Optyczny (wnętrza) Wskaźnik akumulatora
Strona 1 z 1
zainspirowany pustym otworem na drobiazgi, który w moim przypadku nie jest wykorzystany do zupełnie niczego, okazało się, że można go "zaślepić" optycznym wskaźnikiem napięcia akumulatora. W związku z tym iż często się zdarzały przypadku "rozjechania" synchronizacji immo – PCM właśnie ze względu na słabe napięcie akumulatora, ów gadżet spełnia 3 wrażliwe funkcje dla mnie 1) zaślepia otwór fabryczny (nie niewiadomo na co ? ) 2) optycznie lepiej wygląda 3) "bezpieczno-informacyjną". Pasuje idealnie w M6 GY.
- Od: 9 sty 2014, 11:43
- Posty: 30
- Skąd: Polkowice - Legnica
- Auto: M6 2.0 SW benzin LF + Toyota T22 1.8 7AFE
Battery Status:
1. The battery meter has 10 LEDS that will light to show the battery condition. When fully charged, only the 10th LED will light shown a green LED.
2. As the battery discharges, successively lower LEDs will light; the 9th, 8th, 7th and so on lighting only 1 LED.
3. At approximately 30% battery life, the #3 LED will light and the color is Yellow as a caution indicator.
4. At approximately 20% battery life remaining, the #2 LED will light as a Flashing Yellow.
5. When the battery discharges to approximately ~10% remaining life, the #1 LED will start FLASHING RED with the #2 LED FLASHING Yellow alternately.
6. It is recommended to have the battery or batteries recharged when the #3 LED lights Yellow as a safety margin to prevent dead batteries.
1. The battery meter has 10 LEDS that will light to show the battery condition. When fully charged, only the 10th LED will light shown a green LED.
2. As the battery discharges, successively lower LEDs will light; the 9th, 8th, 7th and so on lighting only 1 LED.
3. At approximately 30% battery life, the #3 LED will light and the color is Yellow as a caution indicator.
4. At approximately 20% battery life remaining, the #2 LED will light as a Flashing Yellow.
5. When the battery discharges to approximately ~10% remaining life, the #1 LED will start FLASHING RED with the #2 LED FLASHING Yellow alternately.
6. It is recommended to have the battery or batteries recharged when the #3 LED lights Yellow as a safety margin to prevent dead batteries.
- Od: 9 sty 2014, 11:43
- Posty: 30
- Skąd: Polkowice - Legnica
- Auto: M6 2.0 SW benzin LF + Toyota T22 1.8 7AFE
Szumer ale napięcia i tak nie podaje, np. 14,4V optymalne ładowanie
Dobry patent z tym pomiarem aku. Zwłaszcza miejsce w jakim to zrobiłeś. W wolnym czasie też sobie zasunę mierniczek z tym że cyfrowy. O coś takiego: http://www.ebay.pl/itm/VOLTMETER-WATERPROOF-DIGITAL-0-56-LED-RED-BLUE-GREEN-DC-3V-30V-No-Power-Need-/251397867658?pt=UK_BOI_Electrical_Test_Measurement_Equipment_ET&var=&hash=item3a887b088a
Pzdr.
Pzdr.
- Od: 1 wrz 2014, 09:34
- Posty: 64 (0/2)
- Skąd: Centrum
- Auto: Mazda 6 GY 2003
2.0 141KM LF
Tutaj jestem
w Tolku zakladajac gniazdko w bagazniku zamontowalem rowniez miernik cyfrowy...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a): zamontowalem rowniez miernik cyfrowy...
Fajne to.
Jeszcze powiedz ,ze wyświetlacz jest zielony to w ogóle mi sie spodoba.
Choc nie ukrywam ,że gniazdek oryginalnych mam u siebie dosyć (4 sztuki) to sam woltomierz mi sie podoba.
Ostatnio mocno sie zastanawiam nad założeniem ale ciągle szukam miejsca.
Do bagaja zapodałbym taki jak Twój. A gdzie mozna kupic taki? Na popularnym Polskim portalu nie widzę.
Chyba kupie taki pod zapalniczkę- będzie z przodu--->
Wojtek, ten Twój moduł jest kozacki
Ja za to sprezentowałem sobie coś takiego:
Co prawda, nie do Madzi, ale zobaczymy jak się sprawdzi
Ja za to sprezentowałem sobie coś takiego:
Co prawda, nie do Madzi, ale zobaczymy jak się sprawdzi
Marcin napisał(a):Jeszcze powiedz ,ze wyświetlacz jest zielony to w ogóle mi sie spodoba.
Ja mam czerwony...
http://www.aliexpress.com/item/H-Qualit ... 96509.html
ale... do gniazdka zapalniczki może być i taki:
http://www.aliexpress.com/item/DC-12V-2 ... 38492.html
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Marcin napisał(a):.. bo mnie w pracy filtry nie wpuszczają
normalne chamstwo!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje