Nasze Modyfikacje

Postprzez Jerry » 27 kwi 2006, 19:31

Waluś napisał(a):ojjj tu bym popolemizował

o właśnie hahaha
Obecnie stając z 1,8V6 nie mam co z nią robić,zostaje juz na samym starcie.
Na następnym dużym zlocie mysle ze powinniśmy sprawdzić te rozwazania bo mamy takie silniki o jakich mówimy w klubie.
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez siwy_dymek » 27 kwi 2006, 20:00

Jerry no tu trzeba jescze wziasc pod uwage ze BG jest znacznie lzejsza! Nawet od BA i z tego co pamietam, do BG 1.8 DOHC ma 8.7 do sety, a moje BA ma 9.7! Roznica masy no i tych 15KM
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez no_name » 27 kwi 2006, 20:08

Jerry napisał(a):Na następnym dużym zlocie mysle ze powinniśmy sprawdzić te rozwazania bo mamy takie silniki o jakich mówimy w klubie.

zgadzam sie.
postawcie dobre R4 vs. V6 i jazda o podobnych gabarytach. ja jestem zwolennikiem V'ki bo ja mam jezdzilem R4 nawet R6, ale najbardziej mi odpowiada V6 przyzwyczajenie, ale fakt jak mial bym sie brac za przerobienie silnika to wole kupic gotowe R4 turbo i pobawic sie niz robic V'ke
no chyba, ze kasa by byla to przerobiona V'ka na max'a i R4 to V6 wygrywa.

chlopaki ostatnio odstawil mnie rover coupe seryjnie 6.5 do setki po chip'ie i lekkich modach czas do 100 spada na 5.5 sek. koszta autka male macie fajnego killer'a i osobiscie bym takiego kupil niz pakowal kase w przerabianie V'ki

mam nadzieje, ze zakonczymy ten temat bo to jest dziecine :P
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Solo » 27 kwi 2006, 21:01

...
Ostatnio edytowano 5 mar 2009, 12:27 przez Solo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez Waluś » 27 kwi 2006, 21:03

Solo napisał(a):masy 50 kg

posadzicie Walusia i będą równe szanse <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Huano » 27 kwi 2006, 22:26

Ale się temat rozkręcił...
A posadźmy obok siebie 2.0 V6 (Xedos 6) i 2.0 DOHC (626 GD coupe):

V-ka:
Pojemność skokowa: 1995 ccm
Moc maksymalna: 144 KM
Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 5000 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,3 sek. (automat – 12,1 s.)

DOHC:
Pojemność skokowa: 1998 ccm
Moc maksymalna: 140 KM
Maksymalny moment obrotowy: 173 Nm przy 4000 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,1 sek.

Hmmm... Nie mówią co tym, że BG 1.8 DOHC jest szybsza??
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Papajo » 28 kwi 2006, 09:02

no_name napisał(a):postawcie dobre R4 vs. V6 i jazda o podobnych gabarytach

ależ to juz było robione (i to chyba wielokrotnie)


no_name napisał(a):chlopaki ostatnio odstawil mnie rover coupe seryjnie 6.5 do setki po chip'ie i lekkich modach czas do 100 spada na 5.5 sek.

szczerze mowiąc to naprawde w to watpię zeby "oska" po "lekkich" modach robiła 5,5 do setki <oczy>
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez Jerry » 28 kwi 2006, 09:24

siwy_dymek napisał(a):Jerry no tu trzeba jescze wziasc pod uwage ze BG jest znacznie lzejsza!

no zdaje mi sie ze niekoniecznie MX3 jest lzejsza od 323f BG
Papajo napisał(a):no_name napisał:
chlopaki ostatnio odstawil mnie rover coupe seryjnie 6.5 do setki po chip'ie i lekkich modach czas do 100 spada na 5.5 sek.

szczerze mowiąc to naprawde w to watpię zeby "oska" po "lekkich" modach robiła 5,5 do setki

zejść o sekunde to trzeba umieć......dla mnie to też mało prawdopodobne,ale moze i mozliwe :|
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Papajo » 28 kwi 2006, 09:45

Jerry napisał(a):zejść o sekunde to trzeba umieć......dla mnie to też mało prawdopodobne,ale moze i mozliwe

Zle mnie zrozumiałes – ja watpię aby "oska" po "lekkich" modach zeszła do 5,5 s. do setki – umiejetnosci kierownika nie maja tu nic do gadania :|

Biorąc pod uwage umiejetnosci kierowcy jest mozliwe poprawic swoj rezultat w II przypadkach:
1) jesli ktos na poczatku po prostu nie umie efektywnie ruszać a potem sie nauczy
2) kiedy uzywamy G-techa i wiemy jak to urządzenie oszukać ;)

Jerry napisał(a):no zdaje mi sie ze niekoniecznie MX3 jest lzejsza od 323f BG

łojojoj..... tu sie zacznie <lol>
MX3 wazy podobno ok. 1200 kg – jest wiec stosunkowo cięzki jak na takie małe gabaryty. Sadze ze BG jest jednak lzejsza <oczy>
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez no_name » 28 kwi 2006, 11:36

Papajo napisał(a):szczerze mowiąc to naprawde w to watpię zeby "oska" po "lekkich" modach robiła 5,5 do setki

W silniku 2.0 Turbo, który seryjnie posiadał moc 200 KM i max. moment obrotowy 186 Nm (dane fabryczne mówią o 237Nm przy 2100 obr/min!!! przyp. Tomi) zmieniono oprogramowanie – chiptuning, co w efekcie dało 240 KM i 265 Nm. Rover osiąga teraz setkę 5,6 s.
Wymienione zostały również węże silikonowe od turbiny i przewody silikonowe wysokiego napięcia. Zawór upustowy turbiny pochodzi od Lancera Evo VI.
Usunięto katalizator i tłumik środkowy. Końcowy tłumik przelotowy zrobiono na zamówienie. Dodany został wskaźnik ciśnienia doładowania turbo.

przepraszam nie sa to takie lekkie mody pomylilem sie ale nie takie wielki

no i 5.6 a nie 5.5 sek. :P
Obrazek
Obrazek
Papajo napisał(a):Sadze ze BG jest jednak lzejsza

Bg jest lzejsze od mx3
jak na moje 1.8 GT w BG i K8 w BG to V'ka wygra :P tylko, ze nikt tego nie robil <diabełek>
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Papajo » 28 kwi 2006, 11:56

no – rzeczywiscie [tiiit] "lekkie" mody w aucie z turbosprezarka <lol>
Mam pytanie: czym było zmierzone te 5,6 sek. ?? <oczy>
Nadal watpie aby 240KM i 265 Nm w ośce robiło 5,6 sek do setki <oczy>

Dla porównania:

Chevrolet Camaro Z28, model z 1994 roku wyposażony w silnik LT1 (V8 5733 cm3). Tylny most z przełożeniem 3.23 i mechanizmem różnicowym (LSD).
Czasy jakie uzyskuje w wyścigach na 1/4 mili – podczas zawodów SSS w randze Mistrzostw Polski : czas przejazdu to 14.27s (katalogowo podawano 14.7s), a sprint do 100 km/h zajmuje mu 5.7s (G-TECH). Podczas badania na hamowni osiągnął moc 270 KM na kołach, co oznacza ponad ponad 300 KM na silniku oraz moment obrotowy ponad 420 nm już przy 2400 obrotów.

i to ma napęd na tył :P

no_name napisał(a):jak na moje 1.8 GT w BG i K8 w BG to V'ka wygra

a wlasnie ze <dupa>
no offence ;)

EDIT: czy silniki 2.0 Turbo były montowane seryjnie w takich Roverach ?? Czy to moze jest jakiś swap ??
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez Boris86 » 28 kwi 2006, 12:08

W 5,6 bardzo wątpie... Bo w tyle to robi setke ponad 500 Konna Integra Turbo z Promotora.
zchodzenie ośką poniżej 6 sekund.....to nie taka prosta zabawa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez no_name » 28 kwi 2006, 12:22

Papajo napisał(a):no – rzeczywiscie [tiiit] "lekkie" mody w aucie z turbosprezarka łoł

tylko przeczytalem o chipie i kablach :P

Papajo napisał(a):no_name napisał:
jak na moje 1.8 GT w BG i K8 w BG to V'ka wygra

a wlasnie ze dupa
no offence oczko

pisalem jak na moje... :P
Papajo napisał(a):czy silniki 2.0 Turbo były montowane seryjnie w takich Roverach

tak to seryjny motorek :D

zapamietajcie, ze nikt nie wybija sie specjalnie rover'ami do wyscigow i wiele ludzi nie ma pojecia, ze takowe autko jak rover 220T coupe istnieje

poczytajcie sobie sami :P
http://www.roverki.pl/article.php?sid=338
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Papajo » 28 kwi 2006, 12:42

Boris86 napisał(a):W 5,6 bardzo wątpie... Bo w tyle to robi setke ponad 500 Konna Integra Turbo z Promotora.
zchodzenie ośką poniżej 6 sekund.....to nie taka prosta zabawa.


Oooooo własnie bylem na etapie szukania tego tematu bo dałbym sobie reke uciąc ze własnie czytałem takie samo zdanie w kontekscie tej Integry....
No i mam
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... c&start=90
przeczytajcie post Miniaca na stronie 7 ;)
To chyba wiele wyjasnia....

Pozdrawiam
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez siwy_dymek » 28 kwi 2006, 13:07

Jerry napisał(a):siwy_dymek napisał:
Jerry no tu trzeba jescze wziasc pod uwage ze BG jest znacznie lzejsza!

no zdaje mi sie ze niekoniecznie MX3 jest lzejsza od 323f BG


no wlasnie, bo ja nie napisalem ze mx3 jest lzejsze, tylko BG

Co do wczesniejszych wypowioedzi, to tez trudno porownywac V6 z R4, nie znajac przelozen w skrzyni biegow! Bo watpie zeby np. mx3 mialo tak samo zestopniowana skrzynie jak BG czy BA! Dlatego ja u siebie bym z checia skrzynie troszke skrocil, nawet taki temat juz zalozylem ale nie wywolal zbytniego poruszenia!
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez Papajo » 28 kwi 2006, 13:39

siwy_dymek napisał(a):Co do wczesniejszych wypowioedzi, to tez trudno porownywac V6 z R4, nie znajac przelozen w skrzyni biegow! Bo watpie zeby np. mx3 mialo tak samo zestopniowana skrzynie jak BG czy BA! Dlatego ja u siebie bym z checia skrzynie troszke skrocil, nawet taki temat juz zalozylem ale nie wywolal zbytniego poruszenia!


co jest dziwne to ostatnio Dr. Jaksa stwierdził ze u mnie jest jakaś "dziwna" skrzynia – o dłuzszych przełozeniach niz w BJ-cie Jego zony :| Były to Jego subiektywne odczucia po krótkiej przejażdzce. Gdyby nagle okazało się ze w BJ-tach 1.8 montowali dwie rózne skrzynie (krotszą i dłuższą) to mozna by pomysleć o przekładce ;)
Mieliśmy sprawdzić numery naszych skrzyń ale jakoś nam to umknęło <oczy>

Co prawda skrzynia ktora posiadam obecnie jakos wcale mi nie przeszkadza w "sprawnym poruszaniu się". Co wiecej, uwazam ze jest bardzo dobrze zestopniowana......
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez no_name » 28 kwi 2006, 13:49

Opis: Silnik Rovera serii T o poj. 2.0L wyposażony w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami rozrządu, wielopunktowy wtrysk i turbosprężarkę. Deklarowana przez producenta moc maks. to: 200KM. Ten zamontowany w R200 Turbo Coupe (Tomcat) produkowany w latach (93-96).
Obrazek



Opis: Silnik Hondy o poj. 1.6L. z 16 zaworami na dwóch wałkach rozrządu (DOHC). Deklarowana przez producenta moc to 122KM (z katalizatorem) i 130KM (bez katalizatora). Ten zamontowany w R216GTI (91-96).
Obrazek

mi podoba sie opcja z motorkiem hondy :D:D silny i malo pali do setki ma 9s. wiec pozytywnie :]
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez jesus » 28 kwi 2006, 15:48

Taki rover 220 coupe ma KATALOGOWO – 6,2 do setki, więc myślę że się da do tych 5,5 zejść – myślałem o zakupie tego badziewia .. ale ceny były z lekka wysokawe .. ale to jest chyba nadal najtańsza i najszybsza bryka z ogólnie dostępnych coupe.
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2004, 13:40
Posty: 252 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: 2xRX-7 FD3S 1.3
RX-8
MX-6

Postprzez xeoo » 28 kwi 2006, 18:03

Prosze bardzo: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=98910857 ten ma 5,9 do setki, ale starczyłoby mi:P
Mazda or VW --> to be or not to be
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2005, 17:34
Posty: 23
Skąd: Bełchatów
Auto: Mazda 626 GE '93

Postprzez Solo » 28 kwi 2006, 19:00

Z okolic Drezdenka, no to najlepsze auta :D
Pozdrawiam,
Maciek

www.tabor24.pl l maszyny i pojazdy użytkowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje