Mazda 626 GF 01r. – wymiana gałki lewarka zmiany biegów

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez *White* » 17 gru 2012, 16:59

Witam,
Z uwagi iż przymierzam się do wymiany owej gałki chciałbym zapytać czy może ktoś z Was wie od jakiego innego modelu auta pasuje taka gałka? Może ktoś już rozeznawał się w temacie? bo przeglądając allegro zauważyłem iż dostanie takiego elementu w dobrym stanie graniczy z cudem.
Soul of Motion ...791 791 600...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2006, 20:17
Posty: 181 (0/2)
Skąd: Gdansk
Auto: M6 GG 07r. 2.0 MZR MT
Była:
M6 GG 04r. 2.0 Pb/LPG AT
626 GF 99r. 2.0 DiTD
Premacy 01r. 2.0 Pb MT
626 GF 01r. 2.0 Pb/LPG MT
MX-3 95r. 1.6 Pb/LPG MT
626 GE 95r. 2.0 Pb MT
i inne nacje...

Postprzez Marko91 » 17 gru 2012, 18:19

Ja szukam juz od dłuższego czasu i nic.. co zobacze na zdjęciu auta to nie ma albo stytrana.. jeden pan ciągle poleca bardzo dobry sposob tzn "obedrzeć z tej skóry" ale ja chce mieć ori. Ew. taka szara w skorze od M6 z taka metalową nakładka. Chyba najbardziej pasuje..
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2010, 16:58
Posty: 202 (0/3)
Skąd: Łódź
Auto: Była Mazda 626 GE Comprex
Jest 626 GF 2.0 FS 01'r

Postprzez *White* » 17 gru 2012, 18:25

Od M6 tez jest cienizna(dużo w złym stanie) z szarą większość czarne a jak dobry stan to nawet 200 krzyczą pytanie czy podejdzie na gwint i długość?
Soul of Motion ...791 791 600...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2006, 20:17
Posty: 181 (0/2)
Skąd: Gdansk
Auto: M6 GG 07r. 2.0 MZR MT
Była:
M6 GG 04r. 2.0 Pb/LPG AT
626 GF 99r. 2.0 DiTD
Premacy 01r. 2.0 Pb MT
626 GF 01r. 2.0 Pb/LPG MT
MX-3 95r. 1.6 Pb/LPG MT
626 GE 95r. 2.0 Pb MT
i inne nacje...

Postprzez rumunn95 » 18 gru 2012, 20:49

obszycie galki u tapicera kosztuje 50pln wybor nalezy do was, ja obszylem gale i kierke skora z czerwona nitka wyglada fajnie
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez *White* » 18 gru 2012, 20:53

Tak, po większych przemyśleniach też dochodzę do takiego wniosku jednak bo znalezienie oryginału graniczy niestety z cudem, nie wspominając o cenie. Za cenę używki prawdopodobnie można mieć nową skórę na worze i gale :D Jutro będę w Rumi u tapicera to napisze co i jak a później zamieszczę foty z wymianki.
Soul of Motion ...791 791 600...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2006, 20:17
Posty: 181 (0/2)
Skąd: Gdansk
Auto: M6 GG 07r. 2.0 MZR MT
Była:
M6 GG 04r. 2.0 Pb/LPG AT
626 GF 99r. 2.0 DiTD
Premacy 01r. 2.0 Pb MT
626 GF 01r. 2.0 Pb/LPG MT
MX-3 95r. 1.6 Pb/LPG MT
626 GE 95r. 2.0 Pb MT
i inne nacje...

Postprzez grzech_z » 19 gru 2012, 10:27

rumunn95 napisał(a):obszycie galki u tapicera kosztuje 50pln wybor nalezy do was, ja obszylem gale i kierke skora z czerwona nitka wyglada fajnie


Troszkę drogo jakoś. Obszycie siedzenia do motocykla z własnym wzorem tj. 200pln a taka gałka jest sporo mniejsza. A nie pasują do madzi jakieś uniwersalne? Kiedyś do nissana kupowałem w norauto uniwersalną i działała.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez rumunn95 » 19 gru 2012, 11:26

za kierke i gale 150pln to nie drogo
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez grzech_z » 19 gru 2012, 11:38

rumunn95 napisał(a):za kierke i gale 150pln to nie drogo


Ale przyznać maździe muszę, że materiały w środku są lepsze niż w nissanie. Tam gała mi się rozpadła po 240kkm. Tu 260kkm na liczniku – drugi silnik a gała i kiera całkiem wporzo:)
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez rumunn95 » 19 gru 2012, 18:18

to tez zalezy jak się jeździ jak ktos marmoli ręka non stop na galce to i szybciej wymieknie,a jak sie trzyma dwoma rekami kierce to jest inaczej
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez grzech_z » 20 gru 2012, 09:29

rumunn95 napisał(a):to tez zalezy jak się jeździ jak ktos marmoli ręka non stop na galce to i szybciej wymieknie,a jak sie trzyma dwoma rekami kierce to jest inaczej


Akurat gały w almerach to trochę jak pierścienie olejowe albo falujące obroty w mazdach:)
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez rumunn95 » 20 gru 2012, 09:33

<lol> <lol>
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Kaluza23 » 12 mar 2014, 14:52

Witam, temat troszkę ucichł ale chciałbym do niego powrócić. Czy ktoś z forumowiczów jest mi w stanie powiedzieć jak zdjąć gałkę lewarka zmiany biegów w 626 GF 2001r.? Sądziłem, że wystarczy ją odkręcić w lewo ale stawia znaczacy opór a nie chciałbym nic pourywać...? Dzieki za wszelkie instrukcje.
Początkujący
 
Od: 6 lis 2011, 17:51
Posty: 17
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 2.0 (136KM) 2001r.

Postprzez *White* » 12 mar 2014, 15:45

U mnie też był opór ale poszło i raczej nie da się inaczej bo w gałce jest gwint. Nie sądzę by coś mogło się urwać.
Soul of Motion ...791 791 600...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2006, 20:17
Posty: 181 (0/2)
Skąd: Gdansk
Auto: M6 GG 07r. 2.0 MZR MT
Była:
M6 GG 04r. 2.0 Pb/LPG AT
626 GF 99r. 2.0 DiTD
Premacy 01r. 2.0 Pb MT
626 GF 01r. 2.0 Pb/LPG MT
MX-3 95r. 1.6 Pb/LPG MT
626 GE 95r. 2.0 Pb MT
i inne nacje...

Postprzez grzech_z » 12 mar 2014, 15:56

Kaluza23 napisał(a):Witam, temat troszkę ucichł ale chciałbym do niego powrócić. Czy ktoś z forumowiczów jest mi w stanie powiedzieć jak zdjąć gałkę lewarka zmiany biegów w 626 GF 2001r.? Sądziłem, że wystarczy ją odkręcić w lewo ale stawia znaczacy opór a nie chciałbym nic pourywać...? Dzieki za wszelkie instrukcje.


Myślę, że jest jak w innych autach. Szmatka-żabka za druta i kręcisz gałą :)
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez Kaluza23 » 17 wrz 2014, 21:54

Witam ponownie, po długim czasie chciałbym wrócić do tematu. Potwierdzam, że gałkę zwyczajnie trzeba odkręcić bo to mi się udało. Jak już nie którzy zauważyli kupno nowej gałki w dobrym stanie graniczy z cudem. Nawet na allegro nie znalazłem przez dłuższy czas nic godnego uwagi. Znalazłem jakieś dedykowane gałki, ale z podświetleniem. I teraz moje pytanie jest jak zdjąć mieszek? Ktoś miał doczynienia z takimi zamiennikami? Ktoś to montował? Tak to sie sprawdza w praktyce? Jak mądrze przeprowadzić kabel zasilający do gałki? Pomoże ktoś?
Początkujący
 
Od: 6 lis 2011, 17:51
Posty: 17
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 2.0 (136KM) 2001r.

Postprzez *White* » 17 wrz 2014, 22:31

Do zdjęcia mieszka musisz zdemontowac środkowy tunel. Kabel wedle uznania, najlepiej z zapasem podpięty pod pozycje albo zapalniczkę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2006, 20:17
Posty: 181 (0/2)
Skąd: Gdansk
Auto: M6 GG 07r. 2.0 MZR MT
Była:
M6 GG 04r. 2.0 Pb/LPG AT
626 GF 99r. 2.0 DiTD
Premacy 01r. 2.0 Pb MT
626 GF 01r. 2.0 Pb/LPG MT
MX-3 95r. 1.6 Pb/LPG MT
626 GE 95r. 2.0 Pb MT
i inne nacje...

Postprzez madzia2006 » 28 lip 2015, 20:47

Witam Panowie,

Podepnę się pod temat i zapytam – czy taka gałką będzie pasować do Mazdy 626 1999r. ??

http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-mazda-3-03-06-i5569544445.html
Początkujący
 
Od: 26 wrz 2013, 23:45
Posty: 12
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6, 2006 rok, 2.3 Pb, 166KM

Postprzez *White* » 28 lip 2015, 20:59

Jak pasuje na gwint to będzie ok ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2006, 20:17
Posty: 181 (0/2)
Skąd: Gdansk
Auto: M6 GG 07r. 2.0 MZR MT
Była:
M6 GG 04r. 2.0 Pb/LPG AT
626 GF 99r. 2.0 DiTD
Premacy 01r. 2.0 Pb MT
626 GF 01r. 2.0 Pb/LPG MT
MX-3 95r. 1.6 Pb/LPG MT
626 GE 95r. 2.0 Pb MT
i inne nacje...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6