Obracające się śruby mocowania zasilania

Postprzez mireqq » 3 wrz 2014, 23:22

Witam, kupiłem niedawno mazdę 3. Podczas oglądania silnika dostrzegłem, że przy wtryskiwaczu występuje nieszczelność- syczenie, zapach spalin. Postanowiłem zmienić podkładki i od razu nie miłe zaskoczenie. Listwa nad wtryskiwaczami, która trzyma kable oraz wężyki nie da się odkręcić. Przykręcona jest ona na 2 śrubkach na kluczyk 10 -tkę kręcą się – ale się nie wykręcają w ogóle. Nie mogę tych śrubek odkręcić a co za tym idzie nie mogę dostać się do wtryskiwaczy.;/ Miał już ktoś z tym problem przede mną, jeśli tak to proszę o radę jak sobie z tym poradził...:)




zdjęcie przedstawia miejsce tych śrubek;
mazda.jpg
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2014, 23:09
Posty: 5
Auto: Mazda 3, 1,6d 90KM, 2006

Postprzez akostarek » 3 wrz 2014, 23:25

mechanik wspominał o czymś takim przy wymianie podkładek w moim samochodzie, nie wiem dokładnie czym to było spowodowane, użyli rozwiązania "siłowego" jak pamiętam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 11:57
Posty: 1371 (0/8)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda3 BK Y6 '05

Postprzez mireqq » 3 wrz 2014, 23:34

Właśnie też zastanawiam się nad jakimś 'rozwiązaniem siłowym' ale nie chciałbym na dzień dobry uszkodzić tego plastiku w którym zatopione są m in te śrubki, dlatego wolałbym poznać jakąś sprawdzoną metodę...;)
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2014, 23:09
Posty: 5
Auto: Mazda 3, 1,6d 90KM, 2006

Postprzez mireqq » 4 wrz 2014, 23:46

Śruby rozwierciłem i dzisiaj wymieniłem podkładki w 3 wtryskiwaczach... Jeden – ten z którego syczało był cały oblepiony takim twardym nagarem. Sam wtryskiwacz wyczyściłem, zaś już tej tuleji w której on siedzi, nie wpadłem na to jak mógłbym z tego mazistego nagaru wyczyścić... Czyścił ktoś to kiedyś? I sama wymiana tej miedzianej podkładki przy takiej sytuacji wystarczy?
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2014, 23:09
Posty: 5
Auto: Mazda 3, 1,6d 90KM, 2006

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323