Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem zmuszony wymienić fabryczne głośniki w drzwiach tylnych (jeden z nich jest uszkodzony). Po przeszukaniu forum nie znalazłem jakiejkolwiek informacji o sposobie demontażu wyżej wymienionych elementów.
W związku z tym, że nie chcę za wiele zniszczyć a najlepiej nic nie uszkodzić proszę o informację w jaki sposób demontuje się ten element tapicerki.
Z góry dziękuję za okazaną pomoc.
Demontaż boczków drzwi tylnych.
Strona 1 z 1
Witam.
Ja już wymieniłem u siebie wszystkie głośniki na Hertz, relacja jest na forum.
Załączam link do ściągawki, jak ściągnąć boczek do drzwi, co prawda przednich ale zasada taka sama.
Różnica w tym, że tylne głośniki nie posiadają tweetera.
http://www.paulstravelpictures.com/Mazd ... e-001.html
Pozdrawiam
Ja już wymieniłem u siebie wszystkie głośniki na Hertz, relacja jest na forum.
Załączam link do ściągawki, jak ściągnąć boczek do drzwi, co prawda przednich ale zasada taka sama.
Różnica w tym, że tylne głośniki nie posiadają tweetera.
http://www.paulstravelpictures.com/Mazd ... e-001.html
Pozdrawiam
- Od: 15 lis 2010, 20:03
- Posty: 24
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 3 Energy 2.0
2017r.
Podejrzewam, że podobnie do przednich. Pewnie są jakieś ukryte śruby w uchwycie i może w okolicach klamki, jak się ich pozbędziesz to od dołu tylko zatrzaski... później kostki i gotowe. Pewnie ZOOM'ik ma jakąś fotorelacje lub filmik w swoich przepastnych zbiorach...
Dopisano 29 sie 2014, 22:12:
Podrzucisz może jakieś wymiary parametry głośników lub np te które Ty zamontowałeś?
Dopisano 29 sie 2014, 22:12:
dar1605 napisał(a):Ja już wymieniłem u siebie wszystkie głośniki na Hertz,
Podrzucisz może jakieś wymiary parametry głośników lub np te które Ty zamontowałeś?
Właśnie jestem już po wymianie. Faktycznie, ten link, który podrzucił @dar1605 jest wystarczający. Tak samo jak w przypadku drzwi przednich śruby (3 szt.) kryją się w tych samych miejscach i trzeba zdjąć te same maskownice.
Potem już tylko walka o jak najmniejsze straty jeśli chodzi o zatrzaski i głośniki zostały odkryte.
Może się jeszcze komuś przyda moje doświadczenie, bo jak zauważyłem nie było żadnego oznaczenia na wtyczkach ani na głośnikach gdzie jest plus a gdzie minus.
Ja skorzystałem z miernika i po pomierzeniu już wszystko było jasne:
Lewy tył:
zielony – plus
biały – minus
Prawy tył:
brązowy – plus
niebieski – minus
Może się komuś przydać przy kolejnej wymianie wtedy, gdy nie będzie miał pod ręką miernika i zrezygnuje z kupowania adapterów.
Potem już tylko złożenie wszystkiego ponownie i pierwszy odsłuch, który wypadł pozytywnie.
Ja też zastanawiałem się nad Hertz'ami, ale po kilku rozmowach z fachowcami, min. z kuzynem, który zajmuje się zawodowo car-audio zainstalowałem amerykańskie HiFonics TS572 (seria Titan) moc RMS 90 Wat.
Potem już tylko walka o jak najmniejsze straty jeśli chodzi o zatrzaski i głośniki zostały odkryte.
Może się jeszcze komuś przyda moje doświadczenie, bo jak zauważyłem nie było żadnego oznaczenia na wtyczkach ani na głośnikach gdzie jest plus a gdzie minus.
Ja skorzystałem z miernika i po pomierzeniu już wszystko było jasne:
Lewy tył:
zielony – plus
biały – minus
Prawy tył:
brązowy – plus
niebieski – minus
Może się komuś przydać przy kolejnej wymianie wtedy, gdy nie będzie miał pod ręką miernika i zrezygnuje z kupowania adapterów.
Potem już tylko złożenie wszystkiego ponownie i pierwszy odsłuch, który wypadł pozytywnie.
Ja też zastanawiałem się nad Hertz'ami, ale po kilku rozmowach z fachowcami, min. z kuzynem, który zajmuje się zawodowo car-audio zainstalowałem amerykańskie HiFonics TS572 (seria Titan) moc RMS 90 Wat.
- Od: 28 sie 2014, 14:38
- Posty: 10
- Auto: Mazda 3 BL
1,6
2009r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości