Mazda6 GY L3 '06 by NIEBO!™ 2,3l 166KM SportWagon 220V LPG

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez pablo33 » 22 sie 2014, 16:10

ale ktoś z odpowiednim patencikiem może się znajdzie?


Kolego Niebo

U siebie użyłem tego preparatu do relingów,plastików przy lusterkach i chlapaczy
http://allegro.pl/czernidlo-do-zderzako ... 54160.html

Po miesiącu od nałożenia zaobserwowałem że naprawdę jest to dobry preparat za niewielkie pieniądze. Odporny na warunki atmosferyczne oraz mycie na myjni. Polecam bo jest <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 01:16
Posty: 658 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Postprzez thing » 22 sie 2014, 22:16

u mnie na relingi też by sie przydalo ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 23:11
Posty: 396 (10/4)
Skąd: Kraków
Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)

Postprzez NIEBO! » 22 sie 2014, 23:03

Serdecznie dziękuję za wszelkie porady dotyczące relingów – nie omieszkam spróbować, bo siwizna mnie dobija ... jestem za młody ... i Mazda też <lol>

A wczoraj przyszła do mnie taka paczuszka:
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_1.jpg


Po rozpakowaniu:
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_2.jpg


Etykietka... Barum Bravuris 3HM 225/45R17 XL 94Y FR grudzień 2013
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_3.jpg

Szału nie ma ... szczególnie zawodzi parametr na wodzie, ale widziałem u kolegów opony z indexem chyba F więc nie mam najgorzej <lol> Etykietka, etykietką, a tak z ciekawości i tak nie omieszkam sam sprawdzić i zrobię pomiary drogi hamowania na suchym i w deszczu: czy lepiej zachowuje się w miarę porządna opona Pirelli z bieżnikiem 2,8mm czy ta nówka – pomiarów będę dokonywał teraz i w przyszłym sezonie pochwalę się porównaniem. Myślę że lepsze wyniki będzie miała nówka, ale pożyjemy, zobaczymy.

Fabryka słabo posmarowała smalcem... :(
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_4.jpg


Więc trzeba było ich zaniedbania naprawić <lol> Po montażu będą już ślicznie wybłyszczone od razu :>
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_5.jpg


Wybór nowych opon na lato za bogaty więc i decyzja długa, ale w końcu zdecydowałem się :)
To na czym bardzo mi zależało, czyli oznaczenie FR (dla koncernu Michelin –> Barum ) de. Felgen Ripen. Naużerałem się z tym tematem bardzo, ale chyba cel zostanie osiągnięty nawet w klasie econo – okaże się dopiero jak naciągnę gumki na obręcze za kilka miesięcy czy wynik jest dla mnie satysfakcjonujący czy następnym razem kupić Michelin (największy rant jaki znalazłem w sklepie)

Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_6.jpg
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_7.jpg
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_8.jpg


Pozostałe oznaczenia ... 94 dostała z automatu, bo jest oponą XL (eXtra Load) ... na tym też oczywiście mi bardzo zależało, bo taka opona jest homologowana na to auto, czyli musi być wzmacniana. Na tabliczce mówi o tym parametr REINFORCED. Zresztą na takich wyszła fabrycznie więc teraz też mam takie. Takie na polskie drogi są po prostu lepsze zwłaszcza przy niskim profilu. Jeśli kogoś trzeba przekonać, albo nie wiedział o tym trochę suchej teorii:

oponylux.pl napisał(a): Każdy rozmiar opony ma przyporządkowany do siebie odpowiedni indeks nośności. Określa on jakie maksymalne obciążenie może mieć jedna opona. Mnożąc je przez ilość kół a aucie i odejmując masę pojazdu otrzymujemy poziom maksymalnego załadunku auta przy którym opony zachowują w 100% swoje właściwości. Opony wzmacniane są specjalnymi rodzajami opon, których indeks nośności jest wyższy niż standardowy w danym rozmiarze. Tego typu ogumienie przeznaczone jest dla pojazdów, których charakter użytkowania wymaga wyższych poziomów nośności.

Opony wzmacniane posiadają specjalne oznaczenia odróżniające je od standardowych opon. Najczęściej występują oznaczenia Reinforced (Reinf) albo Extra Load (XL). Można się również spotkać ze skrótami EXL, RFD, czy RF. Aktualnie najpopularniejsze jest XL, które wypiera z rynku pozostałe oznaczenia. Opony tego typu różnią się od standartowych (Standard Load) tym, że można w nich zastosować wyższe ciśnienie, przez co mają podwyższoną nośność. Aby „wzmocnić” oponę najczęściej modyfikuje się budowę czoła lub stopki opony. Producenci stosują wytrzymalsze materiały lub wzmacniają te standardowe różnymi wzmocnieniami, np. stosując dodatkową warstwę osnowy w oponie. Ważne jest to, że z zewnątrz nie da się zauważyć różnicy w budowie, więc jedynym sposobem odróżnienia jest odczytanie oznaczenia XL lub innego, wcześniej wymienianego skrótu.

Jeżeli auto ma homologacje na wzmocnione opony, poziom optymalnego ciśnienia można odczytać z naklejki na słupku bocznym, przy wlewie paliwa lub w schowku. Wzmacniane opony, oprócz wyższego poziomu nośności wykazują również większą wytrzymałość na wysokie prędkości. Dlatego jeżeli w danym rozmiarze ogumienia występuje kilka indeksów prędkości, to oznaczenie XL będzie występowało w oponach przystosowanych do najwyższych prędkości.

Zaletami opon wzmocnionych jest to, że wykazują się większą trwałością, są bardziej odporne na uszkodzenia, a także dzięki wyższej sztywności opon, zapewniają lepszą przyczepność i odporność na obciążenia przy przyspieszaniu i hamowaniu. Natomiast jeśli chodzi o wady, opony wzmacniane generują wyższy poziom hałasu, mają większe opory toczenia, przez co zwiększa się zużycie paliwa.

Zazwyczaj o konieczności użytkowania opon XL można wyczytać z instrukcji pojazdu, może to dotyczyć pojazdów typu van, dużych sedanów czy też samochodów o wysokich osiągach.


lub

Bridgestone napisał(a):Wzmacniane opony powinny znaleźć się na każdym pojeździe, na którym są homologowane. Wiele pojazdów ze względu na swoją specyfikę i przeznaczenie, wymaga montażu opon XL. W przypadku aut o dużej masie całkowitej, czy w pojazdach, przeznaczonych do transportu masywnych przedmiotów, głównym kryterium montażu opon XL, jest dodatkowa nośność. Koniczność taka może dotyczyć np. aut dostawczych, chłodni, vanów a nawet dużych sedanów, czy kombi.
Większa nośność opony to także wyższa wytrzymałość na duże prędkości, co oznacza, że produkty wzmacnianie będą również odnosiły się do wyższych indeksów prędkości, niż ich standardowe odpowiedniki. Oznaczenie XL wskazuje więc, że opona dostosowana jest do aut o wysokim momencie obrotowym powyżej 500 Nm.
.
.
.
W przypadku opon XL/RF niełatwo jest mówić o jednoznacznych zaletach lub wadach. Obok znaczącego atutu, jakim jest wyższa nośność, opony XL są również znacznie trwalsze, w porównaniu do odpowiedników SL. Dla właściciela pojazdu oznacza to, że w identycznych warunkach wzmocnione ogumienie pozwoli na przejechanie większej liczby kilometrów. Z perspektywy samej eksploatacji są także mniej podatne na uszkodzenia mechaniczne i zachowują lepszą stabilność ze względu na większą sztywność. Ma to szczególne znaczenie w pojazdach transportujących ładunki o dużej masie własnej a czasem w sytuacji wjechania w wyrwę lub zbyt dynamicznego podjazdu na krawężnik. W sportowych autach natomiast najważniejsze jest przeniesienie mocy silnika na nawierzchnię, stabilność i precyzja jazdy oraz czas reakcji na działania kierowcy. W przypadku aut o dużej mocy i przy jeździe z dużą prędkością, na oponę oddziałują ogromne siły i przeciążenia, które mogą ją odkształcić. Wzmocnione opony ograniczają podatność na takie odkształcenia wynikające z ruchu obrotowego i sił tarcia o nawierzchnię drogi. Opony XL mogą także efektywniej hamować i przekładać się na lepsze przyśpieszenie.


więcej informacji po kliknięciu cytowanego autora, nie będę robił reklamy oponom, których nie kupiłem :)

Y wyszło zupełnie przypadkiem – zamówiłem V, ale na aukcji pomylili się w opisie z tym co mogą na chwilę obecną dostarczyć.. na moją korzyść :) Nie obyło się bez przygód ... czekałem na oponki 2 dni dłużej bo chcieli mi wysyłać 91Y bez XL ... podziękowałem pięknie ... powiedziałem, że chcę zamówione 94V XL ... powiedzieli, że mogą dać w tej samej cenie jedynie 94Y XL i na to już się zgodziłem :D

Marka:
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_9a.jpg


Model:
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_10.jpg


Rozmiar i indexy:
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_11.jpg


Tak wygląda bieżnik...
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_12.jpg


... i profil <serduszka>
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_11a.jpg


Wysokość bieżnika:
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_13.jpg


Porównanie szerokości, bieżników i średnic zewnętrznych.
M+S 205/55R16 kontra Lato 225/45R17
Barum_Bravuris_3HM_225-45R17-94Y-FR-XL_NIEBO!_14.jpg

... no właśnie ... czy ktoś ma ochotę na dyskusję na temat wyższości rozmiaru 215/45R17 nad 225/45R17? Zapraszam do dyskusji :)

P.S. Jestem przygotowany odeprzeć atak malkontentów ;P <lol> ... chyba hahaha
Ostatnio edytowano 22 sie 2014, 23:16 przez NIEBO!, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez rafałmazda » 22 sie 2014, 23:09

ładne laczki <spoko> żeby tylko w praktyce było tak ładnie jak na obrazku <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez matthies » 22 sie 2014, 23:19

NIEBO! napisał(a):dyskusję na temat wyższości 215/45R17 nad 225/45R17?

te pierwsze mniej tańczą w koleinach i są odrobinę niższe. Sam mam 225/45 i złego słowa nie powiem ;)
Mnie ciekawi tylko jak ten rant będzie leżał na feldze, bo pamiętam, że strasznie ci na tym zależało.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez pablo33 » 22 sie 2014, 23:21

Fabryka słabo posmarowała smalcem... :(


A jakim specifikiem poprawiłeś fabrykę <co?> Bo wygląda świetnie <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 01:16
Posty: 658 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Postprzez rafałmazda » 22 sie 2014, 23:22

225 – gorsze przyspieszenie i większe spalanie niż 215, ale za to lepsza przyczepność :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez NIEBO! » 22 sie 2014, 23:43

Mnie najbardziej dziwi dlaczego fabryka daje 215, a nie 225 ... ktoś wie? Ja swój wybór 225 uzasadnię później :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez rafałmazda » 22 sie 2014, 23:45

a nie chodzi właśnie o te głupie spalanie? Tam się liczy każde 0,1l/100km <glupek2> i nie wiem (bo nie patrzyłem) jak z różnicą ceny między tymi rozmiarami <co?>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez bieski » 23 sie 2014, 00:04

NIEBO! napisał(a):uzasadnię później :)

No bo ma większy rant :P wg. mnie 225 to za szeroko dla tego auta....
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez matthies » 23 sie 2014, 00:07

a do L3 ?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez bieski » 23 sie 2014, 00:38

też. Przesiadałem się z 195 na 215. Nie dość ze spalanie rosło, to i przyspieszenie gorsze.
Jedyny plus to trzymało nieźle na zakrętach. Jak ktoś jeździ tylko po mieście to nie ma sensu zakładać tak szerokiego laczka.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez NIEBO! » 23 sie 2014, 12:44

pablo33 napisał(a):A jakim specifikiem poprawiłeś fabrykę <co?> Bo wygląda świetnie <spoko>

64e Tyre Dressing PRORANGE by LAHEGA – bardzo fajny ... spraye typu czernidło do opon za 20zł/puszka mogą się schować jeśli chodzi o wydajność! Spray starczał mi na 3/4 odświeżenia ... tym zrobiłem już z 10 odświeżeń i zużyłem 1/4 opakowania, a kosztuje 20zł :) Gdybym nie jeździł i parkował na polnych drogach uznałbym go za ideał, ale jednak trochę kurz zbiera ... kiedyś może spróbuję jakiegoś żelu do opon.


Oj bieski ja tak krótko nie umiem uzasadnić <lol>

Zamienniki opon 195/65 R15 ... odpowiada średnicy koła 634.5 mm i obwodowi 1992.3 mm
205/55 R16 631,9 mm różnica w średnicy2,6 mm (0,4 %)
215/45 R17 625,3 mm różnica w średnicy 9,2 mm (1,4 %)
225/45 R17 634,3 mm różnica w średnicy 0,2 mm (0,0 %)

Zamienniki opon 205/55 R16 ... odpowiada średnicy koła 631.9 mm i obwodowi 1984.2 mm
195/65 R15 634,5 mm -2,6 mm (-0,4 %)
215/45 R17 625,3 mm 6,6 mm (1,0 %)
225/45 R17 634,3 mm -2,4 mm (-0,4 %)

Wartości pochodzą z: http://www.opony.inowroclaw.pl/narzedzia/zamienniki-opon/

To samo powiedzieli mi w sklepie z oponami. W ich książce rozmiarem wyjściowym dla Mazdy 6 jest 195/65 R15 (tak samo jest w wielu zagranicznych konfiguratorach opon i felg dla M6 I), a bezpośrednimi zamiennikami dla tego rozmiaru zwiększając średnicę obręczy jest właśnie:
205/55 R16
225/45 R17 i jak widać ze wszystkich tabeli to jest prawda.

Jest to dużo pieniążków na kilka lat, więc co w moim przypadku zdecydowało o wyborze 225? Przemyślałem wady i zalety podawane przez niektórych ... na większość nie mam jakby potwierdzenia i nawet w nie nie wierzę, ale wypisałem co wyczytałem :)

Wady:
  • większe spalanie – ale dlaczego?
    • Większa średnica? Bzdura – taka sama jak dla 16'' czy 15'' więc możliwe, że mniejsze w porównaniu z 215/45, bo mniejsza średnica i łatwiej rozpędzić auto. Czyli ja na moich zimówkach 16'' mam większe spalanie bo mam większą średnicę koła niż na 17'' obecnie <glupek2>
    • Szersza opona i większe opory toczenia – może dlatego, że ma większą masę, może dlatego że jest mniej aerodynamiczna (szersza), ale jeśli o większe tarcie to akurat ma wpływ też producent i bieżnik i ile tego bieżnika jest, bo 225 to szerokość opony a nie szerokość bieżnika i czasem może być tak, że 215 będzie miała bardzo podobny kontakt jak 225 w innym modelu. Jeden z oponiarzy mówił, że właśnie w tańszych oponach szerokość bieżnika jest mocno zaniżona w stosunku do szerokości.
      Z tym większym spalaniem to bym jednak nie szalał :P Rożnice jakie mam na dystrybutorze jeżdżąc po mieście cały czas te same odcinki to 0,8-1,5ltr więc jeśli powyższe aspekty będą miały wpływ 0,1ltr to naprawdę nigdy tego nie wychwycę ... przecież wiadomo że czasem trzeba depnąć żeby w ogóle wyjechać ze skrzyżowania, albo zmienić pas, czasem się utknie w korku, czasem się gdzieś człowiek spieszy i się diabeł cieszy, a czasem można się delektować szóstym biegiem, gdy trafi się na zieloną falę i zero samochodów... więc stosując ostatnio eco i spokojniejszą jazdę stwierdzam że rozmiar gumy akurat będą miały do tego taki udział jak kropla w szklance wody czyli żaden :) Najwięcej paliwa traci się na jeździe "dynamicznej" czyli gaz, hamulec, gaz, hamulec. Poza tym mam LPG, więc spalaniem się nie przejmuje, chociaż ostatnio zauważalny jest wzrost cen tego paliwa... jak zakładałem było 2,30 teraz jest i 2,85 ... i jedynie tu mogę odczuć ... ale opony? <cisza>
  • producent na drzwiach podaje 215/45R17 91W (REINFORCED) (czyt. eXtra Load) więc generalnie szerokość i średnica niezgodna z zaleceniem producenta... ale ... no własnie ... dlaczego skośnookie inżyniery wybrały 215 skoro nie jest to bezpośredni zamiennik dla 15'' i 16''... przecież to wpływa na prędkościomierz, przebieg, a nawet na zachowanie systemów ABS, a przede wszystkim DSC i TCS. No chyba, że jako posiadacz L3, który ma wbite 215 mam inne moduły sterujące w tych systemach tudzież inne wartości korekt tam wpisane itd... Szczerze w to wątpię bo np na 215 przy 80-100km/h mam przekłamanie prędkościomierza o +8km/h w stosunku do GPS.
  • trudniej wyjechać z koleiny
  • trudniej spod szerszego laczka odprowadzić wodę, więc bardziej podatna na aquaplaning od węższej siostry

Zalety:
  • bezpośredni zamiennik 15 –> 16 –> 17
  • rozmiar o wiele bardziej popularny
  • większy wybór
  • w związku z powyższym tańszy rozmiar
  • opona wyższa, więc "wygodniejsza" niż 215, pewnie taki sam udział jak szersza opona na spalanie, ale zobaczymy czy te 9mm większej średnicy zrobi odczuwalną różnicę
  • oszczędność felg, patrz wyżej :P
  • oszczędność zawieszenia, patrz wyżej :P
  • lepsza przyczepność:
    • lepsze trzymanie w zakrętach,
    • lepsze przeniesienie napędu,
    • lepsze hamowanie,
  • mimo że opona XL to i tak np za 3 lata mogę trafić na coś co uszkodzi oponę. I co wtedy? Na pewno łatwiej i taniej będzie znaleźć używkę czy nową na 225 niż 215 – w chwili zakupu na allegro w rozmiarze 225/45R17 było ~5000 ofert, a 215/45R17 około 1000 :P
  • widziałem na żywo rant w 225 i mimo wielu prób i próśb na forum i w sklepach nie udało mi się porównać na żywo czy 225 i 215 będzie miała taki sam rant. Jedyną sensowną opinię jaką usłyszałem od gumiarza to taka że u danego producenta profil rantu ochronnego jest jeden niezależnie od szerokości i bok opony będzie się jedynie inaczej układał. żeby dojść do znamionowej szerokości czyli w moim przypadku tym bardziej 225 :>

Możliwe, że o jakiś wadach czy zaletach zapomniałem napisać <glupek2>

bieski napisał(a):Nie dość ze spalanie rosło, to i przyspieszenie gorsze.
To mnie nie przekonuje, gdyż nie zauważam żadnej różnicy w przyspieszaniu między 205, a 215 ... jak dla mnie przy 215 zbiera się jak dzika kuna więc dla 225 też na pewno mocy mi wystarczy.

Podsumowując: biorąc wszystkie przedstawione za i przeciw wybrałem rozmiar 225, a o ewentualnych wadach chcę się przekonać na własnej skórze ;P ... w tym przypadku muszę sam tego "wybierania kolein" doświadczyć i jeśli będę się uczył to na własnych błędach :)

LPG tez wielu odradzało, a kilku chwaliło... zaryzykowałem i (na razie) nie żałuję. Też chciałem się przekonać na własnej skórze mając pierwszą instalację w życiu i na chwilę obecną z rocznego bilansu instalacji wychodzi, że na początku roku instalacja się zwróciła, a teraz mam oponki i regenerację felg "GRATIS", a oszczędności z dnia na dzień rosną... oczywiście zaraz ktoś powie, że zmienię zdanie jak będę miał do wymiany wypalone zawory ... jak to mówią ... pożyjemy zobaczymy ... na razie jestem po stronie LPG, a wypalić zawory można też na PB ;) Póki co wolę jechać nad morze za 100zł niż za 200zł <spoko>

=================================================

No dobra – smęty na bok :) Przed chwilą znalazłem 3 minuty i postanowiłem spróbować coś zrobić ... efekt przeszedł moje oczekiwania, ale co wy myślicie? <co?>

Przed:
Dokładka_zderzaka_NIEBO!_0.jpg
Dokładka_zderzaka_NIEBO!_1.jpg


90 sekund później (bez ściemy 90sek!, dlatego trochę krzywo i nierówno, ale chciałem tylko zobaczyć czy to ma sens):
Dokładka_zderzaka_NIEBO!_2.jpg
Dokładka_zderzaka_NIEBO!_3.jpg
Dokładka_zderzaka_NIEBO!_4.jpg
Dokładka_zderzaka_NIEBO!_5.jpg


Odrywać, czy poprawić i przykręcić? Bo na razie trzyma się tylko na taśmie dwustronnej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez rafałmazda » 23 sie 2014, 20:29

uzasadnienie rozmiaru <spoko> tylko jednego nie wziąłeś pod uwagę, co przemawia za 215 :P gdybyś chciał całe wysmarować smalcem to na 225 zużyjesz go więcej hahaha musiałem :P dokładkę pod zderzakiem bym zostawił <ok> sam bym taką założył :D to jakaś uszczelka drzwi garażowych czy EZ Lip? :)
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez NIEBO! » 24 sie 2014, 17:29

To uszczelka, ale będę ją modyfikował, żeby wyglądała na większą :)

Nikt nie zauważył jak fajnie wygląda auto bez wycieraczek <cfaniak> <czarodziej> <cfaniak>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez rafałmazda » 24 sie 2014, 19:03

rzeczywiście wycieraczek brak <glupek2> zdjąłeś, bo używasz niewidzialnej wycieraczki? <lol>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez NIEBO! » 24 sie 2014, 19:33

Pomalowałem sprayem szklanym i zrobiły się bezbarwne <glupek2> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez Grzesiunio » 24 sie 2014, 20:28

hahaha
To prześlij mi ten "szprej" to ja swoją całą posmaruję to mnie radary będa omijać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2014, 23:28
Posty: 200 (0/5)
Skąd: Cork/ Łódź
Auto: Mazda6 GG L8 '06 Sakata 1.8 16V Comfort

Postprzez NIEBO! » 24 sie 2014, 22:04

Zacząłem się zastanawiać do czego służą otwory pod zderzakiem ... czyżby była jakaś oryginalna dokładka do standardowego europejskiego poliftowego zderzaka <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez rafałmazda » 24 sie 2014, 22:29

NIEBO! napisał(a):Pomalowałem sprayem szklanym i zrobiły się bezbarwne <glupek2> <lol>

a na tablice rejestracyjne będzie działać? <lol>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy