Nasze Modyfikacje

Postprzez ptrklm » 1 kwi 2006, 20:57

bartezm napisał(a):BARDZO SERDECZNE PODZIEKOWANIA KOLEDZE

looozik. jak bedziesz mial problem z wszyciem tasmy to sie odezwij. wtedy znowu cos wykombinujemy <faja>
V6 is the BE(A)ST

Pozdrawiam
Piotrek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2004, 12:52
Posty: 153
Skąd: Zależy dokąd jadę
Auto: Xedos 9 '94 2,5 V6

Postprzez Quaki » 15 kwi 2006, 11:47

Ja z mila checia stane na kresce z ta podkrecona GT mam podkrecone GT V6 zreszta o co jest dyskusja zawsze tak bedzie ze wieksze pojemnosciowo auto bedzie mialo wiekszy potencjal ale tez wieksze tzeba podniesc naklady na jego wydobycie i to tyle a kazdy jezdzi tym co ma wzglednie tym na co go stac
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Papajo » 24 kwi 2006, 15:10

O kurcze... szkoda ze dopiero teraz trafiłem na ten temat. Ktoś mógł mnie poinformować ze toczy sie tu dyskusja miedzy innymi o moim aucie ;)
W zasadzie to popieram pogląd Jerrego. Gdybym miał wybierac jeszcze raz autko na pewno nie byłoby ono z silnikiem V6 (no offence)
no_name –> czy my poznaliśmy się osobiście ?? czy widziałes moją BJ-kę ?? Pytam sie z ciekawości bo dużo piszesz o moim aucie.
Co tu duzo gdybać – R4 jest znacznie tansze od V6 i smiem twierdzic ze znacznie bardziej podatne na modyfikacje. Nikt nikomu nie broni zrobić sobie tego samego co ja w 1.8 w KF lub KL tylko ze własnie jeszcze nikt tego nie zrobił :| Powodem jest ekonomia..... Moja BJ-ta ma jeszcze spore rezerwy (naprawde spore – nie bede pisał na jakie moce mógłbym liczyć w N/A po np. "ostrzejszej" obrobce głowicy). Zaznaczam ze wcale nie mam auta jakoś mocno podkreconego ....
A V6 Mazdy nie są rewelacyjne jesli wezmiemy pod uwage stosunek mocy do pojemnosci. Powodem jest to ze to nie są i nigdy nie bedą silniki "wyścigowe" tylko raczej wygodne silniki do "dupowozów". Poza tym wytrzymują znacznie słabiej nieodpowiednie traktowanie niż R4.
Zresztą o czym tu deliberować – kazdy kto był na Dyno Day wie o czym mowię. Żadna V6 (KF czy KL) nie trzymała serii a niektore to miały takie niedobory mocy ze <dupa>
Natomiast z R4 było róznie ale z reguły trzymały serię lub miały lekką zwyzkę ;)
Wniosek jest taki ze jesli nas stac na V6 i ewentualne dłubanie tego silnika to proszę bardzo... Z odpowiednim budżetem wyciagniemy z niego na pewno wiecej niz z 1.8. Jesli jesteśmy natomiast zwykłym zjadaczem chleba to po co pchac się w takie coś ?? No chyba ze fascynujemy sie swietnym dzwiekiem "fałki" lub mamy po prostu sentyment do tych silników. Zaznaczam, ze powyzszy teks jest wyłacznie moja opinią (a jak jest z opiniami to kazdy wie ;) )
Dodam tylko ze obecnie moje marne 1.8 jest najszybszym autem N/A w klasie do 2 litrów (włączając w to KF ;) ) Z KL bywa róznie (ale KL to w koncu super hiper 2,5 litra i 6 garów ;) )
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez Boris86 » 24 kwi 2006, 17:19

W Klasie??... jakiej Klasie?? Coś wiecej powiesz?? Ta klasa to Auta wogóle?? Japończyki?? Mazdy?? Mazdy Klubowe??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez LoB » 24 kwi 2006, 17:25

co moze zdziwic jestem tego samego zdania co Papajo .... duzo latwiej i efektywniej zrobic z R4 wyscigowke

dlatego nastepnym moim autem bedzie R4 ...albo jakies mocne NA (VTEC) albo turbo :]
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez Jerry » 25 kwi 2006, 08:59

Papajo napisał(a):Dodam tylko ze obecnie moje marne 1.8 jest najszybszym autem N/A w klasie do 2 litrów

bo miałem peknięty dolot :D hahaha i rozwalony aparat :| hahaha i nie mogłem dojść co sie dzieje ale teraz już wiem.Papaj czekam na solówe :D jak oczywiście dostane aparat bo narazie Madzia stoi se i stoi hahaha.
Dobrze Papaj ze potwierdzasz moje zdanie bo normalnie szlak mnie trafia jak ludzie którzy niby wiedza o co chodzi piszą jakieś dziwne teksty :D a tym bardziej o autach których nigdy nie widzieli hahaha
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Papajo » 25 kwi 2006, 09:37

Boris86 napisał(a):W Klasie??... jakiej Klasie?? Coś wiecej powiesz?? Ta klasa to Auta wogóle?? Japończyki?? Mazdy?? Mazdy Klubowe??


a jakiej klasy się spodziewasz ?? <oczy>
przecież to jasne ze piszę o Mazdach, na klubowej stronie Mazdy ....

Jerry – jak sie nie pospieszysz to ja juz bedę startował w klasie wyzej.....
a potem to juz mnie wogole nie dogonisz, ale o tym psssssyt ;)
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez Huano » 25 kwi 2006, 11:12

Jerry napisał(a):Dobrze Papaj ze potwierdzasz moje zdanie bo normalnie szlak mnie trafia jak ludzie którzy niby wiedza o co chodzi piszą jakieś dziwne teksty a tym bardziej o autach których nigdy nie widzieli


Zakładam że nie pijesz do mnie (świadczy o tym ostatnia część zdania), choć z drugiej strony nie wiem – moje zdanie jest inne od Twojego więc do wymienionej przez Ciebie grupy się zaliczam... Na szczęście zawsze znajdzie ktoś kto się z Tobą zgodzi i wtedy jest wyrocznią (patrz początek wypowiedzi) :P Zauważ jeszcze tylko jedną rzecz – dużo sportowych (nie quasi-sportowych a'la "nasze" MX-3/MX-6 ale typowo sportowych autek) ma silniki w układzie V (co prawda w większości to V8 lub V12) – więc to też chyba o czymś znaczy...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Jerry » 25 kwi 2006, 15:20

Huano napisał(a):Zauważ jeszcze tylko jedną rzecz – dużo sportowych...........ma silniki w układzie V (co prawda w większości to V8 lub V12) – więc to też chyba o czymś znaczy...

:|
Huano napisał(a):Zakładam że nie pijesz do mnie (świadczy o tym ostatnia część zdania), choć z drugiej strony nie wiem – moje zdanie jest inne od Twojego więc do wymienionej przez Ciebie grupy się zaliczam...

nie no co Ty Huano :D nie złość sie PLIS
Huano napisał(a):Na szczęście zawsze znajdzie ktoś kto się z Tobą zgodzi i wtedy jest wyrocznią

Nikt tu nie jest wyrocznią,ale Papaj akurat jest jedną z niewielu osób w klubie tóre oprócz pisania o tuningu mechanicznym przeklada to na praktyke :P
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Papajo » 25 kwi 2006, 15:44

Panowie.... nie ma o czym gadać – ile osób tyle zdań (zawsze tak było i bedzie)

Huano napisał(a):ma silniki w układzie V (co prawda w większości to V8 lub V12) – więc to też chyba o czymś znaczy...

no tak – swiadczy to tylko o typowo torowym przeznaczeniu takiego samochodu i super hiper mega gigantycznym budżecie w milionach dolarów (np. F1) Zauważ jednak ze np. w rally crossie lub rajdach nie spotkasz V6 ;)

Jerry napisał(a):Nikt tu nie jest wyrocznią,ale Papaj akurat jest jedną z niewielu osób w klubie tóre oprócz pisania o tuningu mechanicznym przeklada to na praktyke

Jerry – miło ze tak piszesz, ja jednak nie uwazam sie za zadną wyrocznię. Zaczynałem tak samo jak kazdy z nas na forum z niklym pojeciem o tuningu. Dopiero potem chcialem wdrożyc w zycie kilka moich (i nie tylko moich) pomysłów i po prostu to zrobiłem. Kilka razy sie co prawda sparzyłem :| ale była to tez lekcja, ktora szanuję....
Powiem tylko, ze motywacja dla mnie są auta innych ludzi – i ciagle mi tej motywacji nie brakuje ;) własnie dzieki Wam (klubowiczom). Tutaj, serdeczne dzieki dla Walusia, Krzynia323F, Burrego i Jerrego – to Wasze auta były i są motywacją do dalszych moich działań zeby byc choć troszkę szybszym ;).....
I dlatego też popieram oryginalne pomysły, a nie ciągłe wałkowanie tematu "jesli czujesz niedobór mocy to kup sobie KL" (bez urazy ;) ) Kupić cos jest najprosciej ale potem miec determinacje zeby to ztuningować jest trudno....
No dobra, koncze już bo sie rozpisałem.... pozdrawiam wszystkich "dłubaczy" :)
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez tomekrvf » 25 kwi 2006, 16:05

Papajo, a nie myślisz o GTR? Na starcie masz tyle co w baaaardzo mocno zdłubanym BP DOHC wolnossącym. No i mniejszym kosztem i prościej można zrobić niezłego potworka
PS Moje modyfikacje w BG 4WD: zostały tylko przednie fotele, podsufitka i trochę deski rozdzielczej. Aha, wyjałem też fabryczny zestaw narzędzi:)
Tak na serio, to spawam całą budę żeby nie popękały podłuznice jak będzie odbijała się od ziemi na KJSach.No i rozpórki na kielichy przód i tył + zastrzały na podłużnice i słupek A.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Huano » 25 kwi 2006, 16:34

Jerry napisał(a):nie no co Ty Huano nie złość sie PLIS


Nie złoszczę się :) No hard feelings ;) Po prostu tak jak to napisał Papajo:

Papajo napisał(a):Panowie.... nie ma o czym gadać – ile osób tyle zdań (zawsze tak było i bedzie)


Ja osobiście w swoim mam R4 i tez bym został przy R4+tuning, aczkolwiek nadal uważam że V6 jest bardzo mocnym silnikiem i dalej będę twierdził że jeśli postawisz obok siebie 2.0 V6 GT i 2.0 DOHC GT to V6 będzie szybsze... Oczywiście mówimy o zbliżonych gabarytach autka, nie dłubanych.
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Jerry » 26 kwi 2006, 08:29

Papajo napisał(a):Jerry – miło ze tak piszesz, ja jednak nie uwazam sie za zadną wyrocznię

moze nie przesadzajmy z ta wyrocznia :D hahaha ale pojecie na temat modów masz i to cenie bo Twoje wypowiedzi nie wnoszą gołych słów a konkrety!!
Papajo napisał(a):Tutaj, serdeczne dzieki dla Walusia, Krzynia323F, Burrego i Jerrego – to Wasze auta były i są motywacją do dalszych moich działań zeby byc choć troszkę szybszym .....

i tu sie ciesze ale teraz Twoje stało sie motywacja dla mnie :D
Huano napisał(a):2.0 V6 GT i 2.0 DOHC GT to V6 będzie szybsze... Oczywiście mówimy o zbliżonych gabarytach autka, nie dłubanych.

no i tu jak zwykle mozemy polemizować :D ale nie oto chodzi
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Huano » 26 kwi 2006, 10:30

Jerry napisał(a):no i tu jak zwykle mozemy polemizować ale nie oto chodzi


Tak, wiem – i tak by nie dało się przekonac drugiego :)

Jerry napisał(a):Twoje stało sie motywacja dla mnie


Kurcze, też mam teraz niedosyt... Człowiek się naczyta, nawypisuje różne rzeczy a potem siada i sobie uświadamia że jeździ serią (no...prawie ;)) i zaczyna znów główkować...
P.S. Szukam rozbitego Probe 2.2 Turbo ;)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Papajo » 26 kwi 2006, 10:57

Huano napisał(a):P.S. Szukam rozbitego Probe 2.2 Turbo


Mowisz=masz ;)
Obrazek

P.S> na mobile jest tego trosię .....
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez Huano » 26 kwi 2006, 12:25

Dzięki za linka, jako że z nautry jestem leniwy (wyjazd za gramanice – hoho, toż to cała wyprawa :D ) najpierw przeszukam "moje podwórko". Z zakupem aż tak bardzo się nie spieszę – musze najpierw znaleźć kogoś kto by mi to w jedną piękną całość złączył :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Waluś » 26 kwi 2006, 21:39

Huano napisał(a):jeśli postawisz obok siebie 2.0 V6 GT i 2.0 DOHC GT to V6 będzie szybsze

ojjj tu bym popolemizował. Ścigałem się z kilkoma KF i niestety dla KF wygrałem, zaraz powiecie moment obrotowy i tp ale z reguły było tak, że już na starcie była moja przewaga (Papajo wie o czym mówie, bo jak się próbowaliśmy to jednak DOHC miała przewagę a potem to ja gnałem i udawało mi się), a potem to KF mnie goniło, więc myślę że FE3 przy dobrym układzie i starcie miało by równe szanse a może i by była przewaga. Zdaje się że FE3 ma większy moment i niżej położony HPmax. Choć może się mylę.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Huano » 26 kwi 2006, 22:46

Hmmm... Nic tylko trzeba będzie się przekonać w rzeczywistości :) Faktycznie moment jest chyba większy w DOHC, ale jest dostępny przek krótszy czas. Jexdziłem MX-3 V6 ojca i sprawia wrażenie szybszej – aczkolwiek to moze tez sprawiać jej wielkość i twarde zawieszenie... Nic tylko czekam na nowe sprzęgło (kończy się) i szukam przeciwnika :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Waluś » 27 kwi 2006, 18:58

Huano napisał(a):MX-3 V6 ojca i sprawia wrażenie szybszej

mx3 jest 1,8 :P i nawet 1,6 [tiiit] sie zbiera :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez siwy_dymek » 27 kwi 2006, 19:13

Huano napisał(a): Faktycznie moment jest chyba większy w DOHC


mx3 V6 poj bodajrze 1845cm3 -157Nm
323f BA 1840cm3 -157Nm

Co do zakresu dostepnosci, to kiedys ktos wrzucil wykres z 1.8 BA i byla praktycznie linia pozioma od 3000 do prawie 5000, mysle ze to dobry wynik!
Jak jets w V6 nie wiem
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje