Mazda6 GY LF 2006 2.0 AT / Carbon Gray / Eibach / A-Spec / Chrom out
matthies napisał(a):rafał kompletnie się mylisz, chociaż mam ogromną nadzieję, że to taki sarkazm

matthies napisał(a):Ładnie wyglądają, ale koniecznie muszą być czarne
ale takie jakie są pasują do grill'a, ramki pod blachę jak i do samej blachy

matthies napisał(a):nie pasują do dolnej kratki!![]()
jak chcesz zobaczyć niepasujące drl'e, zapraszam do mojego wątku

I nie wiem po co ten pocisk po mnie skoro myślę tak samo jak Ty matthies i :rafał
masz mieć badziewie to tego nie zakładaj i tyle w tym temacie, trzeba wydac z 200-300zł na dobre dzienne 

-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
matthies napisał(a):nikt nie cisnął kolego, jesli inaczej zrozumiałeś, to jeszcze za słabo nas znasz
ok
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
matthies napisał(a):ahaaaaa wogóle teraz kumam, pisałem swojego postaw o odniesieniu do rafałmazda a nie xRafalxwybacz raz jeszcze
ej ej bez takich mi tu


-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
matthies napisał(a):nie pasują do dolnej kratki!![]()
No albo dolną kratkę w chrom
Jak nie daj Boże chrom z tych LEDów zacznie odchodzić to się je przerobi na czarne. Jak na razie dla mnie się ładnie komponują z grill'em i tak zostawiam
Geniek napisał(a):Jak na razie dla mnie się ładnie komponują z grill'em i tak zostawiam
I tego się trzymaj,bo to Tobie się ma podobać

Mi osobiście też się chromy podobają.
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
bez kłótni tu
tylko na chwilę Was zostawić i już do gardeł sobie lecą
koniec tego OT
Geniek rób tak, żebyś Ty był zadowolony
po prostu matthies widzi wszystko na czarno (przykład – jego piękna Mazda) 


matthies napisał(a):Mimo wszystko, pokusiłbym się chociaż o VT
Geniek wybacz, ale niech ma dla świętego spokoju
czy taki czarny panu wystarcza?

Wedłóg mnie bleeeee 
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Zostaw Chrome,na czarnym jakiesik to takie mdłe
Tak to jakos pasuje do grila i lamp a czarne bleeee.Masz ciemne autko wiec chrom wyglada spoko a na srebrnym aucie byla by kiszka z chromem i wtedy czarne by robilo robote
-
WisniaUs
Wisniaus napisał(a):Zostaw Chrome,na czarnym jakiesik to takie mdłeTak to jakos pasuje do grila i lamp a czarne bleeee.Masz ciemne autko wiec chrom wyglada spoko a na srebrnym aucie byla by kiszka z chromem i wtedy czarne by robilo robote
Też bym zostawił w chromie.
ładnie kontrastuje z ciemnymi elementami z przodu.
Dopisano 25 lip 2014, 23:14:
Geniek napisał(a):Za wszystko czyli nowy olej, filtr, uszczelkę do miski i wymianę zapłaciłem 350pln.
Ile dokładnie ci tego oleju wymienili, całe 7 litrów? Czy tak jak mi około 4l ?
No i byłem w serwisie Mazda w Osielsku koło Bydgoszczy na wymianie oleju w skrzyni automatycznej.
Żeby nie skrytykować ale za bardzo też nie pochwalić to po krótce napiszę jak to wyglądało, sami oceńcie ich fachowość.
Warto czytać do końca
Umówiony byłem na 8 rano w środę i tak też się zjawiłem (wcześniej oczywiście musiałem się umówić i podać nr telefonu). Pierwsze co się dowiedziałem, że nie ma jeszcze dla mnie oleju, ale jest w drodze. Niestety szef nie mógł mnie powiadomić, bo nie miał do mnie telefonu, pomimo że wymieniliśmy ze sobą wcześniej kilka sms-ów gdzie podawałem nr VIN, a podczas umawiania terminu podawałem nr telefonu. Ale spokojnie, autko od razu wjechało na podnośnik. Po odkręceniu osłony silnika i skrzyni, majster odkręcił korek oleju z którego wyleciało około 3,5l zużytego oleju hydraulicznego, a po odkręceniu miski jeszcze jakieś pół litra. Zdziwiłem się że tak mało, skoro cały układ to około 7,2l. Zostałem poinformowany, że reszta oleju, jest w jakimś górnym zbiorniczku i tego się nie wymienia. No ok, serwis wie lepiej. Po zdjęciu miski olejowej, ukazał się filtr, ale niestety nie metalowy (taki miał być, po sprawdzeniu po nr VIN u jednego z dystrybutorów części do japońców), tylko papierowy w obudowie. Oczywiście takiego filtra nie mieli, i ten dystrybutor też nie miał. Na szczęście mam swoje dojścia i w firmie Inter-Cars udało się takowy załatwić, ale dopiero na 15. No cóż zrobić, trzeba czekać, miska została przykręcona na 3 śrubki i auto wypchnięto. I tu szef pokazał się z dobrej strony, dostałem auto zastępcze stara Mazda 323
Przed 15 udałem się do firmy Inter-Cars i dowiedziałem się że jeszcze muszę poczekać, bo jest towar, ale go rozpakowują. Po otrzymaniu filtra + uszczelki (koszt jedyne 182zł) udałem się do serwisu Mazdy i... jakież to ogarnęło zdziwienie szefa, że jednak dziś przyjechałem, bo był pewny że nie zdążę a oni teraz nie mogą zrobić, bo akurat coś wjechało i wyjęli przekładnie. No cóż miałem zrobić, auto dostałem, więc rodzinę mogłem odebrać z nad jeziora. Miałem stawić się po 8 dnia kolejnego.
W czwartek już tak mi się nie śpieszyło, byłej jakoś po 8 w tym serwisie.
Po wepchnięciu Mazdy na podnośnik majster zabrał się do dalszych czynności. Wylał z miski olej, który nakapał przez całą noc, zamontował filtr oleju i chciał przykręcić miskę na silikon, ale mu nie wyszło, bo chcąc przyłożyć miskę do obudowy, ściągał silikon, więc zrezygnował z silikonu na rzecz uszczelki, która była w zestawie. Miskę przykręcił (nie będę opisywał w jakiej kolejności majster przykręcał poszczególne śrubki, bo do tej pory mam nerwicę z tego powodu).
Następnie przystąpiono do zalania skrzyni, poprzez otwór w bagnecie. Majster wlał olej CASTROL ATF MULTIVEHICLE w ilości spuszczonego oleju czyli 4litry. Następnie Mazda została uruchomiona.
Po uruchomieniu silnika, dźwięki jakie usłyszałem z obudowy skrzyni biegów, można porównać do dźwięków rozpadających się wagonów pędzących po torach, myślałem że dostanę zawało serca. Majster w pośpiechu wlał jeszcze litr oleju do skrzyni, ale to nic nie zmieniło, przełączał biegi i też nic. Ale szef spokojnie tylko zapytał, czy takie dźwięki miałem jak przyjechałem (

Przyszedł czas na zapłatę. Robocizna 100zł, koszt oleju 250zł, razem 350zł. (+ 180zł za filtr i uszczelkę) Powiem szczerze, gdybym wiedział co będzie zrobione i jak, sam bym ten olej wymienił pod blokiem, a olej bym kupił za połowę ceny.
Fachowości warsztatu nie będę oceniał, ale majster chyba dawno nie wymieniał oleju w skrzyni automatycznej, albo robił to 2 lub 3 raz w życiu, a na młodzieniaszka nie wyglądał.
To wszystko, musiałem gdzieś to napisać, może komuś to pomoże, może nie

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość