Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress
Jeżeli jednak po podpięciu do EMU dalej będzie kicha, to winny raczej jest typ sygnału wchodzący do EMU. W większości zegarów z tamtych lat jest wbudowany konwerter sygnału. Sygnał idzie z czujnika na zegary a dopiero później do ECU. Sprawdź w serwisówce poziomy i kształt sygnału i daj znać jak to tutaj wygląda.
Narazie musze dopuścić czujnik prędkości bo mam czary mary z doładowaniem
od 1do 5 biegu jest lux 0,6 w piku jak odejme gazu i dodam to przeładowuje :/ jak zejde z obr. wdepnę to znów do odcinki 0,6b :/ WG podpięte w dwa króćce na docisk gówny i dolny do otwarcia , dziś spróbuje zmienić konfiguracje podpięcia WG tylko pod dolny króciec
od 1do 5 biegu jest lux 0,6 w piku jak odejme gazu i dodam to przeładowuje :/ jak zejde z obr. wdepnę to znów do odcinki 0,6b :/ WG podpięte w dwa króćce na docisk gówny i dolny do otwarcia , dziś spróbuje zmienić konfiguracje podpięcia WG tylko pod dolny króciec
Nieźle
brakuje Ci jeszcze tego


Nie no maszyna do spawania już jest
brakuje tylko magicznego argonu i butli 
Tylko trzeba sie tym jeszcze nauczyć spawać, pierwsza butla Argonu pojdzie szybko w powietrze
Dolot myśle zrobić z ALU bo lżejszy, może i szybciej sie nagrzewa ale i szybciej studzi w pofruwaniu do nierzewki
Tylko trzeba sie tym jeszcze nauczyć spawać, pierwsza butla Argonu pojdzie szybko w powietrze
Dolot myśle zrobić z ALU bo lżejszy, może i szybciej sie nagrzewa ale i szybciej studzi w pofruwaniu do nierzewki
noo szkoda tylko że w cenie jednego kolanka alu masz prawie cały dolot z kwasu hehe. Tak czy siak to byś tym autem trochę pojeździł a nie cały czas tylko przerabiasz 
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Auto cały czas śmiga a że mam tyle czasu żeby pojeździć w sobote albo niedziele takie życie
Ostatnio proba spalania za 100zł stylem 90-110 km/h czasem jakiś gniot przejechałem 220 kilometrów
Afr w trasie utrzymuje sie na poziomie 15-16
Zima musi zaowocować w odseparowanie filtra pow. i przez zmiana dolotu izolacja na rurze przez przepustnicą i uszczelki kol.ss i najgorsze co może być rozbieranie belki tył każdy mówi że bez palnika nie podchodzić.
Temperatura pod maską w MX-3 V6 to jest piekło :/
Tekkenfan jak masz podpięty czujnik VSS do EMU ?
Ostatnio proba spalania za 100zł stylem 90-110 km/h czasem jakiś gniot przejechałem 220 kilometrów
Afr w trasie utrzymuje sie na poziomie 15-16
Zima musi zaowocować w odseparowanie filtra pow. i przez zmiana dolotu izolacja na rurze przez przepustnicą i uszczelki kol.ss i najgorsze co może być rozbieranie belki tył każdy mówi że bez palnika nie podchodzić.
Temperatura pod maską w MX-3 V6 to jest piekło :/
Tekkenfan jak masz podpięty czujnik VSS do EMU ?
Belka nie jest taka zła jak by się mogło wydawać najgorsza jest śruba która jest przestrzelona w zwrotnicy tą to jest strasznie cieżko wykręcić. Mi się w jednej zwrotnicy udało ale tydzień w kwasie leżała. A drugą musiałem pociąć
Palnik i jazda
fakt ze godzina zabawy przy jednej sztuce ale skoro ja dalem rade to u Ciebie tymbardziej nie bedzie problemu 

;D
;D
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Cos kolo 85 zl kosztuje ta sruba np. w fox rzeszow 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Nie ma opcji mazda sie narazie mało turla bo pogoda jest jaka jest, narazie podstawa to poliuretany na tył i coś trzeba zrobić by moment obr. wyprostować 
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Wczoraj z braku czasu po 10 min zabawy TIG-iem poddałem sie dzis po godzince coś zaczeło wychodzić
na początek nierdzewka potem poleci ALU
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Piękne i mocne auto – brawo!
TIG jest prosty do ogarnięcia (robię w nim zawodowo prawie 2 lata dopiero). Na tej rurce widac, że masz o wiele za mały prąd
Prosta rada – spróbuj z techniką cofania palnika – jedziesz równym tempem, ale miarowo cofasz i wracasz. To samo oczywiście można uzyskac pulsem.
TIG jest prosty do ogarnięcia (robię w nim zawodowo prawie 2 lata dopiero). Na tej rurce widac, że masz o wiele za mały prąd
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości