Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez smile » 23 sie 2014, 18:43

Daj zdjęcia jak to wygląda ( zlutowane oporniki ).
Najlepiej zmierz oporność układu oporników, zlutowałeś szeregowo czy równolegle?
Skoro obroty skaczą na wolnych obrotach albo pomyliłeś się z kabelkami albo masz źle dobrane/połączone oporniki.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez karlo8 » 23 sie 2014, 19:08

tak mam podpiete
Załączniki
mmm.pptx
(66.14 KiB) Pobrane 253 razy
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez kabe » 23 sie 2014, 19:14

jak dałeś 2 x 33 to pewnie z tym jest błąd , załóż 2x100 lub 100 + 50 . Ja mam 100 +50 jest ok . Używam sporadycznie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:14
Posty: 74
Skąd: Gorlice
Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km

Postprzez smile » 23 sie 2014, 19:29

Dokładnie jak kolega wyżej, 2 x 33 to przesada ;)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez karlo8 » 23 sie 2014, 19:55

zaje.... kazdy mowi cos innego
super jednosc jak nie wiem

kolega z lodzi forumowic mowi ze 2x0,33 jest idealnie sam tak jezdzi i jest git
nie sie wypowie ktos kto ma ten sam silnik co ja moze 101 inaczej reaguja

rf2a
90 KM


ps.czyli 2 x 100 czy 1x100 i 1x50 czy to jest jakas roznica
czemu uzywasz 100 i 50 tylko sporadycznie
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez kabe » 23 sie 2014, 21:34

karlo8 napisał(a):ps.czyli 2 x 100 czy 1x100 i 1x50 czy to jest jakas roznica
czemu uzywasz 100 i 50 tylko sporadycznie

miałem dawniej dwa oporniki po 100 ohm spięte równolegle , później z ciekawości założyłem jeden 100 i jeden 50 co razem daje 33 omy , mam włącznik i używam kiedy chcę , np: z ciężką przyczepką lub gdy trzeba mocniej depnąć , co do silnika to mam 90 KM.
pozdrawiam
Załączniki
DSC_1672.jpg
tak są podłączone przy BS do pomarańczowego przewodu.
Ostatnio edytowano 23 sie 2014, 21:43 przez kabe, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:14
Posty: 74
Skąd: Gorlice
Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km

Postprzez karlo8 » 23 sie 2014, 21:42

no ja tez mam 33 oma i pupcia blada
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez kabe » 23 sie 2014, 21:47

masz dwa równolegle a to nie jest 33 omy, odepnij jeden i wtedy będziesz miał 33 omy i spróbuj :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:14
Posty: 74
Skąd: Gorlice
Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km

Postprzez smile » 23 sie 2014, 21:51

Weź multimetr do ręki i sprawdź ile masz :)
I się nie denerwuj, bo każdy kto to ma zrobione poprawnie to działa <serduszka>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez karlo8 » 23 sie 2014, 22:00

mierzyłem miernikiem i jeden i drugi osobno to wyszło po 1,1 tylko ni ewiem czy dobrze mierzyłem czy dobrze ustawiłem miernik

mam tak samo jak na tym zdjeciu jeden obok drugiego

moje gg 982292

ps. czemu musza byc 2 oporniki rownolegle a nie np jeden ????
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez smile » 24 sie 2014, 09:53

Stosuje się dwa oporniki bo łatwiej jest dopasować oporność do tego co się chce osiągnąć :D
1. Daj zdjęcie multimetru, powiemy jak ustawić aby pomiar był właściwy.
2. Po to jest forum by nie korzystać z GG ;)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez karlo8 » 24 sie 2014, 10:13

dzis wywaliłem jeden opornik zostawiłem jeden 0,33 oma jakis mocniejszy watowo mi dobrali w sklepie
i na tym jednym jest idento co na dwoch auto zachowuje sie identycznie
ok juz robie fotke miernika i edytuje za chwile post
Załączniki
P1120883.JPG
P1120882.JPG
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez smile » 24 sie 2014, 10:50

Zakres pomiarowy nastaw na 200 omów, zaznaczone kółkiem
Załączniki
P1120882.JPG
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez karlo8 » 24 sie 2014, 11:00

tak ustawiłem opornik ma 01,1
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez smile » 24 sie 2014, 11:14

To masz złe oporniki. Zaopatrz się w takie 100, 100, 80, 50. Na początek połącz 2x100 i podłącz. Potem zmieniaj konfigurację na 100+80; 100+50 i sprawdzaj jak samochód jeździ.
Do tego zaślepka EGR i będzie petarda.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez karlo8 » 24 sie 2014, 11:26

egr dawno zaslepiony :)
dzieki kolego :)

a jakie to sa 100,80,50
te co mam sa 0,33 a pokazuja 1,1
wiec te 100,80,50 maja byc czy tyle ma wkazywac miernik
aa i jakiej mocy bo tez mi sie pytali w sklepie znaczy ile Wat
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r


Postprzez karlo8 » 24 sie 2014, 14:40

a te co ja mam jakie sa ?
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez smile » 24 sie 2014, 18:24

złe
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez karlo8 » 26 sie 2014, 19:10

załozylem dzis 2 x 100 silnik pracuje normalnie nie tak jak na 0,3
jutro pierwszy przejazd :) zobaczymy
w pogotowiu jeszcze 80 i 56 :)


ps jaki macie do tego podłączony włącznik?
od tcs nada sie bo tak jakis układ scalony chyba jest
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje