mniej spijać oliwy. Chcę spróbować, a jeśli to nie pomoże to będę się brał za uszczelniacze zaworowe.
Ostatnio edytowano 14 paź 2014, 22:42 przez matthies, łącznie edytowano 1 raz
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
rafalmazda6 napisał(a):nadałoby się
Zdjęcie bardzo ładne


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Już na tym forumie nie bawię się już w żadne mody , są lepsi i oni ci to zrobią np. apokalypto i reszta więc powodzenia
-
leonidsas
Takie kombi jak Ty to ja bym mógł mieć 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Z kołami w tym rozstawie ciężko,ale ostatnio takie mnie urzekło
http://allegro.pl/e1-axe-5x114-3-et42-1 ... 32669.html
A ten silnik mozna jakoś modzić?Xedos trochę cięższy ale moc podobna ciekawe jak by wypadły na kresce

A ten silnik mozna jakoś modzić?Xedos trochę cięższy ale moc podobna ciekawe jak by wypadły na kresce
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
jak będziesz kupował to od razu takie, żeby bardziej wyszły
tzn. nie tak, żeby były poza obrysem, ale najlepiej równo z nadkolami
sam tak chcę właśnie zrobić
tylko boję się o kwestię ocierania oponą o rant, a rolować nie chcę, bo mam plastikowe wnęki, które wolałbym zostawić 

też o tym myślałem, ale poruszyłeś właśnie tą istotną kwestię rantów. Teraz mam na styk więc jak dam z za bardzo mniejszym ET to będzie tarło na nierównościach i poharatam opony albo ranty :/
Beny felga całkiem ładna muszę przyznać
Jak będę robić odbłyśniki, to okleję też carbonem znaczki. Chcę iść w całkowitą czarność, dlatego mimo wszelkich sprzeciwów, marzy mi się felunek w czarnym połysku.
Silnik niestety ale słabo podatny na modyfikacje... leonidsas niby 180ps wyciągnął modyfikacjami dolotu i czegoś tam jeszcze, ale jak widzisz wypiął się na forum
Beny felga całkiem ładna muszę przyznać
Silnik niestety ale słabo podatny na modyfikacje... leonidsas niby 180ps wyciągnął modyfikacjami dolotu i czegoś tam jeszcze, ale jak widzisz wypiął się na forum
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Matthiu nie pitol ze ten silnik jest słabo podatny na modyfikacje . Leonidas mody robił
,ale nie chciał sie podzielić wiedzą i
Doszedłem do tego ze można obejść podgrzewanie Tb sam to i mam cicha nadzieje ze sie na cos natknęła ciekawego w necie co podniesie moc
.



to że leonidsas napisał, nie przekonuje mnie że tak jest. Chciałem się poświęcić i zrobić to u niego, ale jak napisał, umył ręce od wszystkiego. W związku z tym, pozostaje mi tkwić w przekonaniu, że silnik jest słaby do dłubania 
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Dokładnie. Brak przetartych szlaków w kwestii tuningu L3, zwłaszcza na rodzimym gruncie sprawia, że bez eksperckiej wiedzy i umiejętności trudno porwać się na jego grubsze modzenie. Gdyby chociaż były jakieś wykresy czy cuś, żeby było wiadomo w co warto zainwestować...
Matthies, znam dobre lekarstwo na Twoją chorobę. Pojeździj trochę czymś słabszym. Ja kiedy przesiadam się z służbowej Dacii Duster do Mazdy, to nie mogę mojego zielonego szatana pod prawą stopą utrzymać
Matthies, znam dobre lekarstwo na Twoją chorobę. Pojeździj trochę czymś słabszym. Ja kiedy przesiadam się z służbowej Dacii Duster do Mazdy, to nie mogę mojego zielonego szatana pod prawą stopą utrzymać
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości