Zaciski hamulcowe – zmiana
1, 2
Warto zainwestowac w obecne i zrobic to dobrze .... jak wszystko działa poprawnie , hamulce musza byc ok nawet w BGMarkiz napisał(a):ewarto sie bawić
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Myślę, że powinieneś spróbować i jak Ci wyjdzie, to my zastanowimy się nad takimi modyfikacjami
. Tak będzie taniej – oczywiście dla Nas
.
Powodzenia
..::GofNet::..



Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Jaksa napisał(a):Warto zainwestowac w obecne i zrobic to dobrze .... jak wszystko działa poprawnie , hamulce musza byc ok nawet w BG
U mnie wszystko działa jak talala ale mam zaciski od DOHC i zastanawiam się jak je wykorzystać
- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
Ja pisałem całkiem poważnie. Pewnie musisz jeszcze tarcze zmienić i będzie OK. Mocowania zapewne są identyczne. Czy się mylę...?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
I tu jest własnie zonk , nie jest to takie "hop na krowe" dobrze ze to napisałes.SimoneuS napisał(a):żeby mieć tarcze 257mm musisz zmienic zwrotnice razem ze sworzniami,
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ja np. u siebie przy wymianie klocków rozebrałem zaciski i dokładnie je wyczsciłem a mianowicie prowadnice zacisków ,tłoczek.Założyłem nowe gumki te co uszczelniają i kupiłem smar do tego typu spraw firmy ATE.Wszystkie ruchome elementy własnie nim posmarowałem i powiem wam,ze jest o niebo lepiej.Jestem zaskoczony skutecznością hamowania mojej BG.A juz myslałem ze ten model tak ma,ze hamulce tak kiepsko biorą.Mówie wam,warto posiedziec troche nad tym.Zacisk przesuwa sie teraz lekko i tłoczek tak samo.
A jak chcesz bawić sie w zamiane całych hamulców to niestety to droga inwestycja.Polecam dobrą regeneracje tych co masz.Pozdro
A jak chcesz bawić sie w zamiane całych hamulców to niestety to droga inwestycja.Polecam dobrą regeneracje tych co masz.Pozdro


- Od: 18 kwi 2004, 21:52
- Posty: 734
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon
Łukasz napisał(a):Wszystkie ruchome elementy własnie nim posmarowałem i powiem wam,ze jest o niebo lepiej.Jestem zaskoczony skutecznością hamowania mojej BG.
Łukasz napisał(a):Mówie wam,warto posiedziec troche nad tym.Zacisk przesuwa sie teraz lekko i tłoczek tak samo.
A nie mowiłem ? A to takie proste....

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Łukasz napisał(a):Ja np. u siebie przy wymianie klocków rozebrałem zaciski i dokładnie je wyczsciłem a mianowicie prowadnice zacisków ,tłoczek.Założyłem nowe gumki te co uszczelniają i kupiłem smar do tego typu spraw firmy ATE.Wszystkie ruchome elementy własnie nim posmarowałem i powiem wam,ze jest o niebo lepiej.Jestem zaskoczony skutecznością hamowania mojej BG.
Na jakiej bazie jest ten smar? Caly czas chodza Ci dobrze zaciski czy znowu sie zapiekly.
Mam ciagle problemy z zapiekaniem sie zaciskow szczegolnie w rajdowce.
- Od: 1 mar 2005, 16:21
- Posty: 7
- Skąd: Sopot
- Auto: Mazdy: 323 turbo 4WD, 323 GT
Trzeba przyznac ze hamulce od Bg (mimo ze mam GT) po przesmarowaniu, wyczyszczeniu i wymianie wszystkich zuzytych czesci to zupelnie inny swiat od tego co bylo przedtem. Mimo ze niedlugo bedzie mijall rok jak mialem to zrobione i nadal wszystko dziala conajmniej poprawnie.
Ale swoja droga to zastanawialem sie czy da rade podmienic jakos uklad hamulcowy na jakis nowszy model? Moze od nowszej mazdy 323 albo w ogole od mx-6? Ktos probowal?
Ale swoja droga to zastanawialem sie czy da rade podmienic jakos uklad hamulcowy na jakis nowszy model? Moze od nowszej mazdy 323 albo w ogole od mx-6? Ktos probowal?
- Od: 9 lis 2004, 22:14
- Posty: 234
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC
Smar firmy ATE jest w takim niebieskim opakowaniu jak pasta do zębów.Można go kupić w FOCIE.A nadal mi hamulce działają spoko.Minęło już trochę czasu od tego jak czyściłem to wszystko i jest ok. Tak jak Mav mówi

to prawda.Mav napisał(a): po przesmarowaniu, wyczyszczeniu i wymianie wszystkich zuzytych czesci to zupelnie inny swiat od tego co bylo przedtem. Mimo ze niedlugo bedzie mijall rok jak mialem to zrobione i nadal wszystko dziala conajmniej poprawnie.

- Od: 18 kwi 2004, 21:52
- Posty: 734
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon
Łukasz napisał(a):Smar firmy ATE

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kupiłem ten smar miedziany
http://www.allegro.pl/item97569786_smar ... ocja_.html
i mam zamiar nim wysmarować hamulce
Macie o nim jakieś zdanie?
I jeszcze chciałbym pomalować zaciski i znalazłem ten zestaw MOTIP:
http://www.allegro.pl/item97091622_zest ... orow_.html
Będzie ok?

i mam zamiar nim wysmarować hamulce
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Macie o nim jakieś zdanie?
I jeszcze chciałbym pomalować zaciski i znalazłem ten zestaw MOTIP:

Będzie ok?
Uzywalem smaru miedziowego do smarowania zaciskow. Nadaje sie do tego swietnie. Nie traci swoich wlasciwosci pod wplywem czasu i temperatury. Tylko jest jedno ale. Nie mozesz nim smarowac tloczka. Tylko prowadnice.
- Od: 9 lis 2004, 22:14
- Posty: 234
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC
Mav napisał(a):Uzywalem smaru miedziowego do smarowania zaciskow. Nadaje sie do tego swietnie. Nie traci swoich wlasciwosci pod wplywem czasu i temperatury. Tylko jest jedno ale. Nie mozesz nim smarowac tloczka. Tylko prowadnice.
Możesz napisać czemu nie powinno się smarować tłoczka smarem miedzianym? Myślałem że jak najbardziej można posmarować tłok dla uniknięcia jego zapiekania się w obudowie.
Bo ci sie bedzie mieszal z plynem hamulcowym. Do smarowania tloczkow uzywa sie specjalnych smarow (chyba wlasnie tego wn iebieskiej tubce – to ma jakas nazwe smar bezkwasowy czy jakos tak). Pozatym zapiekania tloczka unikniesz przez poprawne zamontowanie, niezniszczonej oslony tloczka a nie przez smarowanie. Bo jak sie zabrudzi to ci nawet najlepszy smar nie pomoze.
- Od: 9 lis 2004, 22:14
- Posty: 234
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości