Duże Spalanie oleju GF 1.8

Postprzez AdaskoEoe » 13 wrz 2014, 11:15

Witam chciałem pokazać wam kilka zdjęć po rozłożeniu mojego silnika w mazda 626.
Auto chodziło od 10 lat na instalacji LPG.
CAM00566.jpg

CAM00564.jpg

CAM00563.jpg

CAM00565.jpg


Silnik Został wymontowany i czeka już następny na Montaż :)
Ostatnio edytowano 4 paź 2014, 10:20 przez AdaskoEoe, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sie 2014, 11:16
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda626 1997r GF 1.8 77kw

Postprzez jacobs » 13 wrz 2014, 11:34

AdaskoEoe napisał(a):Witam chciałem pokazać wam kilka zdjęć po rozłożeniu mojego silnika w mazda 626.
Auto chodziło od 10 lat na instalacji LPG.
CAM00566.jpg

CAM00564.jpg

CAM00563.jpg

CAM00565.jpg


Silnik Został wymontowany i czeka już następny na Montaż :)

Dużo oleju palił?
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez AdaskoEoe » 13 wrz 2014, 12:02

CAM00549.jpg

CAM00548.jpg

CAM00552.jpg

Bardzo dużo Oleju okolo1 litr na 150km. Kopciła na Biało jak lokomotywa.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sie 2014, 11:16
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda626 1997r GF 1.8 77kw

Postprzez rav 75 » 13 wrz 2014, 12:51

Zlikwiduj kolego te zdjęcia bo Antek M. nie da ci spokoju :) :) :)
Chyba wiadomo skąd ten nagar na tłokach.
rav 75
 

Postprzez jacobs » 13 wrz 2014, 13:01

No to wiadomo czemu tłoki tak wyglądają, LPG raczej tu nic nie zmieniło :)
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez AdaskoEoe » 13 wrz 2014, 13:23

Teraz do auta kupiłem silnik 2.0 był 1.8 . Tylko chyba się za bardzo pospieszyłem bo mój 1.8 był na trochę innych czujnikach. Położenia Wału i wałków rozrządu. Teraz szukam wiązki przewodów z komputerem i kluczykiem.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sie 2014, 11:16
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda626 1997r GF 1.8 77kw

Postprzez jacobs » 13 wrz 2014, 13:42

AdaskoEoe napisał(a):Teraz do auta kupiłem silnik 2.0 był 1.8 . Tylko chyba się za bardzo pospieszyłem bo mój 1.8 był na trochę innych czujnikach. Położenia Wału i wałków rozrządu. Teraz szukam wiązki przewodów z komputerem i kluczykiem.

Może kupiłeś silnik poliftowy? Tam już było OBD2.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez AdaskoEoe » 13 wrz 2014, 14:35

Silnik jest z 97 r jest on jeszcze na aparacie zapłonowym i tam w nim jest też czujnik położenia wałka rozrządu i czujnik stuku. Ja miałem silnik na module

Dopisano 13 wrz 2014, 14:43:

Silnik wygląda w ten sposób problem jest teraz z poszukiwaniem wiązki, bo komputery można trafić bez problemu ale bez wiązek i kluczyków .
CAM00555.jpg

CAM00556.jpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sie 2014, 11:16
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda626 1997r GF 1.8 77kw

Postprzez rav 75 » 13 wrz 2014, 18:26

Bo to (prawdopodobnie) silnik FS ale od GE. Silniki FP/FS pojawiły się w 1992 roku,w momencie debiutu m.626 GE.
rav 75
 

Postprzez Bartek1986 » 13 wrz 2014, 22:18

Wujek dobra rada. Kup pasujący silnik..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez AdaskoEoe » 14 wrz 2014, 09:08

Jeśli to silnik od GE to czy wiązkę też mogę szukać z GE czy jakoś inaczej są rozmieszczone kable w komorze silnika.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sie 2014, 11:16
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda626 1997r GF 1.8 77kw

Postprzez rav 75 » 14 wrz 2014, 10:00

Bartek1986 napisał(a):Wujek dobra rada. Kup pasujący silnik..

I to chyba najrozsądniejsze rozwiązanie. Chyba że masz czas i pieniądze,pobawić się zawsze można,tylko zamiast fs wrzuć kl :) ;ale by latało...
rav 75
 

Postprzez grzech_z » 15 wrz 2014, 08:07

rav 75 napisał(a):
Bartek1986 napisał(a):Wujek dobra rada. Kup pasujący silnik..

I to chyba najrozsądniejsze rozwiązanie. Chyba że masz czas i pieniądze,pobawić się zawsze można,tylko zamiast fs wrzuć kl :) ;ale by latało...


Ewentualnie – skoro już kupiłeś niepasujący silnik to przełóż tłoki zawory itp, daj nowe pierścienie (od kii), uszczelniacze i tyle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez widmo82 » 15 wrz 2014, 14:07

patrzac na zdjecia ze spalania to wyglada jakbys jezdzil na oleju a nie na gazie :)
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez AdaskoEoe » 17 wrz 2014, 16:45

Silnik jednak zostaje ten co kupiłem, Cały osprzęt będzie przeniesiony z mojego do nowego.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sie 2014, 11:16
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda626 1997r GF 1.8 77kw

Postprzez AdaskoEoe » 21 wrz 2014, 11:19

Witam wczoraj zamontowałem silnik, jestem bardzo ciekaw co mi z tego wszystkiego wyjdzie bo silnik kupiłem używany nie sprawdzałem kupiłem w ciemno Pan dał 30dni gwarancji rozruchowej .
Stary silnik został sprzedany na złomie zostały mi tylko z niego osprzęt który przełożyłem do nowo kupionego. Jestem ciekaw jak to będzie bo moja jednostka to była 1.8 FP teraz jest 2.0 FS na osprzęcie starego silnika .
CAM00571.jpg

Skrzynia pasowała bez problemu, gorzej było z czujnikami .
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sie 2014, 11:16
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda626 1997r GF 1.8 77kw

Postprzez alk80 » 23 wrz 2014, 16:13

i jak się temat rozwija ?? jestem bardzo ciekawy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez grzech_z » 24 wrz 2014, 08:03

AdaskoEoe napisał(a):bo silnik kupiłem używany nie sprawdzałem kupiłem w ciemno Pan dał 30dni gwarancji rozruchowej .


Z tą gwarancją rozruchową to bywa różnie. Znajomy kupił głowicę do cornado, a jak się okazało, że nie pasuje to gość się wypiął i nie oddał kasy. Tłumaczył, że na pewno została wymieniona i odesłano mu tą wymontowaną. I co takiemu zrobisz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez AdaskoEoe » 25 wrz 2014, 20:38

Silnik jest juz wstawiony odpala wszystko pieknie ladnie tylko ginie woda z chlodnicy i leci para z tlumika masakra poprostu :( .Dzis go rekalamowalem facet przyjechal i przepraszal bardzo chce sie zmobilizowac i wymienic uszczelke pod glowica i dac ja do sprawdzenia i splanowania.

Dopisano 25 wrz 2014, 20:46:

Mam pytanie co to bedzie za objaw jesli mialem zatkany waz do zbiorniczka i robilo sie cisnienie na wężach. wczoraj zrbilem czyscczenie wezy i teraz sa miekie.
W aucie temperatura mi skacze ponad polowe i silnik sie robi strasznie goracy z rury dymi na bialo para
z górnej rury znika woda.
prosze o podpowiedz z gory dzieki pozdrawiam.

Ps. Zastanawiam sie czy wymieniac ta uszczelke czy zaczac od przebadania czegos innego?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sie 2014, 11:16
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda626 1997r GF 1.8 77kw

Postprzez grzech_z » 26 wrz 2014, 09:00

AdaskoEoe napisał(a):Silnik jest juz wstawiony odpala wszystko pieknie ladnie tylko ginie woda z chlodnicy i leci para z tlumika masakra poprostu :( .Dzis go rekalamowalem facet przyjechal i przepraszal bardzo chce sie zmobilizowac i wymienic uszczelke pod glowica i dac ja do sprawdzenia i splanowania.

Dopisano 25 wrz 2014, 20:46:

Mam pytanie co to bedzie za objaw jesli mialem zatkany waz do zbiorniczka i robilo sie cisnienie na wężach. wczoraj zrbilem czyscczenie wezy i teraz sa miekie.
W aucie temperatura mi skacze ponad polowe i silnik sie robi strasznie goracy z rury dymi na bialo para
z górnej rury znika woda.
prosze o podpowiedz z gory dzieki pozdrawiam.

Ps. Zastanawiam sie czy wymieniac ta uszczelke czy zaczac od przebadania czegos innego?


Typowy objaw walniętej uszczelki, ewentualnie pękniętego bloku. Skoro jednak nie masz problemu z reklamacją to nie kombinuj. Tylko radził bym się dogadać z gościem i wziąć kasę za remont bo nie wiadomo czy nie przyoszczędzi – co byś miesiąc przejeździł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6