Zawór EGR zaślepic??? Jeszcze jedną rzecz poruszę od montażu gazu pali mi sie przez cały czas "check'' (ale ten problem szarpniecia był juz wczesniej na benz), i wyświetlalo mi jeden błąd przez caly czas. a teraz mi wyświetlilo 2 błędy na komputerze.;
-P0131-Układ napedowy O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)
-P0171- Układ napędowy System too Lean (Bank 1)
Czy któryś z tych błędów może mieć wpływ na złe działanie auta???
Wyczuwalna "dziura" przy zmianie biegów
1, 2
Panowie, problem jest następujący.
Posiadam M6 1.8 WAGON 2003r. z założonym od 2 lat LPG BRC 24.11 (nabite ok. 192tys, olej Dexelia 5W30) . Od pewnego (wrzesień 2013) czasu doskwiera jej efekt „dziury w gazie” (tj. po gwałtownym wciśnięciu gazu np. na biegu jałowym auto na początku jest zmulone – ok. 0,5-1sek). W październiku zmieniłem świece na NGK Irydowe, tydzień temu dodatkowo przewody na NGK 6984 RC-FD1207. Nic to nie dało – ba, mam wrażenie że jest gorzej (subiektywne odczucie). Kilka dni przed wymianą kabli znajomy mechanik „dobił” odstępy na świeciach do 1mm – jakby się poprawiło. Jednak nadal „dziura” jest odczuwalna. Dodam że efekt na początku był bardziej zauważalny na LPG, teraz już na Pb to samo. Świece podczas wymiany były czyste. Zużycie oleju – ok. 1L/3000km.
Mieliście podobny problem? Co może być powodem?
Posiadam M6 1.8 WAGON 2003r. z założonym od 2 lat LPG BRC 24.11 (nabite ok. 192tys, olej Dexelia 5W30) . Od pewnego (wrzesień 2013) czasu doskwiera jej efekt „dziury w gazie” (tj. po gwałtownym wciśnięciu gazu np. na biegu jałowym auto na początku jest zmulone – ok. 0,5-1sek). W październiku zmieniłem świece na NGK Irydowe, tydzień temu dodatkowo przewody na NGK 6984 RC-FD1207. Nic to nie dało – ba, mam wrażenie że jest gorzej (subiektywne odczucie). Kilka dni przed wymianą kabli znajomy mechanik „dobił” odstępy na świeciach do 1mm – jakby się poprawiło. Jednak nadal „dziura” jest odczuwalna. Dodam że efekt na początku był bardziej zauważalny na LPG, teraz już na Pb to samo. Świece podczas wymiany były czyste. Zużycie oleju – ok. 1L/3000km.
Mieliście podobny problem? Co może być powodem?
- Od: 28 mar 2012, 20:13
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 2003r. GY 1.8 LPG BRC 24.11
Witam Panowie, mam problem ze swoją Madzią 6 2005 1.8 benzyna + LPG
. Podczas jazdy zaczęła miewać fochy, mianowicie auto zaczęło szarpać, kiedy wyrzucę bieg, obroty są bardzo wysokie trzymają się na poziomie 2000 -3000 i falują, 2000,2500,3000 i tak w kółko, olej wymieniony, filtr także, płyn chłodzący także wymieniłem, a razem z nim pompę wody, filtr powietrza również wymieniony, świece i kable zmienione, klima działa bez problemu, takie objawy występują na gazie jak i na benzynie, nie zaświecają się podczas takich objawów żadne kontrolki. Auto nie słabnie, po dodaniu gazu normalnie przyspiesza. Przebieg samochodu 92 tys. Miał już któryś z was taki problem ? Podpowiedzcie bo ja już odchodzę od zmysłów



-
wonszswojejrzony
Czyściłeś przepustnice? Byłeś sprawdzić błędy na kompie?
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
Zobacz oringi pod wtryskiwaczami paliwa. U mnie przy montażu gazu delikatnie zostały uszkodzone i później silnik zaczął brać "lewe powietrze". Problem po częsci został rozwiązany(dalej została mała dziura której nie dam rady wyeliminować).
- Od: 30 gru 2013, 18:56
- Posty: 34
- Skąd: Białystok
- Auto: GY Mazda6 Sport Wagon 2003r.
2.0 benzyna 141 KM
przebieg;161000 km
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6