Mazda6 GG RF '02 150 PS Grace Green Mica :) 18" The End :(

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez rafałmazda » 9 wrz 2014, 20:07

ale pobawić się możesz, jakbyś chciał mieć więcej czerni :D bula6595 się w to bawił i ma czarne :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez matthies » 9 wrz 2014, 20:09

nie jestem aż tak zdesperowany ;) poza tym takie manualne prace często mi nie wychodzą ze wzg. na brak cierpliwości i psuję co tylko się da, dlatego odpuszczam.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez rafałmazda » 9 wrz 2014, 20:12

zawsze pozostaje folia :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez mln » 9 wrz 2014, 20:27

matthies napisał(a):(...) te sprężyny mają większą sztywność więc mniej się uginają, także doładowanie pasażerami nie robi aż takiej różnicy w wysokości, jak w przypadku serii.


W teorii tak, ale w praktyce nie do końca tak jest. Jeżdżąc na tych sprężynach (Eibach -30 mm ) obcierałem, zwłaszcza z załadunkiem. Gdyby nie to, to bym nie podnosił, bo wygląda smerfastycznie :| Po podniesieniu na wysokość serii tarcie brzuchem nie zdarzyło się ani razu... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2012, 11:06
Posty: 591 (7/5)
Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback

Postprzez rafałmazda » 9 wrz 2014, 20:30

bo w Twojej sytuacji zdarza się pakować pół domu do Mazdy :P a ja jeszcze ojcem nie jestem <lol>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez matthies » 9 wrz 2014, 20:41

ale mi nie chodzi o tarcie brzuchem, bo mi tez się sporadycznie zdarzy. Chodzi o moc ugięcia sprężyn Eibacha i seryjnych. Procentowo Eibach mniej się ugina niż seria.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez mln » 9 wrz 2014, 21:01

rafalmazda6 napisał(a):bo w Twojej sytuacji zdarza się pakować pół domu do Mazdy :P a ja jeszcze ojcem nie jestem <lol>

Fakt :|


hahaha


matthies napisał(a):ale mi nie chodzi o tarcie brzuchem, bo mi tez się sporadycznie zdarzy. Chodzi o moc ugięcia sprężyn Eibacha i seryjnych. Procentowo Eibach mniej się ugina niż seria.


A, to 100% racji :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2012, 11:06
Posty: 591 (7/5)
Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback

Postprzez bieski » 9 wrz 2014, 22:07

rafalmazda6 napisał(a):ich cena <oczy>

Z tego co pamiętam wiela nie chciałem :P
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez rafałmazda » 9 wrz 2014, 22:12

to może drugie takie masz? hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez bieski » 9 wrz 2014, 22:21

Ja bym się czaił na komplet z mps'a. Będziesz miał całe czarne, takie jak na fotce.
Coś koło 1000 zł potrzebujesz :P
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez rafałmazda » 9 wrz 2014, 22:24

coś się kiedyś pomyśli :D a może po drodze jakaś okazja się trafi... :>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Socyopatic » 10 wrz 2014, 12:36

sq2jul napisał(a):
rafalmazda6 napisał(a):Udało się


<rotfl> Chyba przypudrować syfa.


niestety, taka prawda.. przerabiałem to w Preludzie :P Niemniej dwa, trzy lata może to przetrwać ;) a żeby było idealnie to trzeba by nowe "używane" elementy bez sladow rdzy wstawić i ocynkować a to takie koszty, że musiałbyś zostawić sobie to auto na co najmniej 10 lat żeby miało to sens. Tak wiec ciesz się z tego co zrobiłeś bo ładnie się prezentuje <spoko> Felgi gora 17 by dawał jak coś. 18 to tylko do konkretniejszego motoru, bo prawidłowy rozmiar do tej budy to taki jak mam ja u siebie, czyli 225/45 r18 (taki miał fabrycznie mps) a to już sa straszne walce jak nie masz 200 kucy pod maską.
Co do tematu uginania sprężyn i tarcia to wazny jest tez stan seryjnych amorow na które te krótsze sprężyny sa zakładane. Niemniej ja uważam, że jak obniżać to profi, czyli całym zestawem gdzie amor jest w 100% przystosowany specjalnie pod krótsza sprezyne ale wiadomo, że większość woli budżetowo wrzucić same sprężyny, co jest niestety półśrodkiem jeśli chodzi o prowadzenie się potem auta.

p.s daj znaka na pw jak będzie następny spot na narodowym, bo chętnie bym wpadł a nie mam czasu sledzic dokładnie forum i widze że kolejny mi przed chwila przepadł :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez rafałmazda » 10 wrz 2014, 13:08

zobaczymy jak będzie z tą rdzą i później znów podziałamy jeśli będzie się źle działo i ruda zacznie tańczyć jak szalona <lol> 18" nie chcę z dwóch powodów:
1. zrobi się taczka
2. przyspieszenie 0-100 zajmie mi 2x tyle, co obecnie <lol>
Ze sprężyn ciągle jestem zadowolony – prowadzi się świetnie i wygląda dużo lepiej :D tu też jak coś zacznie się dziać z amortyzatorami, podziałamy :)
Z tymi spotami w stolicy teraz może być ciężko :( wakacje się kończą i robota się zaczyna <oczy> w tym miesiącu wypad do Kąkolewa i pewnie nic więcej. Ale gdyby coś, dam znać :D bo do Kąkolewa byście się wszyscy wybrali i byłoby <spoko> no i oczywiście do Płocka zapraszam na spoty :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Socyopatic » 10 wrz 2014, 13:13

no niestety jedna 4 latka i szczególnie druga niespełna 8 miesieczna córcia skutecznie elminują mnie poki co z jezdzenia na zloty :P ale spoty na terenie Wawy sa jeszcze dla mnie do ogarniecia, wiec jak coś będę czekał na info, choćby po zimie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez rafałmazda » 10 wrz 2014, 13:15

eee, nieprawda :P rodzinkę do samochodu i na zlot <lol> a jakiś niedzielny wypad na spot do Płocka ze zwiedzaniem zoo przy okazji to już w ogóle atrakcja :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Socyopatic » 10 wrz 2014, 13:20

na wiosne może się skusze na Płock :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez rafałmazda » 10 wrz 2014, 13:23

zapraszam i czekam na info :D fajnie byłoby w końcu zobaczyć na żywo ten Twój srebrny pocisk <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Socyopatic » 10 wrz 2014, 13:28

rafalmazda6 napisał(a): fajnie byłoby w końcu zobaczyć na żywo ten Twój srebrny pocisk <oczko>


katalogowo to złoty ;) na zywo zaleznie jak swiatło pada :) no i z pocisku to on ma w sobie tylko masywność <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez rafałmazda » 10 wrz 2014, 13:31

jak złoty to tym bardziej szlachetny :D nie narzekaj, bo ja w dowodzie mam 1510 kg, a mocy mniej :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Socyopatic » 10 wrz 2014, 14:08

ja w dowodzie mam 1490 kg, wiec te dane to chyba można sobie w buty włożyć ;) a narzekac nie narzekam, bo przyjemnie to jeździ ale żeby było pociskiem to albo trzeba by odchudzić o 300 kilo albo przy tej budzie zwiekszyc moc do około 400 kuni/400 niutkow :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy