Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

Postprzez Pioteq25 » 9 lip 2014, 21:14

To nawet lepiej :) Napisz do Jaksy przez forum z tego tematu i dla dobra sprawy zrobi to gratis. 56tys to nie jest przebieg do wypalenia tych poprawionych podkładek w trzy lata. Jaksa też ma mechaników od roboty, a pewnie sam tylko co jakiś czas dogląda roboty i wszystkiego nie ogarnie.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Janusz626 » 10 lip 2014, 05:41

Jaksa?!... niemożliwe [FACE WITH NO GOOD GESTURE]
Dobrze ze sam zadzialales, ciekawe jak smok...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez Steve » 11 lip 2014, 11:24

Janusz626 napisał(a):Jaksa?!... niemożliwe


Ja też robiłem podkładki u Jaksy i tez było spieprzone, a przebieg od wymiany to bylo zaledwie kilka tys. km.
Efekt byl taki, ze skonczylo sie wypaleniem gniazda.
Tlumaczenie bylo takie, ze oczywiscie nie pamietaja jak to bylo,
ale ze pewnie nie dali rady wyjac jednego wtrysku i zapomnieli mi o tym powiedziec <diabełek> hahaha .

Skasować za usługę nie zapomnieli :> :> :> .

Ale dzieki temu doświadczeniu mamy teraz fotorelację z frezowania gniazda :
viewtopic.php?f=403&t=124793&p=2092827#p2092827
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez pawelsz » 11 lip 2014, 12:07

Jak po kilku tys km nie uznal reklamacji to tym bardziej po ponad 50k nie uzna... wiec musze samemu to ogarnac i niestety unikac tego warsztatu.
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 12:02
Posty: 149 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez Pioteq25 » 11 lip 2014, 20:41

Steve napisał(a):Ja też robiłem podkładki u Jaksy i tez było spieprzone

No to już wiemy gdzie nie jeździć wymieniać podkładki. Jaksa kiedyś dość mocno udzielał się na forum i pomagał ludziom. Teraz nie pisze w ogóle i pamiętam jak raz dzwoniłem do niego z pytaniem przy wymianie rozrządu w GH, to zbył mnie szybko jakby nie wiedział o czym mówię.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Janusz626 » 11 lip 2014, 21:00

Z tymi podkladkami to nie jest jakaś wielce ciężka sprawa.
Jest fotorelacja, jest sklep z polecenia, są proste narzędzia, i jest browar na zakonczenie.
Wiec głowa do góry i odwagi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez Steve » 13 lip 2014, 09:36

Janusz626 napisał(a):Z tymi podkladkami to nie jest jakaś wielce ciężka sprawa.
Jest fotorelacja,.......


Popieram – najważniejsze, żeby zrobic czysto i nie uszkodzic wtrsykiwacza przy wyjmowaniu (duzo krecic,delikatnie podwazac i mocno nawilzac ;P ). Nie taki staraszny diabel.....
No i duzo forumowiczow ma w tym doswiadczenie – wystarczy poszukac kogos w okolicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez BigJoe » 14 lip 2014, 23:04

Witam,
Jestem po wymianie podkładek w mojej Madzi. Wtryski jak u większości, dwa wyszły lekko dwa ledwo chciały wyjść. Patenciarze którzy wymieniali to wcześniej przeszli samych siebie. W tych najbardziej zamaraszonych były podkładki jak do instalacji wodnej niby miedziane, ale jednak za cienkie i za duży otwór dodatkowo nie centryczny. Ale nie tu mam problem. Po złożeniu wszystkiego i próbie odpalenia echo... nie zagadała, nawet nie wyraziła chęci odpalenia. Na początku niby chciała, ale potem po godzinie różnego kombinowania odpuściłem. Paliwo pojawiło się na dwóch wtryskach (tych bliżej pompy), pozostałe dwa nie wypluła nic z przelewu. Za radą zaprzyjaźnionego mechanika wcisnąłem paliwo do przewodu przelewu aby zalać czujnik na trójniku za przelewami, jednak i to nie pomogło. Sprawdziłem również przewody dochodzące do wtryskiwaczy czy niema tam wycieków czy luzów. Może macie jakiś pomysł co zostało źle zrobione? Jak inaczej odpowietrzyć układ?
BigJoe
 

Postprzez Steve » 16 lip 2014, 14:35

Wrzuc zdjecia jak to poskladales, moze ktos kto ma taki sam silnik, zauwazy jakas pomylke w skladaniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez tadziol » 16 lip 2014, 16:14

szkoda fotek i czasu.
zapowietrzony ma układ paliwowy i tyle.
przecie wymieniał w BK/Y6,a tam jak się zapowietrzy,to się można pociąć,żeby to przepompować "z rozrusznika".
BigJoe napisał(a):Jak inaczej odpowietrzyć układ?

przy obudowie rozrządu masz dwa przewody paliwowe,grubszy to zasilanie,cieńszy-powrót.
najlepiej wpiąć szeregowo w ten grubszy ręczną pompkę paliwową i po prostu przepompować cały układ paliwem.
o taką mi chodzi:
http://allegro.pl/pompka-reczna-do-pali ... 68791.html
a potem najlepiej ją zostawić na stałe.przy wymianie filtra paliwa będzie pomocna.
jak wymieniam filtr paliwa w Y6,to nie dość,że go zalewam paliwem,to jeszcze potrafi się zapowietrzyć.
wtedy tylko taka pompka pomaga.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez pawelsz » 17 lip 2014, 22:33

z ciekawości... jak się kręci wtryskiem żeby wyszedł to łapie,y za tą dużą nakretkę sześciokątną czy za korpus wtryskiwacza?
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 12:02
Posty: 149 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez Pioteq25 » 17 lip 2014, 23:24

korpus chyba pasuje klucz 15
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez YATES » 26 lip 2014, 00:07

Może ktoś z woj. śląskiego lub małopolskiego z tego forum ogarnął temat zmiany podkładek w przedlifcie i się nudzi, a chciałby zarobić troszkę kasy ?
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 22:20
Posty: 184 (1/1)
Auto: Mazda 6 Kombi rocznik 2003 silnik 2,0 MZR-CD 136KM

Postprzez Riki » 26 lip 2014, 00:19

pisz do kolegi kierownik (Kraków)
ogarnie Ci to jak należy :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez kubsztyk » 26 lip 2014, 10:51

Na śląsku masz mazvagtech w Mysłowicach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez YATES » 26 lip 2014, 10:56

A taka wymiana uszczelek we wtryskach wymaga pozostawienia samochodu na cały dzień czy to kwestia 2-3 godzin ?
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 22:20
Posty: 184 (1/1)
Auto: Mazda 6 Kombi rocznik 2003 silnik 2,0 MZR-CD 136KM

Postprzez Pioteq25 » 26 lip 2014, 12:00

Jak wtryski wychodzą bez problemu to jest to ok 1h. Kwestia dogadania z mechanikiem, bo zazwyczaj na warsztacie jest więcej aut w kolejce.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez danwit » 31 lip 2014, 10:05

Witam gdzie mozna kupic te podkladki pod wtryski i przelewy chodzi mi o te zamienniki.
danwit
 

Postprzez Janusz626 » 31 lip 2014, 12:56

Riki, na forum znajdziesz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez dobrzyn22 » 31 lip 2014, 12:56

np. sklepik klubowy; http://www.mazparts.pl/
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5232 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6