Samochód na TAXI – luźna dyskusja
IS,tak jak na przykład S60,które widywałem w Warszawie na taryfie, to moim zdaniem pomyłka jeśli chodzi o ilość miejsca z tyłu i sposób jego zajmowania (akurat S60 użytkowałem też prywatnie). Ja ze swoim wzrostem 186cm,żeby wsiąść do S60 z tyłu (które i tak jest według mnie większe od E46 w środku i Mercedesa C) to muszę się niemalże jak scyzoryk złożyć. Ogólnie, to nie są wygodne auta. Ja ich na taryfie w ogólę nie widzę. Musi być coś pokroju chociaż Mondeo z ilością miejsca. Co zagwarantuje komfort pracy Tobie ale i jako taki komfort pasażerom.
Dla dwóch osobób z tyłu miejsca w S60 jes wystarczająco. Nie ejst za wysoko, ale nie odczuwam dyskomfortu i jak do tej pory nikt mi nie zwrócił uwagi na jakikolwiek jego brak z tyłu.
Ja mimio wszytsko jesli chodzi o taksi, kupowałbym kombi/Vana, nie ograniczałbym sobie klienteli.
Ja mimio wszytsko jesli chodzi o taksi, kupowałbym kombi/Vana, nie ograniczałbym sobie klienteli.
..::Born To Rise Hell::..
l3mur91 napisał(a):Sugerujesz, że Camry nie nadaje się do niczego innego poza byciem taksówką? Dobrze rozumiem? Rozwiń proszę bo chciałbym uwierzyć w to co czytam.
Nie cytowałem całości Twojej wypowiedzi, ale w tym wątku o Lex'ie sam sobie po części odpowiedziałeś na to pytanie. Z Camry jest dosyć prosta historia. W kraju pochodzenia oraz EU jak ktoś chce Toyote z tego segmentu to kupuje Lexusa, albo szuka przepastnej limuzyny u Niemców. Camry ma nadal jako takie wzięcie i uznanie w USA, gdzie jako rodzinna limuzyna jest lepiej doposażona i de facto klasyfikowana segment w dół (u nas byłby to przerośnięty Avensis w topowej wersji).
Śmiem twierdzić, że na starym kontynencie Camry w swoim mocno obsadzonym segmencie poprostu sobie nie poradziła. Zresztą był taki moment, że Toyota zostawiła Camry tylko na swoim rynku, ale sentymentalna Ameryka upomniała się o następcę.
Małe zainteresowanie w gronie potencjalnych odbiorców, którzy dysponując sporym portfelem wolą wybrać konkurencję, która na tym polu zwyczajnie uciekła Toyocie. Na szczęście Toyota jakoś od trzech generacji Camry nie szarżuje już tym modelem i skupiła się na tym co robi najlepiej w segmentach B,C,D.
Camry szóstej i siódmej generacji to model, który lądując na rynku wtórnym zwykle kończy na taryfie. Ot tyle chciałem odnośnie Camry, która sama w sobie jest ciekawym autem.
Jedna rada: Wybierz tak, abyś Ty, Twoi klienci i Twój portfel nie byli rozczarowani.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
JohnnyB napisał(a):kupowałbym kombi/Vana
Tak teraz myślę i chyba gdybym miał pracować na Taxi, to poszedłbym w auta typu Van/mini Van. Jakiś Espace, Sharan i inne tego typu wozidła.
racja,
takie auta mają szersze spektrum i wzięcie niż zwykły sed czy htb
np. samorządy w trakcie wyborów wynajmują cały tabun Van'ów z korporacji do rozwózki papierów, czy jak pkp/ic/regio zimą co roku nawala, to są naprędce podpisywane umowy o przewóz
uniwersalność jest w cenie
takie auta mają szersze spektrum i wzięcie niż zwykły sed czy htb
np. samorządy w trakcie wyborów wynajmują cały tabun Van'ów z korporacji do rozwózki papierów, czy jak pkp/ic/regio zimą co roku nawala, to są naprędce podpisywane umowy o przewóz
uniwersalność jest w cenie
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Sam nie raz będąc gdzieś w dużych miastach zwykle szukałem taxi typu van, bo było nas 5-6 osób. Ostatnio w Częstochowie bujaliśmy się jakimś starym Hyundai Santamo, bo to było jedyne auto, które miało 7 miejsc 
marwol napisał(a):Velsatis w turbo – kto i za jakie pieniądze bedzie to serwisował?
5 lat temu to może był problem ale na tą chwilę w tym samochodzie nie ma nic nadzwyczajnego. Na pierwszy rzut oka dla mechanika może się to wydawać wielka niewiadoma ale tak nie jest. Motorownia i przeniesienie napędu są spotykane w innych modelach różnych producentów, elektryka praktycznie taka sama jak w Lagunie, zawieszenie – poza ciekawym tylnym zawieszeniem (do którego części nie są drogie) nic specjalnego nie ma.
Co do przewożenia większej ilości osób – w bagażniku swobodnie mieszczą się dwie osoby i bagażnik jest wentylowany
Mateusz L napisał(a):ZWROTNOŚĆ- i tu król jest jeden (nie wiem jak Lexus), a na imię mu MERCEDES. Po użytkowaniu Mercedesa, każde auto w tym temacie, wydaje się upośledzone. I nie ważne ile długości ma Mercedes
Sugeruję przejechać się Vel Satisem – przy pierwszym ciasnym manewrowaniu (mimo rozmiarów budy) zacząłem się śmiać. Wiele osób które tym samochodem obawiało się manewrować po parkingu (zawracać) patrząc po minie było nieprzeciętnie zaskoczonych. Mój teść który jeździ na co dzień W204 przy zawracaniu wersalką dostał wytrzeszczu oczu
Ostatnio edytowano 18 sie 2014, 08:44 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Ja bym pomyślal nad czyms takie,diesla 1.9 150hp kupisz nawet ciut taniej.Po lifcie mają ładniejszy przód ,al da się przeżyć.Auto spełnia większość założeń taxi.
Ponadto świeży rocznik i łatwo o sztukę salonową z PL.
http://allegro.pl/fiat-croma-2-2-bezyna ... 71862.html
Ponadto świeży rocznik i łatwo o sztukę salonową z PL.

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Jak juz to bym brał 1.9 120km. W 150km są problemy z zapychajacym sie kolektorem dolotowym. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Jeśli stawiasz na wyróżnienie się na naszych ulicach to możesz rozważyć poza Vel Satisem (kumpel ma i potwierdza, że to mega wygodne i całkiem niezłe auto), coś takiego np.
–
http://otomoto.pl/lancia-thesis-ladna-s ... 61895.html może nie zbyt piękne, ale na pewno wyróżniające się na ulicy
No i w środku komfort i dla ciebie i dla podróżnych, silniki fiata więc wszystko znane
–
http://otomoto.pl/saab-9-5-lpg-full-opc ... 77657.html nie typowe auto w łdz nie kojarzę żadnej na taxie
-albo np uderzyć w usa/ japonie i przygarnąć
http://otomoto.pl/acura-tl-C30861210.html
– ew iść w zupełnie innym kierunku i na nasze piękne ulice podejść w inny sposób z czymś wyższym (oczywiście w wersji z tylnymi fotelami)
http://allegro.pl/ssang-yong-kyron-i4485819604.html
w każdym z nich powinieneś się wyróżniać na postoju (choć znaczącą przewagę ma Thesis.. widzę głosy ludzi "co to za dziwo, ciekawe"
IS fajny, przyciąga mnie też jako następne auto, ale znaleźć w dobrym stanie + roczniki to słabsza opcja, na taxe troche mało miejsca
Z propozycji zwykłych aut wybierałbym między: c5, 6 w benzynie + lpg, mazda5, avensisem lub 607
–

–

-albo np uderzyć w usa/ japonie i przygarnąć

– ew iść w zupełnie innym kierunku i na nasze piękne ulice podejść w inny sposób z czymś wyższym (oczywiście w wersji z tylnymi fotelami)

w każdym z nich powinieneś się wyróżniać na postoju (choć znaczącą przewagę ma Thesis.. widzę głosy ludzi "co to za dziwo, ciekawe"
IS fajny, przyciąga mnie też jako następne auto, ale znaleźć w dobrym stanie + roczniki to słabsza opcja, na taxe troche mało miejsca
Z propozycji zwykłych aut wybierałbym między: c5, 6 w benzynie + lpg, mazda5, avensisem lub 607
Ssangyong to chyba jedyny w miary tani i jednocześnie młody suv, chyba nawet kie stoją drożej
więc akurat z tym chodziło o budżet
może być wymienny na np sorento czy coś..
[quote="tomsimondj" chyba nawet kie stoją drożej
[/quote]
Nowe Kia cenią się bo to już porządnie zaprojektowane i zrobione samochody
Wiem bo mam jedną 
Nowe Kia cenią się bo to już porządnie zaprojektowane i zrobione samochody
Nie przeczę
tyle że tu jesteśmy w rocznikach do 2005-2006 a to dopiero były początki dobrej kii 
Z tym wyróżnianiem sie na postoju to będzie ciężko dzisiaj.
Jedynie co to faktycznie jakies subaru,lancer stylizowany na evo czy Np dodge charger.
Ale moim zdaniem to juz nie te czasy,dzisiaj po ulicach krąży tyle nietypowych i egzotycznych do niedawna aut ze ciężko będzie błysnąć.
Ja bym te kryterium odpuscil i kupił cos co cieszy sir mala popularnością na rynku wtórnym żeby za min kasę kupic max wersje i rocznik.
I tutaj sklanialbym sie do wspomnianej cromy
Jedynie co to faktycznie jakies subaru,lancer stylizowany na evo czy Np dodge charger.
Ale moim zdaniem to juz nie te czasy,dzisiaj po ulicach krąży tyle nietypowych i egzotycznych do niedawna aut ze ciężko będzie błysnąć.
Ja bym te kryterium odpuscil i kupił cos co cieszy sir mala popularnością na rynku wtórnym żeby za min kasę kupic max wersje i rocznik.
I tutaj sklanialbym sie do wspomnianej cromy
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Witam. Jestem nowym użytkownikiem który śledził nie raz wasze forum dziś prosiłbym o użytkowników Premacy CP o pewne informacje odnośnie tego modelu mam nadzieje , że pomożecie
Docelowo myślę o tym aucie , by korzystać z niego po Warszawie zarobkowo jako taksówkarz zauważyłem , że są nadwozia 7 osobowe w znacznej większości (jak nie wszystkie) to diesle , choć na OLX jest ogłoszenie samochodu 2.0 130hp benzyna czy to jakiś składak/spaw czy te samochody wychodziły również w benzynie 7 osobowe ?
Praktyczniejsza jednostka będzie 2.0 + LPG czy Diesel (głównie miasto i trochę przebiegu ze względu na charakter pracy). No i na koniec jak to się prezentuje w środku mam 186 cm wzrostu więc trochę miejsca potrzebuje i wypadałoby żeby klienci też nie marudzili , że mało miejsca jak to wygląda od strony pasażera i kierowcy ?
PS: Model 7 osobowy nie jest jakoś mocno wymagany , ale wiadomo takie opcje mile widziane
Z góry dziękuje za udzielenie informacji
Pozdrawiam
Docelowo myślę o tym aucie , by korzystać z niego po Warszawie zarobkowo jako taksówkarz zauważyłem , że są nadwozia 7 osobowe w znacznej większości (jak nie wszystkie) to diesle , choć na OLX jest ogłoszenie samochodu 2.0 130hp benzyna czy to jakiś składak/spaw czy te samochody wychodziły również w benzynie 7 osobowe ?
Praktyczniejsza jednostka będzie 2.0 + LPG czy Diesel (głównie miasto i trochę przebiegu ze względu na charakter pracy). No i na koniec jak to się prezentuje w środku mam 186 cm wzrostu więc trochę miejsca potrzebuje i wypadałoby żeby klienci też nie marudzili , że mało miejsca jak to wygląda od strony pasażera i kierowcy ?
PS: Model 7 osobowy nie jest jakoś mocno wymagany , ale wiadomo takie opcje mile widziane
Z góry dziękuje za udzielenie informacji
Pozdrawiam
- Od: 27 lis 2015, 20:07
- Posty: 4
- Auto: Passat B4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości