Mazda6 GG RF '02 150 PS Grace Green Mica :) 18" The End :(
ale pobawić się możesz, jakbyś chciał mieć więcej czerni
bula6595 się w to bawił i ma czarne 
zawsze pozostaje folia 
matthies napisał(a):(...) te sprężyny mają większą sztywność więc mniej się uginają, także doładowanie pasażerami nie robi aż takiej różnicy w wysokości, jak w przypadku serii.
W teorii tak, ale w praktyce nie do końca tak jest. Jeżdżąc na tych sprężynach (Eibach -30 mm ) obcierałem, zwłaszcza z załadunkiem. Gdyby nie to, to bym nie podnosił, bo wygląda smerfastycznie
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
bo w Twojej sytuacji zdarza się pakować pół domu do Mazdy
a ja jeszcze ojcem nie jestem 

rafalmazda6 napisał(a):bo w Twojej sytuacji zdarza się pakować pół domu do Mazdya ja jeszcze ojcem nie jestem
Fakt

matthies napisał(a):ale mi nie chodzi o tarcie brzuchem, bo mi tez się sporadycznie zdarzy. Chodzi o moc ugięcia sprężyn Eibacha i seryjnych. Procentowo Eibach mniej się ugina niż seria.
A, to 100% racji
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
to może drugie takie masz? 

coś się kiedyś pomyśli
a może po drodze jakaś okazja się trafi... 
sq2jul napisał(a):rafalmazda6 napisał(a):Udało się
Chyba przypudrować syfa.
niestety, taka prawda.. przerabiałem to w Preludzie

Co do tematu uginania sprężyn i tarcia to wazny jest tez stan seryjnych amorow na które te krótsze sprężyny sa zakładane. Niemniej ja uważam, że jak obniżać to profi, czyli całym zestawem gdzie amor jest w 100% przystosowany specjalnie pod krótsza sprezyne ale wiadomo, że większość woli budżetowo wrzucić same sprężyny, co jest niestety półśrodkiem jeśli chodzi o prowadzenie się potem auta.
p.s daj znaka na pw jak będzie następny spot na narodowym, bo chętnie bym wpadł a nie mam czasu sledzic dokładnie forum i widze że kolejny mi przed chwila przepadł
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
zobaczymy jak będzie z tą rdzą i później znów podziałamy jeśli będzie się źle działo i ruda zacznie tańczyć jak szalona
18" nie chcę z dwóch powodów:
1. zrobi się taczka
2. przyspieszenie 0-100 zajmie mi 2x tyle, co obecnie
Ze sprężyn ciągle jestem zadowolony – prowadzi się świetnie i wygląda dużo lepiej
tu też jak coś zacznie się dziać z amortyzatorami, podziałamy
Z tymi spotami w stolicy teraz może być ciężko
wakacje się kończą i robota się zaczyna
w tym miesiącu wypad do Kąkolewa i pewnie nic więcej. Ale gdyby coś, dam znać
bo do Kąkolewa byście się wszyscy wybrali i byłoby
no i oczywiście do Płocka zapraszam na spoty 

1. zrobi się taczka
2. przyspieszenie 0-100 zajmie mi 2x tyle, co obecnie

Ze sprężyn ciągle jestem zadowolony – prowadzi się świetnie i wygląda dużo lepiej
Z tymi spotami w stolicy teraz może być ciężko


no niestety jedna 4 latka i szczególnie druga niespełna 8 miesieczna córcia skutecznie elminują mnie poki co z jezdzenia na zloty
ale spoty na terenie Wawy sa jeszcze dla mnie do ogarniecia, wiec jak coś będę czekał na info, choćby po zimie 
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
eee, nieprawda
rodzinkę do samochodu i na zlot
a jakiś niedzielny wypad na spot do Płocka ze zwiedzaniem zoo przy okazji to już w ogóle atrakcja 

na wiosne może się skusze na Płock 
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
zapraszam i czekam na info
fajnie byłoby w końcu zobaczyć na żywo ten Twój srebrny pocisk 
rafalmazda6 napisał(a): fajnie byłoby w końcu zobaczyć na żywo ten Twój srebrny pocisk
katalogowo to złoty

- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
jak złoty to tym bardziej szlachetny
nie narzekaj, bo ja w dowodzie mam 1510 kg, a mocy mniej 
ja w dowodzie mam 1490 kg, wiec te dane to chyba można sobie w buty włożyć
a narzekac nie narzekam, bo przyjemnie to jeździ ale żeby było pociskiem to albo trzeba by odchudzić o 300 kilo albo przy tej budzie zwiekszyc moc do około 400 kuni/400 niutkow 
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości