Śruby, śrubki, śrubeczki.
Strona 1 z 1
Ktoś ma jakiś pomysł jakie kupić śrubki trzymające osłonę pod silnikiem lub jakie mają one parametry aby dobrać jakiegoś wkręta z podkładką aby to się trzymało ?
Można z tego zrobić temat zbiorczy odnośnie różnych śrubek do M6.
Można z tego zrobić temat zbiorczy odnośnie różnych śrubek do M6.
Bardzo możliwe bo te śruby są już tak zardzewiałe, że ledwo zipią i 3 mam ukręcone i muszę rozwiercić i nagwintować na nowo otwory.
Mam prawie identyczne, jak te 3 śrubki z podkładką na samym dole zdjęcia:

Mam prawie identyczne, jak te 3 śrubki z podkładką na samym dole zdjęcia:

Tniemy blachę na pasek odpowiadający szerokości tej blaszki oryginalnej, skladamy na pół aby jej długosc była taka jak oryginału. Wiercimy wiertelkiem otworek i wkręcamy w niego blachowkręt. Mogę Ci takich sprzedać z 10kg
Brat prowadzi firme dekarską
Koszt śladowy w granicach 10gr/szt a spełnia swoją role czego przykładem są wykonane zamienniki w mojej M 
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Wole uzupełnić podobnymi do fabrycznych tam gdzie jeszcze mam puste otwory po starych a zerwane nagwintować.
O jakich blaszkach mówisz jak w M6 nie ma blaszek tylko otwory z gwintem na śruby ?
O jakich blaszkach mówisz jak w M6 nie ma blaszek tylko otwory z gwintem na śruby ?
przejżyj sobie załącozne pliki.
bumper.pdf od kroku 5 (str.4)
rpt.pdf również str.4
mam nadzieję, że chociaż trochę wam to pomoże
bumper.pdf od kroku 5 (str.4)
rpt.pdf również str.4
mam nadzieję, że chociaż trochę wam to pomoże
- Załączniki
-
Rpt.pdf
- (599.86 KiB) Pobrane 22 razy
-
bumber.pdf
- (1.12 MiB) Pobrane 20 razy
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
CLAU napisał(a):O jakich blaszkach mówisz jak w M6 nie ma blaszek tylko otwory z gwintem na śruby ?
Mówię o wykonaniu zamienników do tego co wkleiłeś zdjęcie. W mojej M3 są baaardzo podobne.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
U mnie są standartowe M6 z łebkiem na klucz 10. Jednej brakowało pusty otwór z gwintem skorodował co przy próbie wkręcenia śruby poskutkowało zerwaniem gwintu. Przy następnej wizycie pod autem rozwiercam ten otwór i wstawiam tam nitonakrętke, coś takiego http://www.gesipa.com.pl/nakretki1.html. Rozwiazanie sprawdzone, IMO dużo lepsze niż gwintowanie na nowo. Dlaczego ? Ponieważ gwintu jest więcej i ocynkowany nit tak szybko nie skoroduje 
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 1 wrz 2014, 09:34
- Posty: 64 (0/2)
- Skąd: Centrum
- Auto: Mazda 6 GY 2003
2.0 141KM LF
Tutaj jestem
Ja dawno temu wywaliłem blaszki rozporowe i te śrubunki bo to tandeta wstawiłem kołki rozporowe ronixa
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7vtJyBRvOw
podobne do tych
dokładnie takie
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... J2y8TWU8lg
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7vtJyBRvOw
podobne do tych
dokładnie takie
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... J2y8TWU8lg
-
leonidsas
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6