Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)
To nawet lepiej
Napisz do Jaksy przez forum z tego tematu i dla dobra sprawy zrobi to gratis. 56tys to nie jest przebieg do wypalenia tych poprawionych podkładek w trzy lata. Jaksa też ma mechaników od roboty, a pewnie sam tylko co jakiś czas dogląda roboty i wszystkiego nie ogarnie.
Janusz626 napisał(a):Jaksa?!... niemożliwe
Ja też robiłem podkładki u Jaksy i tez było spieprzone, a przebieg od wymiany to bylo zaledwie kilka tys. km.
Efekt byl taki, ze skonczylo sie wypaleniem gniazda.
Tlumaczenie bylo takie, ze oczywiscie nie pamietaja jak to bylo,
ale ze pewnie nie dali rady wyjac jednego wtrysku i zapomnieli mi o tym powiedziec


Skasować za usługę nie zapomnieli
Ale dzieki temu doświadczeniu mamy teraz fotorelację z frezowania gniazda :
viewtopic.php?f=403&t=124793&p=2092827#p2092827
Steve napisał(a):Ja też robiłem podkładki u Jaksy i tez było spieprzone
No to już wiemy gdzie nie jeździć wymieniać podkładki. Jaksa kiedyś dość mocno udzielał się na forum i pomagał ludziom. Teraz nie pisze w ogóle i pamiętam jak raz dzwoniłem do niego z pytaniem przy wymianie rozrządu w GH, to zbył mnie szybko jakby nie wiedział o czym mówię.
Janusz626 napisał(a):Z tymi podkladkami to nie jest jakaś wielce ciężka sprawa.
Jest fotorelacja,.......
Popieram – najważniejsze, żeby zrobic czysto i nie uszkodzic wtrsykiwacza przy wyjmowaniu (duzo krecic,delikatnie podwazac i mocno nawilzac
No i duzo forumowiczow ma w tym doswiadczenie – wystarczy poszukac kogos w okolicy.
Witam,
Jestem po wymianie podkładek w mojej Madzi. Wtryski jak u większości, dwa wyszły lekko dwa ledwo chciały wyjść. Patenciarze którzy wymieniali to wcześniej przeszli samych siebie. W tych najbardziej zamaraszonych były podkładki jak do instalacji wodnej niby miedziane, ale jednak za cienkie i za duży otwór dodatkowo nie centryczny. Ale nie tu mam problem. Po złożeniu wszystkiego i próbie odpalenia echo... nie zagadała, nawet nie wyraziła chęci odpalenia. Na początku niby chciała, ale potem po godzinie różnego kombinowania odpuściłem. Paliwo pojawiło się na dwóch wtryskach (tych bliżej pompy), pozostałe dwa nie wypluła nic z przelewu. Za radą zaprzyjaźnionego mechanika wcisnąłem paliwo do przewodu przelewu aby zalać czujnik na trójniku za przelewami, jednak i to nie pomogło. Sprawdziłem również przewody dochodzące do wtryskiwaczy czy niema tam wycieków czy luzów. Może macie jakiś pomysł co zostało źle zrobione? Jak inaczej odpowietrzyć układ?
Jestem po wymianie podkładek w mojej Madzi. Wtryski jak u większości, dwa wyszły lekko dwa ledwo chciały wyjść. Patenciarze którzy wymieniali to wcześniej przeszli samych siebie. W tych najbardziej zamaraszonych były podkładki jak do instalacji wodnej niby miedziane, ale jednak za cienkie i za duży otwór dodatkowo nie centryczny. Ale nie tu mam problem. Po złożeniu wszystkiego i próbie odpalenia echo... nie zagadała, nawet nie wyraziła chęci odpalenia. Na początku niby chciała, ale potem po godzinie różnego kombinowania odpuściłem. Paliwo pojawiło się na dwóch wtryskach (tych bliżej pompy), pozostałe dwa nie wypluła nic z przelewu. Za radą zaprzyjaźnionego mechanika wcisnąłem paliwo do przewodu przelewu aby zalać czujnik na trójniku za przelewami, jednak i to nie pomogło. Sprawdziłem również przewody dochodzące do wtryskiwaczy czy niema tam wycieków czy luzów. Może macie jakiś pomysł co zostało źle zrobione? Jak inaczej odpowietrzyć układ?
-
BigJoe
szkoda fotek i czasu.
zapowietrzony ma układ paliwowy i tyle.
przecie wymieniał w BK/Y6,a tam jak się zapowietrzy,to się można pociąć,żeby to przepompować "z rozrusznika".
przy obudowie rozrządu masz dwa przewody paliwowe,grubszy to zasilanie,cieńszy-powrót.
najlepiej wpiąć szeregowo w ten grubszy ręczną pompkę paliwową i po prostu przepompować cały układ paliwem.
o taką mi chodzi:
http://allegro.pl/pompka-reczna-do-pali ... 68791.html
a potem najlepiej ją zostawić na stałe.przy wymianie filtra paliwa będzie pomocna.
jak wymieniam filtr paliwa w Y6,to nie dość,że go zalewam paliwem,to jeszcze potrafi się zapowietrzyć.
wtedy tylko taka pompka pomaga.
zapowietrzony ma układ paliwowy i tyle.
przecie wymieniał w BK/Y6,a tam jak się zapowietrzy,to się można pociąć,żeby to przepompować "z rozrusznika".
BigJoe napisał(a):Jak inaczej odpowietrzyć układ?
przy obudowie rozrządu masz dwa przewody paliwowe,grubszy to zasilanie,cieńszy-powrót.
najlepiej wpiąć szeregowo w ten grubszy ręczną pompkę paliwową i po prostu przepompować cały układ paliwem.
o taką mi chodzi:

a potem najlepiej ją zostawić na stałe.przy wymianie filtra paliwa będzie pomocna.
jak wymieniam filtr paliwa w Y6,to nie dość,że go zalewam paliwem,to jeszcze potrafi się zapowietrzyć.
wtedy tylko taka pompka pomaga.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6