Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez onyx » 11 wrz 2014, 11:27

Jeżeli jednak po podpięciu do EMU dalej będzie kicha, to winny raczej jest typ sygnału wchodzący do EMU. W większości zegarów z tamtych lat jest wbudowany konwerter sygnału. Sygnał idzie z czujnika na zegary a dopiero później do ECU. Sprawdź w serwisówce poziomy i kształt sygnału i daj znać jak to tutaj wygląda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlody1921 » 15 wrz 2014, 11:57

Narazie musze dopuścić czujnik prędkości bo mam czary mary z doładowaniem

od 1do 5 biegu jest lux 0,6 w piku jak odejme gazu i dodam to przeładowuje :/ jak zejde z obr. wdepnę to znów do odcinki 0,6b :/ WG podpięte w dwa króćce na docisk gówny i dolny do otwarcia , dziś spróbuje zmienić konfiguracje podpięcia WG tylko pod dolny króciec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 30 wrz 2014, 22:50

Na zimowe wieczory nauka spawania TIG-iem AC/DC mazda dostanie orurowanie z ALU
Załączniki
maska.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez misiak89-89 » 1 paź 2014, 21:27

Nieźle <spoko> brakuje Ci jeszcze tego
big.73131.9CD89356-24ED-450C-ABD2-C110F2A5C0C5.jpg

:P
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez mlody1921 » 1 paź 2014, 22:50

Nie no maszyna do spawania już jest :) brakuje tylko magicznego argonu i butli :)

Tylko trzeba sie tym jeszcze nauczyć spawać, pierwsza butla Argonu pojdzie szybko w powietrze :D

Dolot myśle zrobić z ALU bo lżejszy, może i szybciej sie nagrzewa ale i szybciej studzi w pofruwaniu do nierzewki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 1 paź 2014, 23:15

noo szkoda tylko że w cenie jednego kolanka alu masz prawie cały dolot z kwasu hehe. Tak czy siak to byś tym autem trochę pojeździł a nie cały czas tylko przerabiasz :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 2 paź 2014, 09:14

Auto cały czas śmiga a że mam tyle czasu żeby pojeździć w sobote albo niedziele takie życie

Ostatnio proba spalania za 100zł stylem 90-110 km/h czasem jakiś gniot przejechałem 220 kilometrów :D
Afr w trasie utrzymuje sie na poziomie 15-16

Zima musi zaowocować w odseparowanie filtra pow. i przez zmiana dolotu izolacja na rurze przez przepustnicą i uszczelki kol.ss i najgorsze co może być rozbieranie belki tył każdy mówi że bez palnika nie podchodzić.

Temperatura pod maską w MX-3 V6 to jest piekło :/

Tekkenfan jak masz podpięty czujnik VSS do EMU ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez sony551 » 3 paź 2014, 08:51

Belka nie jest taka zła jak by się mogło wydawać najgorsza jest śruba która jest przestrzelona w zwrotnicy tą to jest strasznie cieżko wykręcić. Mi się w jednej zwrotnicy udało ale tydzień w kwasie leżała. A drugą musiałem pociąć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez mlody1921 » 25 lis 2014, 19:50

Panowie jak nie uda sie śruby od zawieszki wyciągnąc sposobami cywilizowanymi to można gdzieś takową śrube dostać czy tylko service ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez sony551 » 26 lis 2014, 11:58

Zostaje ci tylko serwis bo małpa jest strasznie nietypowa. Albo dobieranie takiej po szrotach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez Bosaczek55 » 26 lis 2014, 20:26

Palnik i jazda ;) fakt ze godzina zabawy przy jednej sztuce ale skoro ja dalem rade to u Ciebie tymbardziej nie bedzie problemu ;)
Obrazek
;D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez jaaco » 26 lis 2014, 21:36

Cos kolo 85 zl kosztuje ta sruba np. w fox rzeszow :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez mlody1921 » 30 lis 2014, 21:43

Będe gmerał jak czas bedzie

A taka mała sesyjka była z kobietami dwoma :D
Załączniki
IMG_4260.jpg
IMG_4258.jpg
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Szyna » 30 lis 2014, 22:32

To teraz samochód pójdzie w odstawkę :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez mlody1921 » 23 gru 2014, 18:09

Nie ma opcji mazda sie narazie mało turla bo pogoda jest jaka jest, narazie podstawa to poliuretany na tył i coś trzeba zrobić by moment obr. wyprostować :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 28 lut 2015, 01:37

Wczoraj z braku czasu po 10 min zabawy TIG-iem poddałem sie dzis po godzince coś zaczeło wychodzić :)na początek nierdzewka potem poleci ALU
Załączniki
20150227_231649.jpg
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez witek » 28 lut 2015, 09:33

ładne spawy już wychodzą :)

długo trzeba się nad tym męczyć żeby ogarnąć? :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez mlody1921 » 28 lut 2015, 10:24

Hmm ja próbuje 2 raz w zyciu, ale ogólnie to przesrane, ustawienia sa mocno ważne, a gdzie puls, balans
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez honda2911 » 28 lut 2015, 11:07

to zobaczysz co będzie na alu...
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez lucky-luciano » 28 lut 2015, 12:04

Piękne i mocne auto – brawo!

TIG jest prosty do ogarnięcia (robię w nim zawodowo prawie 2 lata dopiero). Na tej rurce widac, że masz o wiele za mały prąd ;) Prosta rada – spróbuj z techniką cofania palnika – jedziesz równym tempem, ale miarowo cofasz i wracasz. To samo oczywiście można uzyskac pulsem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2013, 02:00
Posty: 249 (0/2)
Skąd: Gdynia
Auto: MX-6 KL-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy