modyfikacja tb
1, 2
więcej wkrótce
Awięc modyfikacja polega na zmianie rolki prowadzącej , ślimaka , sprężyny i tps sensora na bardziej wydajne tzn szybsza reakcja – coś jak sprint booster ale to nie to , tps sensor niestety zatopiony jest w plastikowej obudowie
modyfikacja dotyczy silników 2.0 2.3 3.0 3.7 i możliwa jest do wykonania prawie we własnym zakresie
ja tu opiszę silnik 3.0 , który posiadam
więc bawiłem się przepustnicą od 3.7 niestety zakres ślimaka na wałku jest zbyt ograniczony
szukałem dość długo podobnej tb i znalazłem , zmieniłem wałek ze ślimakiem i o dziwo auto zaczęło szybciej wkręcać się na obroty , no więc pomyślałem skoro już to zrobiłem a miałem 3 tb to zabrałem się za zmianę sprężyny odśrodkowej którą nie łatwo było znależć
reszta cooming soon
Dopisano 13 wrz 2014, 14:04:
zaczynamy dalszą zabawę tnąc nadwyżkę rolki prowadzącej
zmieniamy sprężynę odśrodkową na mającą miej zwojów
i składamy
gotowy produkt – klient nie chciał portingu
Ostatnio edytowano 9 paź 2014, 20:42 przez leonidsas, łącznie edytowano 1 raz
-
leonidsas
leonidsas napisał(a):Awięc modyfikacja polega na zmianie rolki prowadzącej , ślimaka , sprężyny i tps sensora na bardziej wydajne tzn szybsza reakcja
Możesz napisać skąd wziąć części na zmianę? Pasują od czegoś innego?
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Jaguar ford chevrolet
[i:333v91cb][color=#105289:333v91cb]Dopisano 13 wrz 2014, 17:33:[/color:333v91cb][/i:333v91cb]
oki co chcesz wiedzieć dawaj , spręzyna z chevroleta odbojnik springa z chevroleta pasi idealni rolka z jaguara v8 tps nie powiem bo to najważniejsze
oki tps jest z mustanga 3.0 v6 ale trzeba modyfikować jak zobaczysz styki pidów to zrozumiesz
[i:333v91cb][color=#105289:333v91cb]Dopisano 13 wrz 2014, 17:33:[/color:333v91cb][/i:333v91cb]
oki co chcesz wiedzieć dawaj , spręzyna z chevroleta odbojnik springa z chevroleta pasi idealni rolka z jaguara v8 tps nie powiem bo to najważniejsze
oki tps jest z mustanga 3.0 v6 ale trzeba modyfikować jak zobaczysz styki pidów to zrozumiesz
Ostatnio edytowano 9 paź 2014, 20:43 przez leonidsas, łącznie edytowano 1 raz
-
leonidsas
Z Jaguara pasują wszystkie cześć plug&play czy z tych 3 samochodów trzeba składać części na jedną TB?
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Tak myślałem że trzeba zakupić 3 sztuki i składać jedną z tego ale jak mówisz że się opłaca to czemu nie. Najlepiej by było jeszcze zakupić przepustnice od 3,7
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
3.7 jest bazą czyli tzw big block w innym rozumieniu bebechy pasują od forda spring od chevroleta a tps od mustanga to tyle...
robiłem to już 3-ci raz ale za każdym razem jest coś nie tak , albo rolka albo łożysko albo silniczek...
i wykrakałem padł idle sensor czyli gó...o które wkurzyć może każdego ale nie rozumiem hamburgerów że z tego powodu zmieniają tb
robiłem to już 3-ci raz ale za każdym razem jest coś nie tak , albo rolka albo łożysko albo silniczek...
i wykrakałem padł idle sensor czyli gó...o które wkurzyć może każdego ale nie rozumiem hamburgerów że z tego powodu zmieniają tb
Ostatnio edytowano 9 paź 2014, 20:43 przez leonidsas, łącznie edytowano 1 raz
-
leonidsas
Większość rzeczy zrobisz sam ale tps raczej już nie jak zdejmiesz pokrywę to zobaczysz widok tps-a bez możliwości demontażu ja akurat znam sposób jak go zdemontować ale to tyle w temacie
jeżeli chodzi o oem tb też mamy szerokie pole manewru rozwiercając ję i zmieniając motylek +
jeżeli chodzi o oem tb też mamy szerokie pole manewru rozwiercając ję i zmieniając motylek +
-
leonidsas
Mówisz o tb od 3.0 czy 2,3 ,
,uchyl rąbka tajemnicy z tym rozwierceniem i motylkiem na +
Dopisano środa, 17 września 2014, 22:41:
Czyściej przepustnice dwa razy i nigdy nie zwróciłem uwagi na to ze ten
motylek nie otwiera sie jak piszesz do + czyli pełnego otwarcia ,co to daje
Modyfikujac Tb 2.3 ,baza tez ma być tb od 3.7<co?>

Dopisano środa, 17 września 2014, 22:41:
Czyściej przepustnice dwa razy i nigdy nie zwróciłem uwagi na to ze ten


Modyfikujac Tb 2.3 ,baza tez ma być tb od 3.7<co?>
masz metalową czy plastikową przepustnicę
tu masz rozwierconą tb , i ja tam nitów rzadnych nie miałem w oem tb 2.3 A-spec masz metalową obudowę i magnezytowy motylek dokręcony śrubkami do rolki prowadzącej
Dopisano 20 wrz 2014, 19:12:
a tak robiłem dla klienta do jaguara z v 6
tu masz rozwierconą tb , i ja tam nitów rzadnych nie miałem w oem tb 2.3 A-spec masz metalową obudowę i magnezytowy motylek dokręcony śrubkami do rolki prowadzącej
Dopisano 20 wrz 2014, 19:12:
a tak robiłem dla klienta do jaguara z v 6
Ostatnio edytowano 9 paź 2014, 20:44 przez leonidsas, łącznie edytowano 1 raz
-
leonidsas
AAA bo ty nie masz na zatrzaski tylko na nity , zamiast nitóów daj śrubunki , jedna rzecz to musisz dobrze spasować taśmę od tps do sensora
-
leonidsas
Masz może fotkę jak wygląda mocowanie pokrywy tps od drugiej strony , bo ja pierwszy raz widzę a-spec poliftową tb by mocowanie tps-a było na nity
-
leonidsas
To jest piecyk Wianius i tb wyglada identyko ,a on brał M z salonu ,ja nie
i ma nieszczęsne nity
Fotę cykne
, u mnie ten motylek otwiera sie troszkę ponad + ale deczko , aż takie to ma znaczenie.
Przepustnica 2.0 GH wyglada identyko jak moja
Można by spróbować rozwiercać nity po koleji pierwszy ,nagwintowac wkręcić śrubkę ,drugi nit etc,nie ruszając pozaostalych
Fotę cykne
Przepustnica 2.0 GH wyglada identyko jak moja
Można by spróbować rozwiercać nity po koleji pierwszy ,nagwintowac wkręcić śrubkę ,drugi nit etc,nie ruszając pozaostalych
Ja bym uciął końcowe mocowanie nita dremelem i założył srubunki to moje zdanie ale serio pierwszy raz widzę w a-specach takie mocowanie tps-a , szkoda że nie napisałem byś zmierzył wejscie powinno mieć 65 mm
-
leonidsas
Będę miał na wekend tb od mps zobaczę jak wygląda to na n/a bo mam drugi projekt na silniku który ty masz
tak poza tym to powiedziałbym że ktoś zostawił furtkę dla tunerów ale więcej nie napiszę bo to forum to nie moja bajka
tak poza tym to powiedziałbym że ktoś zostawił furtkę dla tunerów ale więcej nie napiszę bo to forum to nie moja bajka
-
leonidsas
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6