Ten drugi to L, czyli przewód od żarówki (kontrolki) ładowania, prąd przepływajacy przez żarowkę pomaga nieco we wzbudzeniu alternatora do pracy.
Za sprawdzenie dzieki raz jeszcze
www.mazdaspeed.pl
dzieki raz jeszczei oczywiscie
niepasteryzowane
Ten drugi to L, czyli przewód od żarówki (kontrolki) ładowania, prąd przepływajacy przez żarowkę pomaga nieco we wzbudzeniu alternatora do pracy.
muunek napisał(a):u nas jest dioda, więc prąd jest stały/stabilny (strzelę,że jakieś 0,03A)
Sputnik1 napisał(a):prąd przepływajacy przez żarowkę pomaga nieco we wzbudzeniu alternatora do pracy.
muunek napisał(a):dodatkowo kierunek przepływu określa dioda prostownicza wlutowana w ścieżki obwodu licznika(na tym plastikowo-foliowym "ścieżkowym" elemencie w pod zegarami)
Napięcie "rozpływa się" jednocześnie do kilku innych ścieżek/diodek i dlatego mamy przy braku ładowania choinkę na kokpicie.
dzialal3 mies i 2 dni a gw.na trzy mies
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6