Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
Daj zdjęcia jak to wygląda ( zlutowane oporniki ).
Najlepiej zmierz oporność układu oporników, zlutowałeś szeregowo czy równolegle?
Skoro obroty skaczą na wolnych obrotach albo pomyliłeś się z kabelkami albo masz źle dobrane/połączone oporniki.
Najlepiej zmierz oporność układu oporników, zlutowałeś szeregowo czy równolegle?
Skoro obroty skaczą na wolnych obrotach albo pomyliłeś się z kabelkami albo masz źle dobrane/połączone oporniki.
zaje.... kazdy mowi cos innego
super jednosc jak nie wiem
kolega z lodzi forumowic mowi ze 2x0,33 jest idealnie sam tak jezdzi i jest git
nie sie wypowie ktos kto ma ten sam silnik co ja moze 101 inaczej reaguja
rf2a
90 KM
ps.czyli 2 x 100 czy 1x100 i 1x50 czy to jest jakas roznica
czemu uzywasz 100 i 50 tylko sporadycznie
super jednosc jak nie wiem
kolega z lodzi forumowic mowi ze 2x0,33 jest idealnie sam tak jezdzi i jest git
nie sie wypowie ktos kto ma ten sam silnik co ja moze 101 inaczej reaguja
rf2a
90 KM
ps.czyli 2 x 100 czy 1x100 i 1x50 czy to jest jakas roznica
czemu uzywasz 100 i 50 tylko sporadycznie
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
karlo8 napisał(a):ps.czyli 2 x 100 czy 1x100 i 1x50 czy to jest jakas roznica
czemu uzywasz 100 i 50 tylko sporadycznie
miałem dawniej dwa oporniki po 100 ohm spięte równolegle , później z ciekawości założyłem jeden 100 i jeden 50 co razem daje 33 omy , mam włącznik i używam kiedy chcę , np: z ciężką przyczepką lub gdy trzeba mocniej depnąć , co do silnika to mam 90 KM.
pozdrawiam
Ostatnio edytowano 23 sie 2014, 21:43 przez kabe, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 lip 2011, 19:14
- Posty: 74
- Skąd: Gorlice
- Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km
mierzyłem miernikiem i jeden i drugi osobno to wyszło po 1,1 tylko ni ewiem czy dobrze mierzyłem czy dobrze ustawiłem miernik
mam tak samo jak na tym zdjeciu jeden obok drugiego
moje gg 982292
ps. czemu musza byc 2 oporniki rownolegle a nie np jeden
??
mam tak samo jak na tym zdjeciu jeden obok drugiego
moje gg 982292
ps. czemu musza byc 2 oporniki rownolegle a nie np jeden
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Stosuje się dwa oporniki bo łatwiej jest dopasować oporność do tego co się chce osiągnąć 
1. Daj zdjęcie multimetru, powiemy jak ustawić aby pomiar był właściwy.
2. Po to jest forum by nie korzystać z GG
1. Daj zdjęcie multimetru, powiemy jak ustawić aby pomiar był właściwy.
2. Po to jest forum by nie korzystać z GG
dzis wywaliłem jeden opornik zostawiłem jeden 0,33 oma jakis mocniejszy watowo mi dobrali w sklepie
i na tym jednym jest idento co na dwoch auto zachowuje sie identycznie
ok juz robie fotke miernika i edytuje za chwile post
i na tym jednym jest idento co na dwoch auto zachowuje sie identycznie
ok juz robie fotke miernika i edytuje za chwile post
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
To masz złe oporniki. Zaopatrz się w takie 100, 100, 80, 50. Na początek połącz 2x100 i podłącz. Potem zmieniaj konfigurację na 100+80; 100+50 i sprawdzaj jak samochód jeździ.
Do tego zaślepka EGR i będzie petarda.
Do tego zaślepka EGR i będzie petarda.
egr dawno zaslepiony 
dzieki kolego
a jakie to sa 100,80,50
te co mam sa 0,33 a pokazuja 1,1
wiec te 100,80,50 maja byc czy tyle ma wkazywac miernik
aa i jakiej mocy bo tez mi sie pytali w sklepie znaczy ile Wat
dzieki kolego
a jakie to sa 100,80,50
te co mam sa 0,33 a pokazuja 1,1
wiec te 100,80,50 maja byc czy tyle ma wkazywac miernik
aa i jakiej mocy bo tez mi sie pytali w sklepie znaczy ile Wat
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Moc 1 Wat, mają mieć i pokazywać tyle samo ( w tolerancji błędu )
http://www.aprovi.com.pl/includes/info.php/?symbol=1W%20100R&plik=zdjecia%2F1w%20100r.jpg
http://www.aprovi.com.pl/includes/info.php/?symbol=1W%2056R&plik=zdjecia%2F1w%2056r.jpg
http://www.aprovi.com.pl/includes/info.php/?symbol=1W%2082R&plik=zdjecia%2F1w%2082r.jpg
http://www.aprovi.com.pl/includes/info.php/?symbol=1W%20100R&plik=zdjecia%2F1w%20100r.jpg
http://www.aprovi.com.pl/includes/info.php/?symbol=1W%2056R&plik=zdjecia%2F1w%2056r.jpg
http://www.aprovi.com.pl/includes/info.php/?symbol=1W%2082R&plik=zdjecia%2F1w%2082r.jpg
załozylem dzis 2 x 100 silnik pracuje normalnie nie tak jak na 0,3
jutro pierwszy przejazd
zobaczymy
w pogotowiu jeszcze 80 i 56
ps jaki macie do tego podłączony włącznik?
od tcs nada sie bo tak jakis układ scalony chyba jest
jutro pierwszy przejazd
w pogotowiu jeszcze 80 i 56
ps jaki macie do tego podłączony włącznik?
od tcs nada sie bo tak jakis układ scalony chyba jest
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje