Auto od dawna poszukiwane, służące do codziennej jazdy. Oryginalny GT'k – silnik: BP05 1800ccm 128KM dodatkowo zagazowany (sekwencja STAG-4); hamulec GT: przód, tył tarcza; wnętrze ori GT: kubełki, boczki, kierownica;optycznie: lotki na klapie, GT zderzak poliftowy oraz szerokie listwy boczne. Auto nie jest pozbawione wad a mianowicie buda jest pognita nadkola wew. i progi z zewnątrz nie ma aż takiej tragedii ale też coś jest oraz skrzynia zaczyna padać. Atutem moim zdanie jest motorownia, silnik bierze minimalne ilości oliwy a nie ma u mnie lekko i jest naprawdę żwawy. Niedawno doprowadziłem do ładu hamulce, zawieszenie i jest cudownie

Wyposażenie:
-ABS
-el. szyby
-el.szyberdach
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek z pilotem
Modyfikacje:
mechaniczne
-dynamiczny dolot (będzie jeszcze unowocześniany)
-strumiennica zamiast kata
-utwardzone 50% od serii amortyzatory tokico
-short shifter
optyczne
-grill bez oznaczeń pomalowany w czarną perłę
-obręcze kół Borbet 15' czarny połysk
-elementy zderzaka przód także polakierowane w czerń
Plany:
-doprowadzić nadwozie do stanu zadowalającego
-wymiana skrzyni na tą z B3
-odchudzenie koła zamachowego
-rozpórka góra – przód, tył