Wyczuwalna "dziura" przy zmianie biegów

Postprzez Kamil611 » 5 sty 2014, 11:46

Zawór EGR zaślepic??? Jeszcze jedną rzecz poruszę od montażu gazu pali mi sie przez cały czas "check'' (ale ten problem szarpniecia był juz wczesniej na benz), i wyświetlalo mi jeden błąd przez caly czas. a teraz mi wyświetlilo 2 błędy na komputerze.;
-P0131-Układ napedowy O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)
-P0171- Układ napędowy System too Lean (Bank 1)

Czy któryś z tych błędów może mieć wpływ na złe działanie auta???
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2013, 18:56
Posty: 34
Skąd: Białystok
Auto: GY Mazda6 Sport Wagon 2003r.
2.0 benzyna 141 KM
przebieg;161000 km

Postprzez dobrzyn22 » 5 sty 2014, 12:27

Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Fred.X » 5 sty 2014, 12:41

Kamil611 napisał(a):Zawór EGR zaślepic???
tak , wstawiasz zaślepkę z blachy w wejście /wyjście egr-a
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 19:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Postprzez Kamil611 » 5 sty 2014, 12:56

To spróbuje zaślepić tego EGR. Mam nadzieję że nic sie nie stanie???
A jeszcze mam pytanie odnośnie błędu P0171, u mnie coś jest nie tak z przepływomerzem????
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2013, 18:56
Posty: 34
Skąd: Białystok
Auto: GY Mazda6 Sport Wagon 2003r.
2.0 benzyna 141 KM
przebieg;161000 km

Postprzez Fred.X » 5 sty 2014, 16:19

Kamil611 napisał(a):Mam nadzieję że nic sie nie stanie???
najwyżej wywali błąd egr-a na kompie , który nie powinien mieć zadnego wpływu na pracę silnika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 19:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Postprzez MrSpike » 18 cze 2014, 21:39

Panowie, problem jest następujący.
Posiadam M6 1.8 WAGON 2003r. z założonym od 2 lat LPG BRC 24.11 (nabite ok. 192tys, olej Dexelia 5W30) . Od pewnego (wrzesień 2013) czasu doskwiera jej efekt „dziury w gazie” (tj. po gwałtownym wciśnięciu gazu np. na biegu jałowym auto na początku jest zmulone – ok. 0,5-1sek). W październiku zmieniłem świece na NGK Irydowe, tydzień temu dodatkowo przewody na NGK 6984 RC-FD1207. Nic to nie dało – ba, mam wrażenie że jest gorzej (subiektywne odczucie). Kilka dni przed wymianą kabli znajomy mechanik „dobił” odstępy na świeciach do 1mm – jakby się poprawiło. Jednak nadal „dziura” jest odczuwalna. Dodam że efekt na początku był bardziej zauważalny na LPG, teraz już na Pb to samo. Świece podczas wymiany były czyste. Zużycie oleju – ok. 1L/3000km.
Mieliście podobny problem? Co może być powodem?
Początkujący
 
Od: 28 mar 2012, 20:13
Posty: 9
Auto: Mazda 6 2003r. GY 1.8 LPG BRC 24.11

Postprzez dobrzyn22 » 19 cze 2014, 06:18

łączę z istniejącym wątkiem -proszę się z nim zapoznać <czytaj>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez wonszswojejrzony » 5 sie 2014, 10:01

Witam Panowie, mam problem ze swoją Madzią 6 2005 1.8 benzyna + LPG :). Podczas jazdy zaczęła miewać fochy, mianowicie auto zaczęło szarpać, kiedy wyrzucę bieg, obroty są bardzo wysokie trzymają się na poziomie 2000 -3000 i falują, 2000,2500,3000 i tak w kółko, olej wymieniony, filtr także, płyn chłodzący także wymieniłem, a razem z nim pompę wody, filtr powietrza również wymieniony, świece i kable zmienione, klima działa bez problemu, takie objawy występują na gazie jak i na benzynie, nie zaświecają się podczas takich objawów żadne kontrolki. Auto nie słabnie, po dodaniu gazu normalnie przyspiesza. Przebieg samochodu 92 tys. Miał już któryś z was taki problem ? Podpowiedzcie bo ja już odchodzę od zmysłów <glupek2> <glupek2>
wonszswojejrzony
 

Postprzez thing » 5 sie 2014, 15:19

Czyściłeś przepustnice? Byłeś sprawdzić błędy na kompie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 23:11
Posty: 396 (10/4)
Skąd: Kraków
Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)

Postprzez Kamil611 » 5 sie 2014, 18:33

Zobacz oringi pod wtryskiwaczami paliwa. U mnie przy montażu gazu delikatnie zostały uszkodzone i później silnik zaczął brać "lewe powietrze". Problem po częsci został rozwiązany(dalej została mała dziura której nie dam rady wyeliminować).
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2013, 18:56
Posty: 34
Skąd: Białystok
Auto: GY Mazda6 Sport Wagon 2003r.
2.0 benzyna 141 KM
przebieg;161000 km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6